Waar mee bezig |
Reageer
|
Pagina 123> |
| Autheur | |
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Waar mee bezigPosted: 26 Januari 2012 om 12:07 |
|
Ik was, ben wel benieuwd waar iedereen mee bezig. Is momenteel.
Ik ben na een pauze bezig met jj the fire dragon . Heb alle onderdelen nu af. Nu in elkaar zetten. Vind dat altijd het minst leuke kwa werk. Maar wel leuk om te zien hoe het word. |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:10 |
|
ik ben bezig met het me to you beertje. deze wil ik maken voor mijn vriending die het momenteel erg moeilijk heeft.
het in elkaar zetten vind ik ook altijd het minst leuke werk hihihi |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:11 |
ben net aan deze begonen Posy van Dollytime
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:12 |
|
ik ben bezig aan een beer nog in een zetten en dan is hij
af een deken (haken )en een sjaal |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:36 |
|
het haakwerk ligt even stil want we moeten voor de majorette (vlg uitvoering) 6 broeken en 6 chinese jurken maken. dus ik ben samen met nog een moeder druk aan het naaien. |
|
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:40 |
|
Leuk om te lezen. En Eugènie wat een lieverdje zeg!!
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:45 |
|
Ik heb een roze beertje af voor het Poekieproject en ben nu met een witte bezig. Met fliedertjeswol bij de gewone draad, zodat ze lekker zacht en pluizig worden. En ergens ligt een zwarte sjaal in gaatjesmotief op de pennen te huilen dat ie vergeten wordt.
Ik vergat nog te zeggen dat ik bezig ben met de serie van Spel der Tronen ofzoiets van George R.R, Martin, maar ik volg bepaalde personen die ik boeiend vind en andere laat ik even zitten. Er liggen ook twee bijna ingevulde Doorloperboekjes, 6 en 7 sterren, en ik ben al bijna klaar met het 1ste dungeon van Zelda the Skyward Sword, alleen had ik vergeten te saven toen ik de boss key in handen had. Dus die moet ik nog eens veroveren, want de boss maakte me meteen af, toen ik zijn kamer binnenliep. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 12:50 |
|
de granny deken daar ben ik mee bezig en koosje moet ook nog steeeds afgemaakt worden
eugenie wat een mooi poppen patroon was jou muisje daar ook van?? er staan leuke dingen op die site ik zet hem bij mijn favorieten |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:02 |
|
Ik ben egeltjes aan het breien voor het Poekie project en een omslagdoek voor onze vakantie naar Turkije
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:06 |
|
Ik moet het vest van Anthony in elkaar gaan zetten vanavond. Kwam 1 bolletje wol te kort, en die moest worden besteld. Gisteren gehaald, en gisterenavond het vest afgebreid
. Ook ben ik bezig met de beren voor mijn dinnetje Karin. Oh jah, en ik heb weer een truitje af voor een Kikabeer, maar moet dat ook nog in elkaar zetten en boordje breien
|
|
![]() |
|
Mutti
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:14 |
|
SOKKEN STOPPEN . Mijn man draagt hele dure steunkousen ( 119 euro per paar) . Niet van die vleeskleurige maar donkerblauw of zwart . De verzekering vergoedt er twee paar van . Daar komt hij niet mee uit natuurlijk dus stop ik ze . Niet het stoppen is het probleem- al weet ik leukere dingen om te doen- maar de stopwol . Kijk vaak bij de kringloop en anders maar met DMC . |
|
![]() |
|
hannie-groen
Hobbyguru
Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:14 |
|
ik ben bezig met de posttas en met het zelfde patroon een regenboog tas als die af zijn wil ik het pymazakje gaan maken maar dan ook in tasvorm daarna is het andere sprei aan de beurt heb er intussen een af ach gewoon verslaafd |
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:33 |
ja het muisje komt daar ook vandaan, had ik nog ergens in mijn collectie. is toch handig als je die soms doorkijkt. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
saskia welmoed
Hobbywonder
Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 13:58 |
|
Ik ben nog bezig met het breien van een kerstengel..........die heeft dus de afgelopen kerst niet gehaald Maar ja samen met een zwangere dochter een leuke babykamer maken is natuurlijk even veeeeeel leuker ! Ook het Poekieproject heeft voorrang: inmiddels heb ik 3 knuffels genaaid. groeten, Saskia Welmoed
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:05 |
|
Wat een schatje.Ik heb even op de site gekeken,ik zou alle patronen wel willen kopen.Ik vind ze ontzettend leuk. Ik ben momenteel bezig met een okra popje,als kraamcadeautje en voor mijzelf een giletje.Schiet niet op maar hij is bijna klaar. En dan ga ik voor het Poekie Project breien. Ik denk een Slaap Jaap in felle kleurtjes en Bert en Ernie. groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:19 |
|
Eugenie, wat is die pop leuk. Ik ben een vest aan het breien voor mijzelf. Model U-619 van Drops. Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:22 |
|
Een tas voor mezelf aan de hand vd posttas maar dan andere
kleuren. vilt dingetjes en ben nog een konijn aan het haken |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 15:23 |
|
Ik wil een pot vol snoepjes haken, maar wat moeten er veel in!!! Nou ja, kan natuurlijk een kleinere pot nemen.
Maar..nu heb ik een blaar op mijn linkerwijsvinger! Au. Vervelen is er trouwens niet bij, brei nu een haas voor Poekie-project. Zo komt alles toch nog goed
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 16:02 |
|
ik ben bezig met een stola.
en ook een granny deken. en een zwarte kerstjurk(wordt dus kerst volgend jaar) en een hond.(scooby-doo) ik geloof dat ik eerst eens wat af moet gaan maken. haha hihi met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 26 Januari 2012 om 17:30 |
|
Eugenie die is heel mooi ,ik ben nu aan een sjaal bezig met een kap op en daarna de engeltjes van Creaans
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |