Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marretje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon
    Posted: 08 Augustus 2012 om 17:18
hallo allemaal, ik ben op zoek naar twee patroontjes om te haken, nl mini babytruitje en babysokjes, die onze clienten van de dagbesteding kunnen haken en op kaarten gebruiken. Wie heeft ze toevallig?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:32
Als je deze KLIK even leest dan weet je wat je moet doen
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:12
Gaat het je niet vervelen of wordt het ondertussen een sport???   Big smileBig smile
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:35
nou het verveelt wel hoor, maar als ik het anders zeg zijn de dames pistoff, ze zijn dan al zoooo lang lid
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:41
ik moet zeggen Lydia, je bent een volhouder Thumbs Up
Had inderdaad allemaal gemakkelijker geweest als er beheerders zouden zijn die allles onder controle zouden kunnen houden en dat jij nu niet de boze stiefmoeder zou moeten spelen
Maar dankzij jouw en nog andere ben ik ook wel erg gehecht aan dit forum en het leuk houden is toch de bedoeling.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:44
het is zo simpel. als iemand zich inschrijft een bevestigingsmail sturen met het verzoek zich eerst voor te stellen, voorkomt een heleboel problemen.
lydia wijsbroek
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:09
hoi meiden lydia niet alleen,ik ben ook pisoff,
Back to Top
marretje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:14
mijn hemel wat een comotie.....als ik dat geweten had. Maar ik ben marga, 48 jaar. werk met verstandelijk gehandicapten en hobby graag. Vooral alles met papier, ik heb ook een borduurmachine.ben getrouwd en ben moeder van een zoon....ben ook nog niet zo ervaren op forums, dus schrik hier een beetje van. groetjes marga
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:18
Marretje welkom, alle begin is moeilijk
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:29
we loodsen je er wel door hoor, allereert van harte welkom en effe een goeie raad omdat hier nog wel eens patroontjes rondvliegen kun je beter je emailadres vermelden in je profiel op de regel van msn messenger, dan kunnen ingelogde hobbydozen het vinden en niet de spammers.

Postduiven werken hier niet . We zijn wel een stel maffe hobbydozen bij elkaar die elkaar bijstaan in de goeie en soms ook in de minder goeie tijden. Als iemand ergens meezit en het meldt op het forum, duikt iederen erbovenop met goedbedoelde raad en advies en een opbeurend woord. We krikken elkaar zonder bretells weer naar de juiste sferen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 21:43
Er bestaan wel boekjes met breipatronen voor kaarten, ik weet niet of er ook boekjes met haakpatronn bestaan. Maar omdat het tweedimensionaal op kaarten komt, zou je op ruitjespapier zelf tekeningen kunnen maken van truitjes en sokjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:16
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

we loodsen je er wel door hoor, allereert van harte welkom en effe een goeie raad omdat hier nog wel eens patroontjes rondvliegen kun je beter je emailadres vermelden in je profiel op de regel van msn messenger, dan kunnen ingelogde hobbydozen het vinden en niet de spammers.

Postduiven werken hier niet . We zijn wel een stel maffe hobbydozen bij elkaar die elkaar bijstaan in de goeie en soms ook in de minder goeie tijden. Als iemand ergens meezit en het meldt op het forum, duikt iederen erbovenop met goedbedoelde raad en advies en een opbeurend woord. We krikken elkaar zonder bretells weer naar de juiste sferen.
En toch lijkt het me wel wat ...........
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:37
ik zal even kijken bij de poppenhuispatroontjes, mss dat daar wat bijstaat
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:39
heb al wat gevonden, dus als je de raad van lydia opvolgt, kan ik je wat sturen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 13:58
marretje heb de waslijn gevonden van de kerstman en kerstvrouw met sokjes, hempjes en broekjes, makkelijk aan te passen, maar heb geen mailadres?
lydia wijsbroek
Back to Top
marretje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 18:51
hallo allemaal, dank jullie allemaal voor de lieve reacties! ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan vermelden, want spam zitten we natuurlijk niet op te wachten...ik woon in een dorp, een postduif gaat overigens net zo snel hier hoor!! het komt er aan, ik ben benieuwd.
groetjes marga
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 19:03
ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan
er is maar één plek, bij je profiel, rechstonderaan achter het vlindertje..
Welkom trouwens
Back to Top
marretje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 19:08

hallo allemaal, als het goed is zien jullie nu mijn emailadres staan, had hem maar in 1 kolom gezet. Sorry voor het extra werk. Ik ben benieuwd! alvast bedankt, marga

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 19:15
je hebt de kerstman kleding binnen en van de kerstvrouw
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 19:23
welkom, en hopelijk vind je lekker veel in jouw mailbox

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns