Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag Magtelt mei/juni

 Reageer Reageer Pagina  123 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoosdag Magtelt mei/juni
    Posted: 16 Februari 2012 om 09:15
Op zaterdag 2 juni zal er een Hobbydoosdag bij Magtelt plaatsvinden. Magtelt (& Ton!) wonen in Apeldoorn.

In dit bericht lees je steeds meer informatie, kijk dus regelmatig even terug...



BELANGRIJK!

Ik weet dat het nog een beetje vroeg is, maar de tijd vliegt voorbij voor je er erg in hebt... Om een beetje overzicht te krijgen van wie er allemaal komt, zou ik degene die zeker weten dat ze komen willen vragen mij een pm te sturen. Ik zal dan in het eerste bericht van dit topic een lijstje plaatsen.

In je pm wil ik graag de volgende informatie:
Naam
Woonplaats
Vervoer (kom je met de trein of met de auto, wil je met iemand meerijden, kan er nog iemand met jou mee, etc.)
Wat je meeneemt aan hapjes e.d. (als je dat al weet)

Dus alleen een pm als je nu al zeker weet dat je komt! Weet je het nog niet zeker, stuur me dan pas een pm als je het zeker weet. Dan blijft er nog een beetje overzicht... Goed plan?

Ohja, nog even... je kunt in je postvak uit zien of ik je pm gelezen heb... En in het eerste berichtje van dit topic. Ik ga de pm's namelijk niet beantwoorden...


Wie komen er allemaal...
- by ieke (komt samen met Diny met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over). Stokbrood
- Magtelt (is al op de plaats van bestemming; verzorgt drinken)
- Diny183 (komt samen met by ieke met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over; mini-kozakken)
- Simonevv (Den Haag; auto/trein (afhankelijke van weer); tomatensoep)
- Jips (Woerden; heel vroeg met de auto)
- Fransisca/ Anne Marie (Dordrecht; Zoekt nog vervoer, anders met de trein; koekjes)
- Prideke/Simone (Ede, eigen vervoer, waar behoefte aan is)
- Pippie/Wil (komt met de auto, heeft nog twee plaatsen over om iemand in Zutphen, Winterswijk of Apeldoorn van het station te halen. Gaat eerder weg! Neemt mee waar vraag naar is...)
- Frea H. (regio Den Haag; komt met Simonevv mee; krentenbolletjes en eierkoeken)
- Ennas/Sanne (Leusden, auto, fruit)
- Rika + tolk (Ede, auto)
- Petra T (Nijverdal, auto, gezond iets)
- Pluk/Nicole (auto met Sanne; wraps met zalm)


Even over het eten:
Het middageten is met soep, salade, fruit, brood en krentenbolletjes geregeld...

Voor 's ochtends bij de koffie hebben we eierkoeken, koekjes, mini-kozakken...

Kijk zelf dus nog even waar behoefte aan kan zijn. Magtelt zorgt voor het drinken! En voor chips!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 09:16
Ik zal er zijn bij Magtelt, ik ga haar helpen rondrennen met koffie en thee en jullie oren van jullie hoofden af kletsen!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 09:20
Ik ook!

Ik help Magtelt uiteraard ook waar ik kan (chips opeten kan ik heel goed!), en verder zal ik jullie lekker in de weg lopen, te veel praten en te weinig handwerken. Dat is aan mij wel toevertrouwd.

Ik zal ook vragen of ik de camera van mams mee mag. Dan ben ik die dag 'Hof' fotograaf... Heb 15 april een fotocursus, dus dat gaat helemaal goedkomen.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 09:48
ik wil ook komen, ik eet van twee walletjes, Ik kan jullie de foto's laten zien van de hobbydag bij Marileen (als dat mag)
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 11:01
Als ik dat zo lees, en mijzelf erbij denk ( wat de bedoeling is) zal het nou niet bepaald een meditatief groepje worden bij Magtelt. Ik hoop dat Magtelt één en ander in goede banen kan leiden, of zou ze mee doen met het "geiten"?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 11:17
ik wil proberen te komen zodra er een datum bekend is laat ik het weten
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 11:20

Originally posted by pippie pippie wrote:

Als ik dat zo lees, en mijzelf erbij denk ( wat de bedoeling is) zal het nou niet bepaald een meditatief groepje worden bij Magtelt. Ik hoop dat Magtelt één en ander in goede banen kan leiden, of zou ze mee doen met het "geiten"?

In goede banen leiden???????????????

Reken maar van niet, die loopt voorop in de strijd!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 11:57
Whaha, wordt wel een gezellige drukte. Is gewoon bij Magtelt thuis toch? Of doen we het ergens in het buurthuis/zaaltje o.i.d.?
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 13:27
Mag ik ook aansluiten?
Ben dol op koffie, lekkere dingen, kletsen en soms een
beetje handwerken.
Henrike mijn aanbod voor meerijden geld ook voor deze dag,
of misschien is de trein wel goedkoper dan de auto voor
ons.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 13:41
In verband met vakanties, moederdag en Pinkster wordt het 19 mei of 2 juni.

Wie er op die data niet kan, komt maar gewoon een keertje langs.

Op zaterdagen in juli en augustus is het kofferbakverkoop langs het kanaal, rijen tafels met koopjes.

Ik doe afwisselend mee met het geiten of met de workshops. Wie er vragen over technieken heeft, kan het van te voren opgeven, dan duiken we in die materie. Luiewijvensteek? Bezemsteelhaken? Koordje breien op 2 pennen zonder knop?

Jullie weten dat we twee katten hebben? Het is nog niet te voorspellen of ze de drukte ontlopen door naar zolder te evacueren of dat ze juist extra aanhalig worden. Lief zijn ze wel, behalve voor de buurtkatten.

We kunnen in de voortuin een stiltehoek creëren voor degenen die willen mediteren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 14:25
Onder voorbehoud wil ik zeker komen. Ede Apeldoorn is super goed te doen. Leuk! 
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 18:44
Mijn voorkeur gaat uit naar 19 mei. 2 juni valt in een weekend waarin
mijn man een vrij weekend heeft en we waarschijnlijk naar de camping
gaan. ( manlief werkt in 5 ploegendienst dus vrije weekenden zijn hier
zeldzaam). Wordt het toch 2 juni dan probeer ik via de camping naar
Apeldoorn te komen.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 18:53
helaas ik ben niet van de partij ,het is te ver weg voor mij
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2012 om 18:54
Voor mannen die van modeltreinen houden is er Wentink in de omgeving van het Loo. In het noorden van Apeldoorn. Wij wonen in De Maten, het zuidelijk deel.

En als het hele gezin wil meekomen, er is Kinderboerderij Malkenschoten, Koningin Julianatoren, Apenheul of alleen het park Berg en Bos.

Ze zijn hier natuurlijk ook welkom voor koffie of andere drank en een sanitaire stop. Of als ze durven blijven ze temidden van de kakelende dames.

Of de stoomtrein dan rijdt, weet ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 09:21
oh nu had ik dus even naar kruidvat gemoeten voor een treinkaartje.....want apeldoorn is nog wel te doen met de trein denk ik voor mij.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 10:42
Leuk om jullie voorpret  mee te mogen maken. Apeldoorn is voor mij inderdaad goed te behappen. Alleen heb ik rond die tijd erg drukke bezigheden. Mijn vader wordt 80 begin juni en dat gaan we breed-uit vieren. De organisatie daarvan rust op mij en die is nu al begonnen. Vandaar dat ik deze keer niet van de partij kan zijn. Maar... ik hoop toch echt een keer jullie in levende lijve te zien. Handwerksters zijn ook zonder bloedband al een beetje familie van elkaar.   
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 20:28
Ik ga proberen er bij te zijn.
Tegen die tijd ben ik afgestudeerd (hoop ik) en zijn de drukte en hectiek van het opstarten van een nieuwe groep voorbij.

Ik wil wel van de gelegenheid gebruik maken om een brutale vraag te stellen.

De meeste mensen kennen het verhaal wel: Mijn moeder is taxichauffeur op een busje voor het speciaal onderwijs.
In het busje zit een meisje met obisitas. Ze is 11 jaar en zit ondertussen in maat 42/44...
Helaas zit het gezin in de bijstand.. Ze hebben heel weinig te besteden.
Doordat zij blijft groeien, heeft ze steeds andere kleding nodig. Maar het probleem is dat het `ouderlijk' is, en niet fris en fruitig voor een tienermeisje.

Wie heeft onlangs de kledingkast opgeruimd of gaat dat nog doen?
Ze draagt nu 42/44 maar gaat richting 46.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 21:06

Hoi Sanne,

Vorig jaar heb ik ook kleding voor het gezin gegeven en ik ga morgen even bij Zeeman en Wibra in de laatste uitverkoop kijken voor haar

Zal in juni 42/44 nog afdoende zijn of moet het 46 worden?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2012 om 21:14

Ik denk 44.
Nogmaals, het is absoluut niet mijn bedoeling om nieuwe kleding voor haar te krijgen of kosten te (laten) maken, doen mijn moeder en ik ook zo goed als niet.

Maar heel fijn dat er mensen willen/kunnen helpen.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 10:59

Hoi, hoi,

Ik doe het graag voor haar hoor.

Ik heb haar vorig jaar ook een nieuw setje gegeven

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns