HobbyDoosMama's |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: HobbyDoosMama'sPosted: 13 Mei 2012 om 06:58 |
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 07:48 |
|
Fijne Moederdag !
Ik ben al verwend met 2 prachtige cadeaus zelfgemaakt op school. Iets mooiers dan dat is er toch niet. |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 08:47 |
|
Marleen, je was al weer vroeg uit de veren, maar ook voor jou een hele gezellige dag en dat anthony je maar flink mag verwennen met heeeeeel veeeeeel liefde
|
|
|
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 09:06 |
|
ik was ook al vroeg op ben wezen hardlopen in het bos
ik kwam thuis: Tafel gedekt en blije verwachtingsvolle gezichtjes
ben ook verwend 3 kinder cadeautjes en een lekkere pot met dagcreme gekregen
heerlijk zo even snel onder de douche en een lekkere rustige dag!! wie weet wel wat haken
heb de kids wel beloofd cakejes te maken
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 09:38 |
|
Allemaal een hele fijne (moeder)dag
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Janne Marie
Hobbyguru
Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 09:53 |
|
Ik sta op zo'n dag altijd even stil bij de mensen die dolgraag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen. Alleen daarom al zou moederdag en vaderdag moeten worden afgeschaft. Enne, eigenlijk horen kinderen elke dag aan de ouders te laten blijken dat ze dankbaar zijn, toch?
Nou ja, ik ben wel moeder en weet dat ze iets voor me hebben gekocht, maar heb nog niets gehad. Mijn man heeft storingdienst en was al voor ik wakker was weg en de 3 jongens liggen nog op bed, die komen op zondag meestal pas in de middag uit bed. Dus ik moet me nog even afvragen wat of ik krijg. DAT zou ik nu een mooi moederdagkado vinden, als ze tussen de middag al op zijn en we gezellig met ons allen zouden eten. Ik heb ze dat een tijdje verplicht, samen middageten. Maar dat werkte niet, zaten ze met slapende koppen en soms een slecht humeur aan tafel, en dan moest ik ze meestal ook nog roepen. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 10:18 |
|
VOOR ALLE MOEDERS ![]() |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 10:46 |
|
Wij kregen 2 weken geleden een mail van school: groep 5 t/m 8 maken geen moederdagcadeaus meer met als reden dat de kinderen oud genoeg zijn zelf iets te kunnen kopen! Belachelijk vind ik het!
Desondanks ben ik verwend met door de mannen gekochte cadeautjes
![]() |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 11:03 |
|
Wij zijn lang bezig geweest om een kindje te krijgen, maar ik heb destijds moederdag niet als vervelend ervaren. Het is een commerciële dag en wat Janne Marie zegt sluit ik mij bij aan. Hoeveel ouderen in verzorgingshuizen worden niet meer door hun kinderen bezocht, omdat ze het te druk hebben. Ik heb ontbijt op bed gehad van mijn man en onze Marjolein van 1 jaar heeft gezellig mee ontbeten. Was wel een kruimelboel, maar ook eee feestje! Vanmiddag naar Friesland naar mijn moeder. Jips wat raar dat ze dat op school niet meer doen. Ik kan me voorstellen dat je kind hoe oud ook het nog steeds leuk vindt om zelf iets te maken voor mama. Zelfgemaakte dingen zijn toch veel leuker?? Volgens mij hebben ze daar op scholen gewoon geen tijd meer voor..... Ik ben mijn kindertijd dankbaar voor de handwerk- en handenarbeiduurtjes en gelukkig zijn mijn ouders ook heel creatief. |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 11:44 |
|
een hele heleeeeeeeeeeeeeeeeeee fijne moederdag allemaal dikke knuffel
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 11:53 |
|
ik ben ook al verwend vandaag met bloemen van jongste zoon en manlief en van de andere zoon een heel nuttig cadeau aan alle moeders een fijne moederdag gewenst
|
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 11:59 |
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 12:54 |
|
Ik word wel eens moe van dat gepraat over commerciële dagen. Je kunt een bom geld aan iemand spenderen of ze onder liefde bedelven, dat is ieders keus. De ene man geeft zijn vrouw misschien eens per jaar 2 dozijn rozen op haar verjaardag en de andere doet elke avond de afwas. Dan is het aan die vrouwen om er blij mee te zijn of de zaak te veranderen.
Als we feestdagen gaan afschaffen weet ik er nog een paar. Niet ieder op de wereld is Christen, dus laat Kerst, Pasen, Pinksteren en Hemelvaart maar zitten. Niet iedereen is verliefd, verloofd of getrouwd, dus Valentijn hoeft ook niet meer. Wie is er republikein? Die mag op Koninginnedag werken en op 1 mei vrij nemen. Dat is pas echt commercieel denken. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 12:57 |
Nou zeg, als ik de schooldirectie was, zou ik zoiets niet durven sturen met mijn naam eronder. Juist voor kinderen is moederdag toch leuk? Zelf iets maken is iets anders dan kopen voor mij.
|
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Vifke
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 13:03 |
|
Aan alle moeders een fijne moederdag.
Vandaag gebeurt er hier niks, morgen verras ik samen met mijn dochter mijn mama met een fijn dagje aan zee. Ze wil al heel lang eens met de kusttram rijden van de ene kant van de Belgische kust naar de andere. Mijn dochter en ikzelf samen hebben een dit dagje gepland. Trammetje rijden en hier en daar eens afstappen om te aperitieven, shoppen, snackje te eten. Ze weet niet dat ik afkom, we wonen 225 km van elkaar, ze denkt dat mijn dochter haar komt ophalen om samen te gaan winkelen in de supermarkt. |
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 13:06 |
Dit klinkt als een heel leuk idee. Fijne dag samen! En die kusttram steelt mijn hart al zonder dat ik er ook maar iets vanaf weet ...
|
|
![]() |
|
beppemartha
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 13:37 |
|
MOEDERDAG is toch om eens even extra verwend te worden. of liever aandacht te krijgen. tenminste zo zie ik het. en dat hoeft echt niet met grote cadeau's. ik heb een mooie bos bloemen en een cadeaukaart van bruna gekregen. dat vind ik heerlijk. kan ik af entoe eens een tijdschrift of een haakboekje kopen zonder na te denken over wat het kost en het eigenlijk niet kan.
Vifke leuk idee en heel veel plezier met je moeder. dit past echt in mijn idee van moederdag. even een extra verwennerijtje.
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 14:51 |
|
|
![]() |
|
demi
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 203 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 15:37 |
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Mei 2012 om 16:01 |
|
Persoonlijk vind ik het hele moerdaggebeuren HELEMAAL NIETS.
Niet anders als voor de allerkleinsten die iets maken, en het dan 'verstoppen' en nog zenuwachtiger zijn als de moeders.... Zodra ze de leeftijd ervoor hadden hebben we het afgeschaft. Ik vind het zo krampachtig om het op één dag in het jaar te doen.....gewoon wanneer het uitkomt in welke vorm dan ook vind ik veel leuker. Vorig weekend stond mijn dochter met kleinzoon onverwacht op de stoep....dat is ook moederdag voor mij.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |