Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pm’s sturen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pm’s sturen
    Posted: 03 Maart 2012 om 12:42
de nieuwe personen op het forum gaan nu maar direct pm's sturen. Er zit gelukkig een delete knop op. Lees eerst eens het topic welkom bij voorstellen, dan wordt er een heleboel duidelijk.
kleine moeite om je even voor te stellen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 12:57
Er zijn fora waar je gedurende je eerste tiental berichten geen toegang tot het versturen van PM's hebt juist omdat dit een bekend veschijnsel is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 13:49
Het beste is om niet te antwoorden, want dat blijft eeuwig hangen, gewoon meteen deleten.

Het forum moet laagdrempelig zijn omdat de eendagsvliegen er dan makkelijker binnenvliegen.

Ik begin de naam van oude mopperaar te krijgen, omdat ik mijn ergernissen tegenwoordig vrijelijk uit, in plaats van ze op te kroppen. Nou zolang ik patronen blijf delen en dingen per post stuur, maakt het mij niet uit dat sommigen me niet lief vinden. Ik zeg wel eens "Lief staat niet meer in mijn taakomschrijving, lief is met pensioen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 14:02
dat is een van de voordelen als je ouder wordt......
je hoeft je niet meer zo aan te passen aan alles en
iedereen.
Het wordt ook wel 'wijzer worden' genoemd.



Ik heb er ook 'last van', hahahahah
Marlies
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 14:04
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

dat is een van de voordelen als je ouder wordt......
je hoeft je niet meer zo aan te passen aan alles en
iedereen.
Het wordt ook wel 'wijzer worden' genoemd.



Ik heb er ook 'last van', hahahahah
Marlies


wijzer, bij mij alleen grijzer
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 14:15
Grijzer kwam als eerste........de rest duurde even

Marleis
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 14:38
de rest is er bij mij nog niet
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:03
Ach, we schelen niet zoveel in leeftijd (1958)....
Je moet maar zo denken....alle goede dingen komen langzaam
hahahahah
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:25
oei dan ga ik nog veel krijgen in mijn oude dagen

de wijsheid en de grijs heid ik hoop dat ze dan in de juist
volgorde komen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:15

Ik kreeg vanmiddag ook een privé-mail van iemand die mij totaal onbekend is of ik patronen wilde mailen

En wat mij ook altijd opvalt is het aantal "gasten" op het forum: op dit moment zijn er 47 mensen actief op het forum waarvan 11 LEDEN en 36 GASTEN???!!!???

Zitten die dan gewoon maar stiekum mee te lezen denk ik dan? Vind ik persoonlijk behoorlijk onbeleefd

Ik ben hier destijds ook terecht gekomen omdat ik een patroon zocht en tegenkwam, maar wel gelijk lid geworden en nooit meer weg gegaan!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:19
Ik vind ook dat ze zich eerst moeten aanmelden.Ik heb deze week iemand geholpen en nadien heb ik gezegd dat het nog gemaaklijker is als ze haar voorstelt,en anders niet meer antwoorden dat gaat ook
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:43
Is het niet zo dat het wonderlijk is dat je ook zo ver kunt komen op een forum, als gast? Ik heb weleens gezien dat je eerst moet inloggen c.q. aanmelden voor je dingen van het forum kunt zien. Ik ben verder nergens lid van, hoor, maar pas zocht ik iets, en ik kon nergens in, bij dat forum. Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd actief ben op dit forum, hoor, ben regelmatig een beetje veel te druk, maar het bljift fijn om ook na een hele tijd afwezig te zijn geweest, toch weer leuke ( en helaas ook minder leuke) dingen te lezen van deze lieve Hobbydoosjes.....
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:12
Het is vrij gebruikelijk dat je je eerst moet aanmelden als lid voordat je op een forum mee kunt lezen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:45
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Ik begin de naam van oude mopperaar te krijgen,


Hahahaha gekke meid.........nou van mij krijg je die naam niet hoor, je bent een lieverd.....en je bent gewoon eerlijk. Mag toch!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:13
ik kreeg van de week deze pm

Hey zou ik ook wat patroontjes kunnen krijgen ben gek op
disney
Ik heb eventueel pooh woor je als je die nog nodig bent.
Alvast bedankt

Groetjes

ik schreef terug

Goede middag   (hier de naam )


Graag wil ik weten waarom je speciaal aan mij
om disney patroontjes vraagt.
In een PM

toen weer pm
hey hey,

er is vast wat fout gegaan sorry.

Heb toen alle reacties van deze persoon opgezocht.
Was net 6 berichten lid en niet voorgesteld.
En vroeg op het forum naar delen van bestanden.


Heb ook niets gestuurd.Later zie je het weer op MP
langs komen.Zeer brutaal vindt ik dit.
Je kan niet zomaar een fout maken met het versturen van
pm's , of je moet het eenmaal aanmaken en dan
allemaal te gelijk versturen.
Laten we toch maar een beetje op onze hoede zijn.
Je weet maar nooit.

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:25
magtelt de mensen die hier wel vaak komen weten dat jij lief ben dus dat heeft geen uitleg nodig en is het geen graai cultuur geworden in nederland dat merk ik in het dagelijkse leven ook heel erg als ze weten dat je hobbyt dan moet je vanalles maken maar dat dat geld kost en veel tijd daar wordt niet aan gedacht en dan als ze zelf wat willen maken komen ze bij mij de matrialen vragen en dan denk ik sporen jullie wel ik moet ook alles kopen ik loop ook alles af om het een beetje betaalbaar te kunnen krijgen nee hoor ik doe dat ook niet meer dan maar geen lief vrouwtje meer en dat heet niet kattig maar voor je zelf opkomen want een vloermatje die koop ik dat ben ik niet meer zelf
Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 21:35

Maar jij bent nog helemaal niet oud Magtelt, ik ben van de week 74 geworden; ik ben van zoals je dat noemt 'voor de oorlog' mopper ook wel hoor, maar ik zeg nog niet zoals veel ouderen 'dat het vroeger allemaal beter was'.

Ik geniet van heel veel dingen op het forum en bewonder wat er allemaal gemaakt wordt.

Als ik lees over de narigheid en ziektes van sommige hobbydoosjes en allemaal op jongere leeftijd, dan ben ik dankbaar voor het gemak waarmee mij de meeste dingen afgaan. Maar het maakt me niet milder ten opzichte van horkerigheid die we tegenkomen, want in die categorie hoort wat jullie hier boven schrijven, wel thuis.

Maar blijf ajb allemaal wel mooie dingen laten zien, want het resultaat van alle inspanning mag wel door anderen worden bewonderd hoor!

groet

 

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 23:26

ik heb ook een heleboel mensen al gevraagd om zich voor te stellen, en als je later gaat kijken bij voorstellen, dan zie je dat ze niet meer gereageerd hebben. Alleen de mensen die echt geintereseerd zijn komen vaker terug met ook oa reactie op andere topics

Dit zal altijd wel zo blijven, we kunnen ons er wel druk om maken, maar kunnen we dit veranderen, nee

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 08:33
Ik blijf mijn WELKOM ophijsen in Even voorstellen, maar ik denk niet dat de nieuwe hobbydozen dat lezen. Ik zal er nog even tussenzetten, dat we liever geen pm krijgen als het niet nodig is, omdat onze antwoorden dan voor eeuwig in de outbox blijven hangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 08:41
Nou ik heb het aangepast, maar het wordt steeds langer en alles lijkt heel duidelijk, maar er komt wel een lap tekst op je af zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns