Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iekkkkkkkkkkk

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iekkkkkkkkkkk
    Posted: 14 Mei 2012 om 17:20
Moet er niet aan denken.........ieeeeekkkkkkkk:

Proteïnen

Cupcakes! Het water loopt je waarschijnlijk al in de mond bij de gedachte, maar heb je de 'sprinkels' wel goed gezien? Volgens de Universiteit van Wageningen is het eten van insecten helemaal niet zo'n slecht idee. De beestjes bevatten soms namelijk evenveel proteïnen als vlees of vis. Een uitstekende voedingsbron dus. Toch nog even over nadenken...

Ik haak nooit af!

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 17:41
En het beste: insecten hebben in verhouding minder voeding nodig om dezelfde hoeveelheid eiwitten te leveren als vlees (ik dacht een factor 10 minder). Dus in plaats van weien met gras voor koeien, kan er bijvoorbeeld graan worden verbouwd op dat land. Daarom worden die beestjes door sommigen gezien als DE oplossing tegen hongersnood. 
Ik wil er zelf ook liever niet aan denken hoor Dead
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 17:54
Gezond of niet hier begin ik gewoon niet aan! Brrrrrrrrrrrr Shocked

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 18:04
Nou ik ook ECHT NIET!!!!! Brrrrrrrrrrrrr.........volgens mij kriebelt het ook in je buik......getverrrrrrrrrrr Geek
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:02
laat maar.....
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:06
Geef mijn portie maar aan fikkie !!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:28
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Nou ik ook ECHT NIET!!!!! Brrrrrrrrrrrrr.........volgens mij kriebelt het ook in je buik......getverrrrrrrrrrr Geek
Volgens mij moet je gewoon goed kauwen LOL
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:32
Ik heb een tijdje terug een halve gevriesdroogde manden gegeten ik durfde geen hele (held) maar goed het smaakt een beetje naar zonnebloem pitten en noot achtig. Maar het is gewoon het idee hè
groetjes nathalie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:44
Er zijn stukken land waar geen graan verbouwd kan worden Zazia. En bovendien, wat is er mooier dan een wei met koeien? In grote mensenland heeft alles 2 kanten. Groetjes, Lida.
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 22:16
iiieeeuuwww, het idee alleen al
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 22:25
Moet je kijken hoe Hollandse garnalen er uit zien en de binnenkant van een mossel en die zijn toch ook heerlijk Wink
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 23:15
echt niet, geen mossel en geen maden garnalen wil ik alleen verwerkt hebben in een salade
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 08:15
dat laat ik ook aan me voorbijgaan Wacko
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 08:23
Denk niet dat ik het weg kan krijgen. Wil het geloof ik ook niet proberen.

Gr. Rianne
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 09:46
net als garnalen is dit niet aan mij besteed als ik ze kan zien
Anne-Marie
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 11:11
Originally posted by Claire Claire wrote:

Moet je kijken hoe Hollandse garnalen er uit zien en de binnenkant van een mossel en die zijn toch ook heerlijk Wink

UHUH
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 11:42
ALS HET MAAR DOOD IS GELOOF IK DAT IK HET NOG WEL ZOU DURVEN PROBEREN. NET ALS HIER BOVEN AL GEZEGD WORDT GARNALEN EN MOSSELEN ZIEN ER OOK BEHOORLIJK VREEMD UIT MAAR ZIJN WEL ERG LEUKKER.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 11:57
Je moet nergens binnenin kijken want dan is de trek meestal wel weg, maar het scheelt misschien dat ik uit een slagersfamilie komt en vaak mee heb gekeken bij het slachten van een varken of een koe.
Als je ziet hoe de echte leverworst gemaakt wordt (weet niet of ze dat tegenwoordig nog doen) dan denk je ook wat een vieze brij, maar als hij klaar is dan is het smullen.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 12:56
Originally posted by natie.83 natie.83 wrote:

Ik heb een tijdje terug een halve gevriesdroogde manden gegeten ik durfde geen hele (held) maar goed het smaakt een beetje naar zonnebloem pitten en noot achtig. Maar het is gewoon het idee hè
Wat moet ik me voorstellen bij gevriesdroogde manden? Is dat van riet en kun je dat wel eten dan?

Ik heb een collega gehad die uit Hongkong kwam, ze aten vroeger kakkerlakken, geroosterd boven een vuurtje. Volgens haar was het heel goed te eten, maar ik moet er zelf ook niet aan denken. Confused
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 13:01
oo jak!!!Confused

Lijkt me echt heel smerig om te eten!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns