Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote poppen topic

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote poppen topic
    Posted: 04 Maart 2012 om 19:40

Geboren mijn rebornzoon Benjamin.as woensdag komt hij bij ons wonen,

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:44
Is dit een pop???
groetjes nathalie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:02
Kan ik niet geloven!!!!!! Pracht-baby.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:02
Ja, het is een reborn pop
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:09
Ik vind het werkelijk een waar kunstwerk . Heel mooi gemaakt . Maar ik
krijg er de kriebels van
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 20:13
Oh Jeetje is wel heel erg echt
die zullen vast een prijskaartje
hebben.
groetjes nathalie
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 21:28
net een echte, super gewoon
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 21:58
Is dit een pop??? Dat kan ik eerlijk gezegd niet geloven. Ik weet wel dat dit soort poppen bestaat, maar nooit gezien. Groetjes, Lida
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 22:00
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Ik vind het werkelijk een waar kunstwerk . Heel mooi gemaakt . Maar ik
krijg er de kriebels van

hier nog eentje, gewoon eng mooi om te zien
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 23:56

Het is nog geen 1 april, dus het zal wel echt zijn.

Ik vind het een vreselijke enge pop en voor geen goud zou ik hem willen hebben.

Ik krijg er rillingen van. Wat is hier nu leuk aan? Een pop is een pop en moet een pop zijn en blijven.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 10:42
dit is me toch iets te echt een pop moet een pop blijven en geen mens in rubber en dergelijke worden
Anne-Marie
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 10:44

als ik op ze een beurs zie loop ik echt snel door.

Ik vind het gewoon  eng.

Maar ze zijn wel  mooi als je bedenkt dat ze gemaakt zijn door iemand die dar met harts en ziel mee bezig is geweest.

Maar in mijn geval heeft deze pop iets teveel ziel mee gekregen

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 10:50
Ik vind ze inderdaad prachtig, maar ook eng. Ik houd het meest van poppen die er uitzien als een pop. Ik vind een baby born al te echt. geef mij maar die ouderwetse van vroeger. Groetjes, Lida
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:00

Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben die ze een beetje eng vind.

Ooit heb ik bij mijn keramiekclub een pop vastgehouden die zelf gemaakt was. Verzwaard in het kontje om het 'zo echt mogelijk' te laten lijken. Nou dat lukte.

Griezelig echt!!!

Marlies

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:02
Gelukkig zijn er mensen die dit super vinden maar ik vind het ook te eng. Dat is geen pop meer. Weet van mensen dat zij hun overleden kindje op deze manier in een pop hebben vast laten leggen, nee niet mijn kind of cookie ook.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 11:31

Er was pas een Amerikaanse documentaire op tv waar kinderloze dames met zo'n pop op stap gingen. In een echte maxi-cosi in de auto en er tegen praten alsof het een echte baby was. Daarna de supermarkt in met maxi-cosi met kind erin en er maar tegen praten.

Ja had de andere winkelende mensen moeten zien kijken!

Ik vind het echt een kunst dat je zulke poppen kunt maken, maar ik hoef er zelf ook geen. Mijn 2 jongens zijn baby geweest en het was een mooie tijd. Nu hou ik het bij mijn 4 Baby Borns en 2 babypoppen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 12:03
dames,ik wil jullie bedanken voor jullie negatieve reacties en de bestellingen gaan gewoon door,
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 12:22
Lieve winterbeer, van harte veel plezier gewenst met jouw Benjamin....en ik vind dat de reactionairen eerlijk zijn maar erg negatief naar Winterbeer...net alsof je bij een moeder in de kinderwagen kijkt en zegt: getver...da's ook een eng koppie...ieder z'n meug, dat weten we hier allemaal opt forum maar een beetje mee-leven mag wel hoor...straks durft niemand meer iets te plaatsen wat een beetje afwijkt van het ''gewone'' ..... dapper wat je als reactie tikt Winterbeer maar ik wed dat je tot in je poppenziel gekwets bent en dat wil ik een beetje verzachten....en natuurlijk komen er"nu reacties van" ik mag toch eerlijk zeggen wat ik er van vind, dat mag maar...dat doe ik ook ;-)))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 12:54

Sorry winterbeer. Het is een prachtpop. Het was niet tegen jou. Wij moeten er misschien allen even aan wennen. Achteraf gezien had ik beter mijn mond kunnen houden. Men moet niet altijd zeggen wat men vindt. Dus ik hoop dat je veel plezier hebt van je pop. En hoe je het ook wendt of keert: het blijft een prachtpop.

Groetjes, Lida

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2012 om 13:21
Winterbeer gefeliciteerd met de komst van reborn Benjamin, ik vind hem heel mooi!
Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns