Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Brutale vraag....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Brutale vraag....
    Posted: 25 Augustus 2012 om 18:34
Maar wie kan er goed patronen vertalen en heb je ook zin en tijd om een Engels haakpatroon voor mij in het Nederlands te vertalen. Ik heb het patroon net, maar ik ben bang dat ik wat fout doe en ik weer helemaal overnieuw kan beginnen Embarrassed Please? Het heeft één voordeel want diegene heeft dan zelf het patroon gratis Tongue
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 18:39
Ik wil hem wel voor je gaan vertalen hoor, stuur hem me maar toe, ik kan er helaas maandag pas aan beginnen, zit nu op de camping en via de pc lukt dat beter, dus ik weet niet of er haast bij is, anders is er misschien nog wel een vrijwilliger
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 18:50
Rinske, als ik het patroon koop en dan naar je doorzend wil je mij dan ook de vertaling doorzenden? Je zou me hier heel gelukkig mee maken.
Groetjes Wilma
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 18:52
Ja hoor, ik vind het wel een leuke uitdaging om patroontjes te vertalen
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 19:06
Nog een brutale vraag: Esther als jij hem in het nederlands heb mag ik die dan van jou overkopen ??
Groetjes Helma
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 19:26
Wat fijn dat je dat wilt doen voor mij Rinske Thumbs Up ik heb 'm per email naar je toegestuurd.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 19:27
Originally posted by helma helma wrote:

Nog een brutale vraag: Esther als jij hem in het nederlands heb mag ik die dan van jou overkopen ??
Komt goed Helma Wink
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:22
Thanks
Groetjes Helma
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:53
dames, vergeten jullie de trollen niet, bepaalde dingen kun je beter via pm of mail laten lopen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 21:19
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

dames, vergeten jullie de trollen niet, bepaalde dingen kun je beter via pm of mail laten lopen.
Mag ik weten wie en wat je bedoelt met trollen? Ik zit nog niet zolang op dit forum dus dit soort tekst is nieuw voor mij.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 21:41
de designers van de patronen hebben overal spionnen/trollen zitten en er wordt nu wel zeer openlijk een patroon verhandeld, daarmee brengen jullie hobbydoos in gevaar en diegene die het patroon doorstuurd kan een heele grote boete krijgen, denk niet dat dat de bedoeling is.
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 22:04
Dat spijt mij echt oprecht, dit heb ik nooit geweten. Misschien is het een idee als iemand (die daar toegang tot heeft) dit hele topic verwijderd? Of kan ik dat zelf.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 22:09
Ik heb de naam van het patroon weggehaald.
Back to Top
Annemie_ View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annemie_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 22:40
Hallo,

Ik begrijp dat er vertaallijsten eng-nl in omloop zijn. Zou iemand mij misschien zo'n lijst kunnen mailen? Ik heb op zich geen probleem met engels, maar de naaipatronen zijn zo specifiek, dat ik niet begrijp wat ik allemaal moet gaan doen.

Groeten,

Annemie
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 22:54
er staan op de site van jessica tromp vertaallijsten, maar of die er ook voor naaien zijn durf ik niet te zeggen, sorry
lydia wijsbroek
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 23:05
Wat goed Lydia dat je ons even waarschuwden we doen het wel via een pb>EmbarrassedIk wist het ook niet nog een fijne zondag
Groetjes Helma
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 23:36
Hier vindt je lijst met Engels-Nederlandse termen voor naaipatronen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns