Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hebben jullie dat ook?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hebben jullie dat ook?
    Posted: 15 Augustus 2012 om 18:47
De laatste dagen krijg ik steeds meldingen van banken o.i.d. dat ik mijn gegevens moet nalopen én vóóral goed moet invullen omdat anders mijn rekening geblokkeerd wordt.....
Ik wordt hier zo simpel van en vraag me af hoe dat zo ineens kan??Confused

Ook wordt ik gebeld door bedrijven waar je bij aangesloten bent of tijdschriften waar je lid van bent...

Heb me op alle mogelijke manier nu ingeschreven om dit te voorkomen maar ja, daar gaan nog een paar weken overheen Angry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 18:57
Wij staan in het Belmenietregister, maar soms krijg je dan nog telefoontjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:02
Wij dus ook en daar komt niets meer vandaan...... nu is er ook een ander register wat moet voorkomen dat je gebeld wordt om je abonnement oid te verlengen.
Ik heb me daarop ook ingeschreven (weet even zo gauw niet meer hoe het heet) maar het lijkt wel alsof ze op het scheiden van de markt nog even proberen....
Als je namleijk zegt dat je ingeschreven staan zijn ze heel snel klaar. (ben ik sowieso trouwens)
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikzelf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:09
Ik sta ook in het belmenietregister, van de bank is een ander verhaal ga daar maar niet op in geen banknummer enzo geven, daar word zo voorgewaarschuwd, je weet maar nooit straks is je rekening leeg. Stel dat de bank wel iets moet weten dan zou ik even naar de bank gaan ipv iets opsturen
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:13
Originally posted by ikzelf ikzelf wrote:

Ik sta ook in het belmenietregister, van de bank is een ander verhaal ga daar maar niet op in geen banknummer enzo geven, daar word zo voorgewaarschuwd, je weet maar nooit straks is je rekening leeg. Stel dat de bank wel iets moet weten dan zou ik even naar de bank gaan ipv iets opsturen

het enige wat ik doe is deleten.....
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:16
moet wel es lachen krijg ik zo'n mail van een bank en daar heb ik niet eens een rekening lopen.

m'n man zegt wel eens heb je een stiekeme spaarrekening of zo
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:24
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

moet wel es lachen krijg ik zo'n mail van een bank en daar heb ik niet eens een rekening lopen.

m'n man zegt wel eens heb je een stiekeme spaarrekening of zo

tja dat klopt!
En hoe leg je dat dan uit......Big smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:27
ha ha

oh ja en hier doen ze het wel hoor
lydia wijsbroek
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 20:12
Ik heb dat ook! Krijg steeds mail van een bank waar ik niet eens een rekening heb lopen. Soms wel 5 x op 1 dag van dezelfde bank. Ik delete ze ook maar meteen! Maar het is wel vervelend. 
Groetjes,
Corry.

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 20:31
Ik heb het ook al een paar keer gehad! Vooral niet op reageren, was het advies van de bank!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 20:43
ik heb dat ook heel erg regelmatig, en allemaal van banken uit Nederland Angry wat heb ik daar nu mee te maken als Belg.
Ik denk dat dit een manier is om mensen op te lichten

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 20:48
Originally posted by vikike vikike wrote:

ik heb dat ook heel erg regelmatig, en allemaal van banken uit Nederland Angry wat heb ik daar nu mee te maken als Belg.
Ik denk dat dit een manier is om mensen op te lichten

Dat weet ik wel zeker!!!!
En er zijn nog steeds mensen die erin trappen!!!! Dat snap ik dus niet!
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 21:18
dat snap ik ook niet, je wordt er de laatste tijd zelfs in een reclamespot voor gewaarschuwd 
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 21:53
Het bel me niet register werkt hier ook niet hoor want ze opereren vanuit verschillende callcentrra dan sta je bij de ene wel in het bel me niet register en dan nemen ze de volgende waar  je  er niet in staat.

En dat van die banken gegevens niks mee doen hoor gelijk weggooien.  Er wordt momenteel ook op de televisie voor gewaarschuwd, dat zijn de zogenaamde fishing sites  die  proberen op die manier achter jou bankgegevens te komen en anangezien er momenteel bij de banken en andere overheids sites virusproblemen zijn of waren. zou ik  het gewoon even nagaan bij de balie van je bank  en ook daar  moet je uitkijken voor skimmers enzo.
Dat is die reklame van al die kerlels die overal hun hengel in hebben hangen zoals bv de schoorsteen en de voordeur etc. 

Bah ik zou  bijna alles weer in een oude sok gaan bewaren. Ach dan heb ik momenteel aan een babsokje genoeg. Dus bij mij valt er niet veel te halenWink

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 00:03
TIP

Wanneer je zo'n mail krijgt met een link klik NOOIT op die link maar wat je wel kan doen is met je muis op die link gaan staan en dan zie je lins onderin je scherm een e-mailadres verschijnen. Vaak zie je dan een adres met .es of. ru staan, dat betekent al dat het een fake adres is. Meldt dit wel aan je bank.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 00:08
Dat van die banken had ik ook. Nu je het zegt, heb er een tijdje geen last van....bedenk ik m3 nu pas. Zogenaamde mailtjes van mijn eigen bank, of namens de belastingdienst of bank waar ik niet eens een rekening heb....heb de mailtjes naar een speciaal mailadres van de bank gestuurd en is het een tijdje stil nu....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 00:14
Originally posted by Ingemo Ingemo wrote:

dat snap ik ook niet, je wordt er de laatste tijd zelfs in een reclamespot voor gewaarschuwd 

misschien dat er bij jullie in Nederland een campagne loop maar hier bij ons in België nog niets over gehoord, het gaat ook altijd over Nederlandse banken, maar hoe komen die in godnaam aan adressen uit België dat snap ik niet goed

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 00:30
ik heb er gelukkig nog geen last van gehad Smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 07:34
Originally posted by vikike vikike wrote:

Originally posted by Ingemo Ingemo wrote:

misschien dat er bij jullie in Nederland een campagne loop maar hier bij ons in België nog niets over gehoord, het gaat ook altijd over Nederlandse banken, maar hoe komen die in godnaam aan adressen uit België dat snap ik niet goed

Dat heeft te maken met phishing (dacht ik) er zijn altijd criminelen die zulke dingen kunnen achterhalen.
Inderdaad kijk er heel goed mee uit want je komt van een koude kermis thuis als je toch dit aanklikt.
Ze kunnen dan via via bij je (financiële) gegevens komen.... vaak is het afkomstig uit de Oostbloklanden of Afrika
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 09:57
Virusscan er nog een keertje overheen doen, werkt ook... Ik heb het nooit eigenlijk, maar voordat ik m'n mails open, maar na het openen van m'n outlook, gaat de virusscan er automatisch overheen. Alle nep-mails worden dan verwijderd... Merk wel dat g-mail het minder heeft dan Hotmail...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns