Brutale vraag.... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Augustus 2012 om 18:34 |
Maar wie kan er goed patronen vertalen en heb je ook zin en tijd om een Engels haakpatroon voor mij in het Nederlands te vertalen. Ik heb het patroon net, maar ik ben bang dat ik wat fout doe en ik weer helemaal overnieuw kan beginnen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik wil hem wel voor je gaan vertalen hoor, stuur hem me maar toe, ik kan er helaas maandag pas aan beginnen, zit nu op de camping en via de pc lukt dat beter, dus ik weet niet of er haast bij is, anders is er misschien nog wel een vrijwilliger
|
|
![]() |
|
Wilma1979 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Rinske, als ik het patroon koop en dan naar je doorzend wil je mij dan ook de vertaling doorzenden? Je zou me hier heel gelukkig mee maken.
Groetjes Wilma
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ja hoor, ik vind het wel een leuke uitdaging om patroontjes te vertalen
|
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Nog een brutale vraag: Esther als jij hem in het nederlands heb mag ik die dan van jou overkopen ??
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Wat fijn dat je dat wilt doen voor mij Rinske
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Komt goed Helma
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Thanks
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
dames, vergeten jullie de trollen niet, bepaalde dingen kun je beter via pm of mail laten lopen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Mag ik weten wie en wat je bedoelt met trollen? Ik zit nog niet zolang op dit forum dus dit soort tekst is nieuw voor mij.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
de designers van de patronen hebben overal spionnen/trollen zitten en er wordt nu wel zeer openlijk een patroon verhandeld, daarmee brengen jullie hobbydoos in gevaar en diegene die het patroon doorstuurd kan een heele grote boete krijgen, denk niet dat dat de bedoeling is.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Dat spijt mij echt oprecht, dit heb ik nooit geweten. Misschien is het een idee als iemand (die daar toegang tot heeft) dit hele topic verwijderd? Of kan ik dat zelf.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb de naam van het patroon weggehaald.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Annemie_ ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2012 Locatie: Delft Status: Offline Points: 1 |
Hallo,
Ik begrijp dat er vertaallijsten eng-nl in omloop zijn. Zou iemand mij misschien zo'n lijst kunnen mailen? Ik heb op zich geen probleem met engels, maar de naaipatronen zijn zo specifiek, dat ik niet begrijp wat ik allemaal moet gaan doen. Groeten, Annemie
|
|
![]() |
|
er staan op de site van jessica tromp vertaallijsten, maar of die er ook voor naaien zijn durf ik niet te zeggen, sorry
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Wat goed Lydia dat je ons even waarschuwden we doen het wel via een pb>
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Hier vindt je lijst met Engels-Nederlandse termen voor naaipatronen.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |