Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwsgierig

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuwsgierig
    Posted: 22 Augustus 2012 om 14:04
Wat doen jullie met al jullie gehaakte of gebreiden creaties?
Daar ben ik wel benieuw naar.

Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 14:05
De meeste geef ik weg, sommige zet ik neer en wissel dan weer af met anderen. Smile
Hooked on Crochet!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 14:14
Geef het mijn eigen kinderen cadeau of hun vriendjes. Of hou ze tot ik er genoeg heb en dan kunnen de kinderen ze verkopen op een rommelmarkt bvb.
Ik maak er ook soms in opdracht ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 14:15
Alle dingen die ik tot nu toe gemaakt heb zijn nooit lang in mijn bezit gebleven ze vliegen allemaal naar vrienden en familie aslof het warme broodjes zijn! Zal nog wel afkoelen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden met alle blije gezichtjes die ik erdoor te zien krijg

Hoewel ik toch wel iets voor mezelf ga maken binnenkort
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 14:15
Ik heb er een aantal weggegeven en een aantal in mijn stacaravan uitgestalt, maar als iemand er dan 1 ziet, geef ik hem gewoon weg. Mijn allereerste creatie heb ik verkocht, degene die hem zo leuk vond wilde hem alleen als ze ervoor mocht betalen. Misschien ga ik volgend jaar wel op de braderie staan bij ons op de camping, krijg ik weer iets meer ruimte, want ik denk dat tegen die tijd mijn verzameling aardig uitgebreid zal zijn
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 15:28
Meestal maak ik iets met een reden/doel. Cadeautjes, leuke trui voor mijn dochter etc
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 16:09
Weggeven aan de kinderen en kleinkinderen, familieleden, vrienden en bekenden, maar hoofdzakelijk verkopen op een braderie.
Vaak ook maak ik dingen voor mezelf en voor mijn echtgenoot, maar dat zijn meestal sokken, truien , vesten etc.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 17:36
Ik maak ze vooral onze eigen kinderen en zo nu en dan in opdracht of voor zwangere vrienden/collega's e.d.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:08
Soms maak ik echt iets als cadeau, omslagdoek of babykleertje, of voor mezelf, maar veel gaat naar het Rode Kruis. En ik ben nu een haakboekje voor een pop van 42 cm aan het samenstellen en die kleertjes gaat mét pop naar Kika of Alpe d'Huez van Marlene.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:46
mijn knuffels, gaan naar Goede Doelen, zoals Poekie-project,
Kika, Roemenie, Polen, Afrika, enz. enz.
groetjes geesje
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:11
Ja, dat begint hier een probleem te worden. Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk afstand van doen van mijn maaksels maar mijn man vindt er niks aan dus ik kan ook niet al te veel uitstallen. Zucht... dat zijn zo de problemen in mijn leven Pig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 22:28
Je kunt er foto's van maken en ze dan op Marktplaats zetten of aan een goed doel geven. Je hebt dan in ieder geval een herinnering.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 11:55
De meeste dingen geef ik weg. Wink
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:09
Ik denk dat ik in spaghetti een grote mand ga haken en mijn amigurumi erin leggen en zo kunnen de kids hier er altijd mee spelen maar blijven ze toch ook een beetje samen
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:47
Dat is ook een goed idee!

Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:49
Mja en dan moet ik er ook geen afscheid van nemen....
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 16:41
Vaak maak ik mijn creaties voor andere dus geef ik ze weg!
Maar sommige vind ik te lief om weg te doen dus die hou ik zelfEmbarrassed
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 18:33
Voor mezelf of als kadootje voor iemand waar ik het aan wil geven.
Ik heb 1x een opdracht aangepakt, maar toen vond ik het niet leuk meer. Ik vind het fijn dat het een hobby blijft, zonder stress, deadline, ...

In mijn hoofd zie ik een doos of mandje voor me met daarin al allerlei dingetjes, waar ik dan iets uit kan pakken voor verjaardag, geboorte, iemand die ziek is, ....
Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dit te realiseren. LOL
Back to Top
robeer View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 18:35
Het meeste haal ik weer uit als ik het klaar heb. Ermm
Zo blijf ik lekker bezig en moppert mijn man minder over de kosten. Hahaha
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 18:54
Originally posted by Petronette Petronette wrote:

In mijn hoofd zie ik een doos of mandje voor me met daarin al allerlei dingetjes, waar ik dan iets uit kan pakken voor verjaardag, geboorte, iemand die ziek is, ....
Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dit te realiseren. LOL

jij ook al, het is al weg voordat ik een verzameling kan gaan maken. Had de uilen van matawi gemaakt 2 hele grote en een aantal sleutelhangers, nu is er bij ons een stukje verderop en camping genaam de Uilnbergh en de eigenaar heeft 2 meisjes en dan komen ze effe langs om naar de vogels te kijken en staan de uilen te pronken op de bank, en dan de kreet oh wat leuk, wil je die voor mij ook maken, nou neem deze maar mee hoor, heb ik liever als een deadline dat iets afmoet, maar goed nu moet ik toch weer nieuwe maken, maar geen haast. (Oei die gemaakte knuffels mag je toch wel weggeven he)
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.453 seconden.
Lang Yarns