Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar mee bezig

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar mee bezig
    Posted: 26 Januari 2012 om 12:07
Ik was, ben wel benieuwd waar iedereen mee bezig. Is momenteel.
Ik ben na een pauze bezig met jj the fire dragon .
Heb alle onderdelen nu af.
Nu in elkaar zetten. Vind dat altijd het minst leuke kwa werk.
Maar wel leuk om te zien hoe het word.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:10
ik ben bezig met het me to you beertje. deze wil ik maken voor mijn vriending die het momenteel erg moeilijk heeft.

het in elkaar zetten vind ik ook altijd het minst leuke werk hihihi

Groetjes Petra

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:11
Knitting Pattern - POSY - knitted toy doll - email PDF ben net aan deze begonen Posy van Dollytime

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:12
ik ben bezig aan een beer nog in een zetten en dan is hij
af
een deken (haken )en een sjaal
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:36

het haakwerk ligt even stil want we moeten voor de majorette (vlg uitvoering) 6 broeken en 6 chinese jurken maken.

dus ik ben samen met nog een moeder druk aan het naaien.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:40
Leuk om te lezen. En Eugènie wat een lieverdje zeg!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:45
Ik heb een roze beertje af voor het Poekieproject en ben nu met een witte bezig. Met fliedertjeswol bij de gewone draad, zodat ze lekker zacht en pluizig worden. En ergens ligt een zwarte sjaal in gaatjesmotief op de pennen te huilen dat ie vergeten wordt.

Ik vergat nog te zeggen dat ik bezig ben met de serie van Spel der Tronen ofzoiets van George R.R, Martin, maar ik volg bepaalde personen die ik boeiend vind en andere laat ik even zitten. Er liggen ook twee bijna ingevulde Doorloperboekjes, 6 en 7 sterren, en ik ben al bijna klaar met het 1ste dungeon van Zelda the Skyward Sword, alleen had ik vergeten te saven toen ik de boss key in handen had. Dus die moet ik nog eens veroveren, want de boss maakte me meteen af, toen ik zijn kamer binnenliep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 12:50

de granny deken daar ben ik mee bezig en koosje moet ook nog steeeds afgemaakt worden

eugenie wat een mooi poppen patroon was jou muisje daar ook van??

er staan leuke dingen op die site

ik zet hem bij mijn favorieten

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:02
Ik ben egeltjes aan het breien voor het Poekie project en een omslagdoek voor onze vakantie naar Turkije
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:06
Ik moet het vest van Anthony in elkaar gaan zetten vanavond. Kwam 1 bolletje wol te kort, en die moest worden besteld. Gisteren gehaald, en gisterenavond het vest afgebreid . Ook ben ik bezig met de beren voor mijn dinnetje Karin. Oh jah, en ik heb weer een truitje af voor een Kikabeer, maar moet dat ook nog in elkaar zetten en boordje breien 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:14

SOKKEN STOPPEN .

Mijn man draagt hele dure steunkousen ( 119 euro per paar) . Niet van die vleeskleurige   maar donkerblauw of zwart .

De verzekering vergoedt er twee paar van .

Daar komt hij niet mee uit natuurlijk dus stop ik ze . Niet het stoppen is het probleem- al weet ik leukere dingen om te doen- maar de stopwol .

Kijk vaak bij de kringloop en anders maar met DMC .

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:14

ik  ben bezig met de posttas en met het zelfde patroon een regenboog tas

als die af zijn wil ik het pymazakje gaan maken maar dan ook in tasvorm

daarna is het andere sprei aan de beurt heb er intussen een af

ach gewoon verslaafd

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:33
Originally posted by drempt drempt wrote:

de granny deken daar ben ik mee bezig en koosje moet ook nog steeeds afgemaakt worden

eugenie wat een mooi poppen patroon was jou muisje daar ook van??

er staan leuke dingen op die site

ik zet hem bij mijn favorieten

ja het muisje komt daar ook vandaan, had ik nog ergens in mijn collectie. is toch handig als je die soms doorkijkt.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 13:58

Ik ben nog bezig met het breien van een kerstengel..........die heeft dus de afgelopen kerst niet gehaald Verder ligt er nog een smiley kussen dat maar nooit afkomt.......een paddestoelentasje waar nog steeds geen stippen op zitten......Een beertje dat nog steeds zonder armpjes door het leven moet.........

Maar ja samen met een zwangere dochter een leuke babykamer maken is natuurlijk even veeeeeel leuker !

Ook het Poekieproject heeft voorrang:  inmiddels heb ik 3 knuffels genaaid.

groeten,

Saskia Welmoed

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 15:05

Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

Knitting Pattern - POSY - knitted toy doll - email PDF  ben net aan deze begonen Posy van Dollytime

Wat een schatje.Ik heb even op de site gekeken,ik zou alle patronen wel willen kopen.Ik vind ze ontzettend leuk.

Ik ben momenteel bezig met een okra popje,als kraamcadeautje en voor mijzelf een giletje.Schiet niet op maar hij is bijna klaar.

En dan ga ik voor het Poekie Project breien. Ik denk een Slaap Jaap in felle kleurtjes en Bert en Ernie.

groetjes Frea. 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 15:19

Eugenie, wat is die pop leuk.

Ik ben een vest aan het breien voor mijzelf. Model U-619 van Drops. Groetjes, Lida

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 15:22
Een tas voor mezelf aan de hand vd posttas maar dan andere
kleuren. vilt dingetjes en ben nog een konijn aan het haken
groetjes miranda
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 15:23
Ik   wil een pot vol snoepjes haken, maar wat moeten er veel in!!! Nou ja, kan natuurlijk een kleinere pot nemen.
Maar..nu heb ik een blaar op mijn linkerwijsvinger! Au. Vervelen is er trouwens niet bij, brei nu een haas voor
Poekie-project. Zo komt alles toch nog goed
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 16:02
ik ben bezig met een stola.
en ook een granny deken.
en een zwarte kerstjurk(wordt dus kerst volgend jaar)
en een hond.(scooby-doo)
ik geloof dat ik eerst eens wat af moet gaan maken.
haha hihi

met vriendelijke groet

nia
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 17:30
Eugenie die is heel mooi ,ik ben nu aan een sjaal bezig met een kap op en daarna de engeltjes van Creaans
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns