Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even over de kerstman

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even over de kerstman
    Posted: 28 November 2011 om 08:39

Kijk dit schreef ik over de kerstman
Hebben jullie nu allemaal het patroontje, zoniet stuur me dan even een mailtje dan kan ik die beantwoorden met het patroon er bij
Het is namelijk nergens meer te koop.

Niemand stuurde mij een mail, het ging allemaal via Hobbydoos, waardoor ik steeds weer moest aanmelden, en bij jullie profiel moest te kijken naar het mailadres.
Helemaal niet erg heb ik toch even gedaan, nu blijkt dat ik er een ben vergeten die zegt mij een pmtje gezonden te hebben en mailtjes.
Dat is niet waar ik heb geen mail van haar ontvangen, Eef (lienepien) je hebt mij geen mail gezonden.

En me in de gaten of ik wel of niet op hobbydoos ben gaat ook wel een beetje te ver.
In mijn profiel staat mijn mailadres, had me gewoon even gemaild met van Lidia heb je mij misschien vergeten, ik zou ook graag het patroon willen hebben. Al mijn mails beantwoord ik altijd meteen.

Ik heb het even gehad met Hobbydoos, ik zit zelf niet goed in mijn vel, net terug uit Australia en nog steeds geen huis gevonden, ben er erg druk mee maar het wil niet lukken.

Met dank aan alle lieverds die mij in het verleden hebben geholpen, neem ik nu afscheid van Hobbydoos.

Liefs, Lidia

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:00

ach lidia

wat jammer!

ik hoop dat je je nog bedenkt!!

wat vervelend dat jullie nog geen huis hebben Heel veel succes met het zoeken van een huis

ik geef je een dikke

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:16
Hè wat ontzettend jammer.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:16
Och wat naar dat jullie nog steeds geen huis gevonden hebben. Hopelijk lukt het snel om een geschikt plekje te vinden.

Ik begrijp je helemaal als het gaat om de mails/pm's etc. Neem even afstand en zorg ervoor dat je weer rust krijgt. Wie weet ben je er daarna weer aan toe om weer gezellig terug te komen. Want we missen je echt wel!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:18

Ooh dit is zo jammer. Laat je niet op de kop zitten er zijn ook zo veel goede hobbydozen.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:40

Ach Lidia, wat ontzettend jammer dat het allemaal zo is gelopen. Ik vind het zo sneu voor jou het geeft zo'n naar gevoel.

Dan ook nog geen huis kunnen vinden, dat dit zorgt dat je niet lekker in je vel zit kan ik mij voorstellen. Ik hoop dat het binnenkort toch mag lukken om een huis te vinden en je dan de rust krijgt om dat te doen wat goed voor je is en je weer beter in je vel komt te zitten.

Sterkte hoor!!!!

Groet Woutera

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:02

Jammer Lidia dat het is zo is gegaan. Ik snap dat je nu niet lekker in je vel zit als je ook nog geen onderkomen hebt. Ik hoop dat je snel iets vind en dan weer lekker de tijd hebt om hier op het forum te komen en weer te kunnen freubelen.

groetjes Margaret

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:22
Wat flauw er kan toch altijd iets misgaan ,het is hier nog zo gezellig,allemaal lieve mensen die elkaar helpen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:33
Lieve Lidia, ik hoop dat je snel het geluk weer terugvindt. Veel succes op de zoektocht naar een nieuw huis!

En ik hoop toch ooit weer iets van je te lezen hier
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:39
Ik ben pas hier en ik ken je ook niet maar ik wil je wel een knuffel meegeven en je het allerbeste wensen want dat kun je gebruiken lees ik! 

Hopelijk kom je terug als je weer wat in rustiger vaarwater beland bent!!
Sterkte!!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:49

ik sluit me hierbij aan naamgenootje, als je in rustiger vaarwater bent, zien we je hier misschien wel weer, ik hoop het wel, als je iets zoekt stuur je me maar een mail

wie is er in vredesnaam zoooo onbeschoft?

lydia wijsbroek
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:52
Wat ontzettend jammer dat je
weg gaat. En wat naar dat er
iemand zo boos doet als ze geen
patroon ontvangen hebben uk
ben altijd erg blij als iemand de
moeite neemt en zo niet dan is
het jammer toch? In iedergeval
succes met het zoeken naar een
nieuw huis en hopelijk toch tot
ziens!
groetjes nathalie
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:00

Ach Lidia,

dat is helemaal niet leuk, ik hoop ook dat je je bedenkt, alle hobbydoosjes zijn  toch niet zo onbeschoft, toch wil ik je bedanken voor de patroontjes en de hulp die we van je gekregen hebben

hopelijk vind je vlug een nieuw huis,

en hopelijk tot ziens

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:50
Ach wat naar zeg, ik hoop dat als je een huis hebt en gezetteld en tot rust bent gekomen dat je toch nog eens weer hier komt want niet alle hobbydoosjes zijn zo als diegene waar je een mail van hebt gehad. maar voor eerst heel veel succes met het zoeken naar een huis en veel sterkte.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 13:24

ik weet precies wat je bedoelt.

ik kreeg ook een pm-tje of ik even wat door wilde sturen. toen ik vroeg wat ze graag wilde kreeg ik een berichtje terug dat als het te veel werk is dat ik het maar moest laten zitten..

lidia, ik hoop dat als jullie alles op orde hebben en jij je handwerken weer kan oppakken we je hier weer eens zien verschijnen.

heel veel sterkte met zoeken en alles wat erbij hoort.

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 15:40
hoi esthertje ik heb juist de zelfde mail gehad ik vond
dit echt ongepast ik was ernogal van verschoten maar ja
sommige kennen geen dankbaarheid

en lydia zoek jij op je gemak je huisje om in te wonen en
waar je ,goed thuis voelt want dat is toch het
belangrijkste in je leven en als dat op zijn pootjes is

kan je misschien terugkomen bij de hobbydoosjes want wij
gaan je zeker missen

en dat meen ik oprecht

bedankt wat je voor mij betekent heb

groetjes christine
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 15:45

LYDIA VEEL SUCCES MET HET ZOEKEN NAAR EEN HUIS IN DAT VERRE aUSTRALIE. EN WE ZIEN JE HIER VAST TERUG ALS JE JE PLEKJE EN RUST HEBT GEVONDEN.

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 17:25

Lidia wat jammer dat je weggaat. Ik zou het leuk vinden dat je blijft. Al was het maar net als ik vaak achter de schermen.

Wat betreft lienepien ik denk dat er wat fout gaat. Ik heb het begin bericht gepost en zag dit weekend ook dat ik meerder pms gekregen had o.a van lienepien over de kerstman. Alleen doordat ik niet meer zovaak inlog had ik deze gemist. Ook lukt het mij moeilijk om lange topics te lezen en had dit dus gemist. Sorry daarvoor.  Zowel Lienepien als Lidiya.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 21:02
Lidia, het zit je nu allemaal helemaal niet mee, en dat is jammer en verdrietig.
Brutale mensen heb je overal, maar hier moet je je toch altijd wel welkom gevoeld hebben? Kom gauw terug en alle goeds gewensrt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 21:19
Ik denk dat forumleden, en vooral nieuwe, niet altijd beseffen dat we zo vriendelijk zijn om patronen gratis te geven, en dat ze denken dat ze hoe dan ook recht hebben op onze patronen. Daarom blazen ze hoog van de toren als het niet meteen gaat zoals ze willen. Ik blijf het jammer vinden dat mensen die zich aanmelden voor het forum niet even op rechten en plichten worden gewezen. Het eerste dat je ziet als je inlogt is een balk met "gratis patronen".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns