Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik ben in shock

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik ben in shock
    Posted: 26 November 2011 om 00:13
Vanavond kreeg ik via via te horen dat mijn Miepie de muis patroon verkocht wordt op Marktplaats voor hetzelfde bedrag als waar ik het voor verkoop in mijn winkeltje.
Ik kon het niet geloven want schijnbaar ben ik zo onnozel om te denken dat men zoiets niet doet, ik ben zo teleurgesteld, ik heb er zo hard aan gewerkt en het heeft me zoveel tijd gekost om het netjes en duidelijk op papier te krijgen. Ik heb er maar 1 woord voor, bah
Ik weet wie deze dame is (nou ja dame) en ik heb haar dan ook een pittig mailtje gestuurd dat ze het patroon moet verwijderen, zo niet dan geef ik Marktplaats een seintje dat er illegale spullen verkocht worden.
Dat er spullen die gemaakt zijn van mijn patroon verkocht worden heb ik geen moeite mee (een link naar mijn winkeltje zou fijn zijn) maar van de patronen moeten ze afblijven en zeker niet verkopen.

(Het patroon is inmiddels verwijderd, de dame dacht dat ze er geen kwaad mee deed,en of ik daar begrip voor wou hebben, nou nee dus.)

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 00:40
Dat is wel erg makkelijk geld verdienen ja!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 01:10
Nou ja zeg dat doe je toch niet.....zielig hoor!
groetjes nathalie
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 01:52

hopelijk is het er snel af, en kan je er voor zorgen dat ze dit nooit meer doet !

inderdaad BAH

Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 06:56
he bah wat naar voor je. Nu maar hopen dat diegene de boodschap heeft begrepen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 07:05
Dat is inderdaad zacht en netjes gezegt niet leuk.
Ik snap dat ook niet.
Back to Top
oedsje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer oedsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 07:32
dat is echt niet netjes. Hoop dat hij er gauw af is. Ik zou woedend zijn.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 07:59

Nou jah zeg!!!!!!

Waar halen ze de brutaliteit vandaan

Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 08:30

claire je hebt helemaal gelijk

achandalig dat iemand achter jouw rug om jou patroon verkoopt om er zelf beter van te worden

lekkere mentaliteit

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 08:49

Sommige mensen zijn zó triest.... bah, bah.

Je hebt groot gelijk dat je er een pittig mailtje naar toe stuurde! Heeft ze al gereageerd?

x Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 08:52

wat zielig van die vrouw zeg dat ze over de rug van anderen geld aan het verdienen is.

gemeen zeg.

ik zou zo wie zo marktplaats aanschrijven dat ze dingen erop heeft staan die niet mogen want dan houden ze haar beter in de gaten.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 09:31
zo ver als ik het kon zien heeft ze eieren voor haar geld gekozen de advertentie is niet meer tevinden hoop voor je dat het niet al teveel nadeligen gevolgen heeft voor jouw winkelje Anne-Marie ps kun je ook kijken op het net in jou winkeltje ben nu erg nieuwsschierig geworden naar je werk
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 09:47
Wat is dit een laffe manier van geldverdienen. Geen goed woord voor over.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 10:14
Ik ben het helemaal eens met alle vorige berichtjes. Gewoon niet normaal.
Groetjes Teunie
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:03
Het is toch niet te geloven!!!
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:17
Ongelofelijk! Goed dat je erachter bent gekomen en meteen die vrouw hebt gemaild.

Ik zou trouwens volgende keer meteen een mail sturen naar Marktplaats ipv naar de schuldige. Dan hebben ze bewijs en kunnen zij actie ondernemen. Want ik geloof echt niet dat die vrouw niet doorhad dat het niet mag.
Blessed to be a blessing
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:24

oh wat naar is dat toch !

Helaas heb ik ook dat soort ervaringen . Heb zelf een hele tijd op poppenhuisbeurzen gestaan en verkocht daar allerlei zelfgemaakte miniaturen maar ook veel doe het zelf pakketjes. Liep als een trein mede omdat ik de prijzen laag hield zodat de hobby voor iedereen toegankelijk bleef en omdat het voor mij puur hobby is .Maar er zat heel veel onbetaald werk en tijd in .

Elke keer na een beurs verschenen er op het internet allerlei dingen van mijn hand maar ook op de beurs vond ik in andere stands mijn artikelen terug , vaak tegen grof geld. Ben er toen ook mee gestopt . Vind het absoluut niet erg om te delen , maar niet dat er een ander geld aan verdient .

Misschien toch een tip om Marktplaats te mailen . Denk niet dat ze er veel mee kunnen of doen maar dan wordt zo'n dame toch in de gaten gehouden .

Hoop dat het je hobbylust niet afneemt !

Grt Henneke

Groetjes Henneke
Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:25

Vergeet ik nog te melden dat je wel hele leuke dingen maakt en verkoopt !!

Super !!

grt Henneke

Groetjes Henneke
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:32

Dit is te gek.

Maar wat als iemand zijn 2ehands patroon voor een lagere prijs op marktplaats aanbiedt? Net zoals je een kastje of een stoel aanbiedt?

Groetjes, Lida

Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 11:44
Dit is eigenlijk hetzelfde verhaal als illegale kopietjes verkopen van films he. Als je niet oplettend bent kan iedereen maar gewoon jouw werk verkopen en er financieel voordeel mee halen. Nadeel is gewoon dat zulke dingen gewoon niet te controleren zijn. Jij stopt al je tijd en moeite erin en een ander wordt er beter van. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig en ga even in je winkeltje kijken :). Maar ik snap best dat je boos bent.
Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns