vertaling patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2012 om 16:08 |
ik heb het breipatroon van de dickens kerstmuizen en mijn moeder wil die graag voor mij breien,maar ik en mijn moeder kunnen niet vertalen.heeft er iemand het het patroon al vertaald en wil het met ons delen.
groetjes Marietje
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een Engels vertaallijst erbij nemen doet wonderen. Succes, Lida
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Precies!
Een vertaling van engelse steken kun je hier vinden: Scheelt alweer wat moeite :-)
|
|
![]() |
|
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
ik heb wel een vertaal lijst maar het lukt ons niet om het te vertalen en mijn ma wil ze zo graag breien.
|
|
![]() |
|
mijn ma is 85 jaar en wil graag wat te doen hebben ze zit de hele dag binnen en het lijkt haar een uitdaging om de muizen te maken |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Wat lukt er niet dan? je kunt de lijst er toch gewoon naast leggen?
|
|
![]() |
|
mijn ma lukt het al helemaal niet ze heeft nooit engels gehad en ik snap het niet in krijg geen goede zinnen dus dan gaat het breien ook niet |
|
![]() |
|
Ik heb er op dit moment helaas geen tijd voor, moet proberen om voor zondag een knuffel klaar te krijgen, dus ik kan je helaas niet helpen... |
|
![]() |
|
jammer
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Wat ik wel weet is dat er (nederlandse?) haakpatronen zijn van de muizen. Ik heb ze zelf (helaas) niet, maar misschien is dat een optie, dat ze ze dan gaat haken als ze in het nederlands zijn?
|
|
![]() |
|
Ik heb wel een engelstalig haakpatroon gezien van de muizen vanavond. Maar daar heb je dan ook niks aan natuurlijk...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik wil jullie wel proberen te helpen, hoor. Ik werk regelmatig met Engelstalige patronen, brei alleen bijna nooit knuffels/poppetjes, dus dat zou een probleem kunnen worden. Maar wie weet komen we er samen uit!
|
|
![]() |
|
als ik maar 1 standaard patroon van de muizen heb de kleertjes dat kan mijn ma wel van de foto namaken , je mag het wel proberen Pluk
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Mail je mij dan het patroon (of in ieder geval de delen daarvan die je niet begrijpt)?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |