Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uiltje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: uiltje
    Posted: 10 April 2012 om 21:31
Nou dames,
Ik heb contact gehad met de eigenaar van het haakpatroon van het uiltje.
Ik heb dat patroon vertaald vanuit het deens.
Ik heb vandaag een reactie van ze gehad dat ik het patroon met vermelding naar hen toe op mijn blog mag plaatsen.
Dus voor diegene die het patroon nog willen.
Hij staat nu op mijn blog.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 22:01
Ik kreeg een mailtje van Knitted Knots dat ze per toeval het vertaalde patroon op internet was tegengekomen. Wink
Dit n.a.v een eerder (brutaal) mailtje van mij met de vraag of zij misschien een vertaling hadden, niet dus, wel het vertaalschema Deens - Nederlands.
Eshter heeft het vertaald en er een mooi patroon van gemaakt.
Compliment dat je het met toestemming mocht plaatsen, zeker eer van je werk en je wordt op deze manier 'wereldberoemd' bij ons allemaal op het haakforum. Big smileBig smile
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 09:50
heel lief van je dat je op je blog heb gezet ,je hebt vele mensen blij gemaaktHug
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 10:39
(zonder woorden )
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:11
Hey maar dat is een leuk compliment toch! En wie weet heeft ze nog veel meer moois wat wij mogen gebruiken/vertalen (uitgeven in een boekje hihihi)
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 09:53
Hallo Esther,

Super gedaan! Heb je voor een computerleek misschien een tip hoe ik het uiltje van je blog kan opslaan in mijn bestanden?

Gr. Rianne
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 11:14
Wat leuk en wat goed!!!
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 16:22
Helemaal top, hij is opgeslagen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 17:02
Leuk patroontje dankjewel voor het vertalen als je het in pdf wil zetten kan je het knippen en plakken in word en dan een een pdf writer downloaden bv hier: http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp een free download zie je links.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 18:14
een pluim voor je vertaalwerk en ik vind hem enig
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 19:26
Dank je, handig zo in het Nederlands. Ik heb je even een mail gestuurd met het patroon in PDF.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 21:53
dank jullie wel.
ik had het al in pdf ontvangen maar heb van de week een drukke week gehad en een naar bericht ontvangen waardoor ik veel met de kids bezig ben geweest.
aan handwerken en blogger bijhouden had ik geen puf.

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 09:11
Is het mogelijk het adres van je blog te krijgen 'Esthertje' want ik weet niet welk uiltje bedoeld en ben eigenlijk wel nieuwsgierig Embarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 11:45
Is het mogelijk het adres van je blog te krijgen Smile
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 13:40
Haar blog staat bij haar profiel paginga : http://esthershobby.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns