Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak- en hobbyspullen

 Reageer Reageer Pagina  123 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak- en hobbyspullen
    Posted: 24 April 2012 om 07:16
Wie heeft er belang bij mijn haak- en hobby spullen? Ik stop met deze hobby Ik krijg te veel commentaar erop en dat heeft mijn plezier weggenomen. En er zijn dingen die belangrijker zijn.

Ik heb veel katoen en wol. Haak- en breinaalden. Borduurspullen.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 07:34
Huhhhhhhh.......Minke wat bedoel je nou met teveel commentaar?
Vind je het zelf ook niet meer leuk om te doen?
Denk dat het juist goed voor je is, deze hobby.
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 07:39
Het gaat toch niet om het commentaar. Als je er zelf goed bij voelt en je geniet van je hobby. Gewoon lekker doorgaan.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 07:41
Ik vind het ook niet leuk meer om te doen.

Ik geef alles gratis weg dus wie wil...


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 07:58
Jeetje echt? Nouja als je het wegdoet hou ik me aanbevolen maar zou het echt jammer vinden. Kan je het niet wegleggen tot later ofzo? Als je het weer op wil pakken?
 
Liefs, Daymoon
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 08:02
Dat is nogal wat voor je, allemaal commentaar op je werk. En als je er geen zin meer in hebt.....
Er zijn doelen waar vrouwen voor handwerken en die zullen er heel blij mee zijn biivoorbeeld
Terre des Hommes. Er zijn winkels van Terre Des Hommes die gemaakte spullen verkopen voor het goede doel.
Groetjes van Jolly



Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 08:07
och mimisa
wat vervelend!!!!!
commentaar is niet leuk (al weet ik niet wie wat gezegd heeft)
bij mij reageert ook niet iedereen altijd even leuk en of positief Ik heb daar pas ook in een topic geschreven
als kind ben ik ermee getopt en ik heb daar nu achteraf zo'n spijt van Bij toeval kwam ik oma's breinaalden tegen bij mijn ouders en ben ik weer begonnen Ik vind het weer heel leuk en haal er veel plezier uit Ik maak dingen voor mezelf mijn kinderen en alleen voor mensen die het WAARDEREN en zien hoeveel TIJD er in zit  Het hobbien zit in mijn bloed zeg ik maar
Misschien kun je tijdelijk de spullen even wegleggen?
waarschijnlijk begint het over een tijdje weer te kriebelen
Zonde om dan alles weer te moeten kopen!!
 
 
Oja enne als jij niets meer maakt kom je misschien ook niet meer hier Ook dat zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeel jammer vinden!!!! 
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 08:16
Dat is een goed idee ,  de spullen gewoon zelf houden, je weet maar nooit. Ik heb het met borduren, maanden geen zin en ineens heerlijk borduren. Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 08:44
hoi mimisa
weet je iedereen krijgt wel eens kommentaar op wat er is gemaakt ook ik kreeg kommentaar op mijn spullen die ik had gemaakt niet hier op hobbydoos maar in mijn omgeving en weet je ik heb er zelf ook al aan gedacht er mee te stoppen tot dat ik zelf tot de conclusie kwam dat diegenen die kommentaar hadden op mijn creaties zelf niet eens weten hoe ze een haaknaald vast moeten houden dus hoeveel is zo'n reactie dan waard?
ik ga dus ook gewoon lekker door en als ik jou was ik zou de spullen lekker even een tijdje laten liggen je krijgt vanzelf weer de puf om wat te maken ben je je poppendeken vergeten? die is toch geweldig mooi geworden?
ik zou het ook heel jammer vinden om jou hier niet meer op het forum tegen te komen.
 
 
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 08:49
Tjonge Mimisa, wat jammer dat je zo teleurgesteld bent (door je omgeving) neem ik aan. Het gaat uiteindelijk erom of je zelf er ontspanning in vindt. Krijg je door alle opmerkingen dat niet, dan kan ik mij voorstellen dat je 'er klaar mee bent'.Confused
Is het een optie om het voorlopig , heel ver weg, op te bergen. Ik heb in het verleden ook alles weggedaan onder het mom 'gebruik het toch nooit meer' en heb nu alles weer aan moeten schaffen.....zeg nooit nooit is zo gek nog niet!Wink
 
Mocht je er tóch van overtuigd zijn om het weg te doen dan houd ik mij aanbevolen voor hele korte breinaalden 15 a 20 cm..... MAAR bedenk het heel goed !!! En je kan ze altijd weer terug krijgenBig smile
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 09:29
gewoon zelf door gaan ,anderen bepalen jou plezier in het haken toch niet .
het gaat erom wat jij leuk vind mijn mening gewoon door gaan Hug
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 09:51
Lieve Mimisa
leg je spulletjes even in het verste hoekje dat je kan vinden en kom even tot rust laat het even betijen is toch zonde om alles weg te doen je maakt zulke mooie dingen, ik laat de dingen die ik maak alleen aan mijn schoonouders zien en verder niemand krijgen wij bezoek dan leg ik alles in een slaapkamer omdat ik mijn plezier niet wil laten vergallen. Ik hoop dat je het van je af kan zetten en bij ons blijft en straks weer lekker gaat handwerken.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:07
ik zou ook zeggen leg lekker even alles in de kast, daarna kan je nog alles weggeven als je wil
Wil je alles direct wegdoen, maar er dan een soort verloting van een give-away zodat de mensen die interesse hebben hun naam kunnen opgeven
In ieder geval hoop ik dat ik jouw naam nog tegenkom op het forum wat dat zou betekenen dat je liefde voor het haken toch niet is verdwenen


Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:13
Mimisa, ik zie dat je al van 2009 hier komt, dus wel plezier had in het haak-en breiwerk.
Joh, doe het toch niet te gauw weg. Geef jezelf een half jaar en denk je er dan nog zo over, dan moet het maar, alhoewel ik het wel erg sneu vind. Zal je ons ook niet een beetje missen?
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:18
He wat is dat nu jammer voor je Probeer het naast je te leggen
Bij mij gebeurt het ook wel eens dat iemand iets zegt, maar het gaat toch om je eigen ontspanning en plezier
Ik sluit me bij de vorige aan Leg het even opzij Ik heb zelf ook wel eens iets in een impuls gedaan en er daarna spijt van gekregen en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen Je blijft toch wel op het forum komen he, want dan kan je altijd nog dingen van je afschrijven Zoals Viki schrijft kan je er ook een soort verloting van houden als je het echt wilt wegdoen of schenken aan een bejaardenhuis of andere instelling
Denk er nog maar eens goed over na hoor
groetjes vlijtig liesje    Hug
vlijtig liesje 4961
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:28
ik heb net nog even op jou blog gekeken
je maakt zulke leuke en mooie dingen..
 
ik ben blij dat ik ondanks commemtaar toch doorga IK VIND HET LEUK!!
ieder z'n meug zeggen wij thuis
de één voetbalt de ander tennist weer een aander maakt puzzels
laat je niet kisten!! Mijn man moet soms ook lachen als weer eens een haakwerkje meezeul ergens naartoe maar vind het heel belangrijk voor mij als ik daar voldoening en ontspanning in vind!!
 
Ik ben er ook achtergekomen dat het veelal jaloezie is!!
Ik heb mijn vriendin de kleerhangertjes gegeven voor haar baby en ze vond ze prachtig Dat was ook een gokje van mij ik had geen idee of ze ze leuk vond maar het feit dat ze met liefde gemaakt zijn en ik er de tijd in heb gestopt vond ze heel lief!!
 
kop op laat je niet kisten!!
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:39
Mensen die commentaar hebben zijn fantasieloos en vaak jaloers dat zij niet zo'n creatieve mind hebben. Meid laat je niet gek maken hierdoor. Je hebt een geweldige website en maakt prachtige dingen. Deel dit met mensen die ook creatief zijn zoals hier op hobbydoos. Mensen moeten altijd wat hebben te klagen ipv dat we elkaar een keer een compliment geven.
Ik sluit me aan wat de anderen zeggen, leg het allemaal even aan de kant en laat het even rusten. Je pakt het vanzelf wel weer op.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:05
Jaren lang geen haak of breinaald aangeraakt, Nooit mijn spulletjes weg gedaan. Ben weer begonnen en enthousiast geworden door de hobbydoos. Het eet geen brood en als je er plek voor hebt leg het even weg, maar blijf wel bij ons langs komen. Mocht het toch gaan kriebelen, inderdaad Terres Homes en het Rode kruis zijn er erg blij mee en jij hebt de voldoening van het handwerken. Ik zeg ook altijd Ik heb een brede rug en laat al het negatieve kommentaar er langs afglijden. sterkte met deze beslissing Thumbs Up
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:11
Ik zou ook zeggen leg je spullen voorlopig lekker aan de kant en kijk over een tijdje nog eens. Mensen geven wel vaker vervelende reacties, maar als jij het leuk vind dan moet je je daar niet door laten beinvloeden.
Ik ben zelf nog niet zo lang bezig met het haken, maar vind het wel heerlijk om te doen, en wie het stom  vind... jammer dan, als ik het maar leuk vind.
 
Denk er eerst maar goed over na, wegdoen kan altijd nog!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:16
Ik sluit me helemaal aan bij de mensen die zeggen dat je je haakspullen een tijdje moet wegleggen.

we kunnen jouw haaktalent hier gewoon niet missen.

Ik ben zelf volwassen geworden in de tijd van Provo en Dolle Mina en dat heeft me geleerd om me niks aan te trekken van kritiek. Integendeel het geeft me dan des te meer voldoening om door te gaan. Kon ik maar een beetje van mijn rebelse geest naar je toesturen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns