Gekocht |
Reageer | Pagina 123 8> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 November 2011 om 15:55 |
Dit topic was weggezakt.
De BB met wit bontjasje en snoeperige laarsjes. Kerstkaarten. Klein doosje marsepein, oei 2 dec. naar dietiste. Blauw gemeleerde Carina wol Wibra 3 bol. Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaa, die BB heb ik ook! Precies dezelfde, ook met het witte jasje! Wat leuk!
En wat gaaf dat je toch de WII doet! En die marsepein: je hebt helemaal gelijk. Wel van genieten!!!!! |
|
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
poppetjes bij de action. Ga ik op een krans zetten. Verder dino boek en dino beestjes voor een meisje van 7. Jongste had namelijk vandaag een kinderfeestje. Vorige week ook Carina wol gehaald. (zo jammer dat ze mijn naam niet goed kunnen schrijven bij de Wibra ) |
|
groetjes Karina
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou protest indienen. Dit kan toch niet... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon een stift meenemen en de tekst op de wikkels aanpassen. Mooie wol, hè met een enorme looplengte. Damesvest korte mouw 3 bollen. Ik dacht daar wel twee sjaals uit te halen.
|
|
wat rozengeur. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
en dames valt de wol carina van de wibra mee
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gekocht, Laarzen bij Scapino, dochter moest een nieuwe jas ( 20 kilo afvallen in 3 maanden ja dan is je oude jas niet meer warm.) en omdat er een actie was van het tweede artikel voor 1 euro heb ik maar laarzen gekocht. Vanmiddag bij Intratuin mijn vrijwilligers cadeaubon ingeleverd en een zelfmaak kerstpakket gekocht, inhoud 3 sterren een piepschuim bol , mos en versiersels.
Onderweg naar huis belde mijn man en kon ik de I PAD 2 ophalen, ben vanavond dus even druk met uitvogelen hoe het allemaal werkt. |
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uhmmmmmm........niets
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
gekocht: laarzen met gebreide bovenkant (maatje 33 op de kinderafdeling voor 35 euro) ben echt blij heb nog nooit zulke goedkope laarzen gekocht bic stiften voor in de schoen van de kindjes knutselpapier voor de suprise die we moeten maken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
[Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword.[/QUOTE] Ha, ha, ik heb mezelf alvast verwend door het spel Zelda The Skyward Sword te kopen. Afgelopen weekend besteld en gistermorgen ontvangen. Ik heb het spel Zelda Twilight Princess bijna uitgespeeld en het plan is om in de kerstvakantie weer eens tijd te nemen om heerlijk in het wereldje van Zelda te vertoeven. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het boekje: Beren breien en haken van Rina Stoffers. Afgelopen weekend heb ik op een boekenbeurs een boekje gekocht met borduurpatronen voor de kerst, een boekje met allemaal gebreide beren van Claire Garland en een boekje met accessoires ( sjaalachtige dingen met mouwen, boa's en zo)
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de wereld van Skyward Sword verkeren we nu al een week of twee. Een zieke man in huis die te goed is om op bed te liggen maar te ziek om veel andere dingen te doen zorgt voor heel veel Zelda plezier. Gelukkig voor alledrie. Manuel vind het geweldig om te kijken, ik zelf kijk ook vaak zijdelings mee en Marco geniet natuurlijk van het gamen.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
BTW, als het goed is, valt het boekje 'gelukspoppetjes haken' binnenkort op de deurmat. Ook gekocht om mezelf te verwennen. |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
|
oei oei oei is het de bedoeling om alles op te schrijven van wat we gekocht hebben ? Dat wist ik helemaal niet en ik ben het, eerlijk gezegd, al weer vergeten. Maar wat ik wel weet is, dat ik heel veel gekocht heb Maar dat wil wel zeggen dat ik bijna helemaal klaar ben met de kerstcadeautjes en dat scheelt toch ook. Zo moet ik op het laatste nippertje niet nog alle cadeautjes gaan kopen. Dat scheelt ook veel stress.
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Carina is zacht en een beetje pluizig, lekker warm, denk ik, maar ik ben een beetje aan het uitvinden wat een mooie steek voor een das is, of dat ik ga haken ermee.
Onze zoon had alle Nintendo's, dus ik heb heel veel Zelda's gezien, mijn favoriet was Occarino of Time en dat latere spel met ook een paard en een sneeuwwereld enzo. Maar ik had altijd gezegd dat ik niet op een stoel wilde zitten met zo'n moeilijk knopjesding (joystick), ik wilde zelf lopen en vechten, nou dat kon al bij het vorige spel, maar dat scheen tegen te vallen en dit schijnt geweldig te zijn. Overigens is de pop 33 cm en geen 25, zoals in de folder staat. |
|
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig maar. Ik had d'r in de folder gezien, maar 25 centimeter wordt me echt te priegelig om voor te naaien. Toch maar even gekeken, want kon op internet nergens een BB vinden van 25 centimeter. We dachten al even aan namaak. Tot ik op de doos keek: 32 cm/13 inch. Heb d'r gelijk meegenomen! Verder heb ik niets gekocht. Goed he? |
|
Lmarina
Duizendpoot Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Ieke, je pop is een schatje zag ik net op je WWW. Julia is een leuke naam hoor (zo heet m'n oudste) maar misschien pas Noa of Eva er beter bij... maar namen zijn erg aan persoonljike smaak gebonden vind ik.
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vinden jullie van Noortje, of Saartje, of Floortje, of Elsje?
Ik vind het zo moeilijk. Bij de grote BB's had ik meteen een naam, maar nu vind het echt moeilijk. Overigens hebben m'n zusjes Alice gekozen en was ik van plan om mijn eerste hond Isa te noemen. Ach... Kan altijd nog, toch? |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Charlotte, Sabine, Fleur, Bonnie.
|
|
wat rozengeur. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boodschappen, piepkleine kerstballetjes, raamtape, batterijen voor m´n camera.
|
|
Reageer | Pagina 123 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |