Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

te laat naar bed

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: te laat naar bed
    Posted: 30 Mei 2012 om 09:34
valt het jullie ook op dat wij hobbydoosjes erg laat naar bed gaanLOLLOLLOL moeten jullie maar is naar de tijd van een antwoord kijken gisteren zat ik ook laat op het forum en mijn verbazing was groot hoeveel er nog gereageerd werdt HOEZO VERSLAAFD, we kunnen elkaar niet missen he meiden ik jullie in elk geval niet ben blij met jullieHug
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 09:43
er zijn er inderdaad die het wel heel laat maken daar hoor ik niet bij maar heteertse wat ik doe is met een kop koffie erbij mijn mail checken en evne op hobbydoos forum kijken (hoeze verslaafd?)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 09:47
hi hi ik ook ik pak eerst koffie en dan journaal kijken en dan jaja even naar het forum lachen he wat mannen met sport en auto's hebben hebben wij met handwerken en lekker even beppen
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 09:48
Whaha, 's avonds zit ik vaak op de bank met een handwerkje, maar zonder forum... Als ik 's ochtends (zoals nu) achter de pc zit, kijk ik wel altijd even...
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 10:08
knap hoor ik heb de pc altijd aan staan en kijk dan tussen het handwerken even op het forum want anders begin ik te beven (afkick verschijnsel) Wacko
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 10:15
Ik kijk 's avonds nog wel eens op m'n ipad, maar eigenlijk ook niet zo vaak... Vind het niet leuk om de hele dag achter dat ding te hangen... Ben 's avonds ook vaak pas laat terug van het sporten en dan moet ik nog eten...

Of ik ben bezig met het uitraderen van patronen en het knippen van stof... 's avonds is de eetkamertafel vrij en dat is daarvoor de fijnste tafel...
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 10:59
Niet laat, maar vaak 2x, soms zelfs 3x per dag
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:16
ik heb ook de pc de hele dag aanstaan en als ik boven ben kijk k even......ERNSTIGConfusedEmbarrassedErmm
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:23
is bij mij ook hoor, als mijn man om 12 in de avond naar zijn werk vertrekt dan blijf ik nog even op om nog eens te gaan kijken of er nog iets is bijgekomen dat ik in de dag heb gemist


Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:26
voor ik de vaat doe s'morgens, gaat de pc aan, en s'middags weer,  en ik durf ook laat s'avonds nog even de pc openen, en blijf dan een héle tijd plakken, LOL van verslaafd zijn gesproken Embarrassed
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:27
nou zo erg is het bij mij dus ook wat denken jullie moeten we een praatgroepje beginnen LOLLOLLOL
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:32
Als ik achter de computer zit moet ik ook altijd even alle nieuwtjes weer bij lezen!!Smile
Vind het gewoon heel erg leuk om alle nieuwe creaties te zien!!
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:34
Pc wordt hier 's morgens vroeg aangezet en die gaat pas 's avonds terug uit, dat is al jaren zo. Forum bekijken/emailen/opzoekingen doen op internet doe ik nu en dan als ik een koffiebreak neem.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 13:16
Ik rond de middag zeker nu met het goede weer ,en als de echtgenoot weg is nog eens 'savonds
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 13:25
Hier staat de computer de ganse dag aan. Dus te pas en te onpas kijk ik op t forum om gewoon de gedachten eventjes te verzetten.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 14:17
Je heb natuurlijk helemaal gelijk ,ik ben ook zn laat slaper, lang leve de Android telefoon die gaat bij mij overal mee naar toe,en als ik niet in slaap kan komen tjek ik het forum altijd nog even.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 17:12
Ik ben heeelemaaal niet verslaafd, ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat iedereen te vertellen en te showen heeft.
Groetjes, Lida
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 17:18
LOL
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 17:23
Pas om half 4 's nachts werd ik wakker en had ik even behoefte aan afleiding. Dus even kijken op het forum. Ik durfde eerst eigenlijk geen reactie te posten zo midden in de nacht ... maar dat vond ik eigenlijk ook nergens op slaan. Dus toch maar gedaan.  
Ach ja er komen wel weer andere tijden denk ik dan maar. En als het echt een probleem wordt kunnen we misschien met z' allen on-line afkicken?! 

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 22:15
ik ga laat naar bed en ben weer vroeg op, pc staat aan en ik kijk regelmatig, tussendoor even lekker buiten zitten handwerken
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns