Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

minderen in haakmotief

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: minderen in haakmotief
    Posted: 29 Augustus 2012 om 16:15
Hallo beste lezers,...

ik ben momenteel bezig met het haken van een tuniek met een motief wat enigzins te vergelijken is met de waaier/schelpjessteek. Nu moet ik op een bepaalde hoogte aan weerszijden gaan minderen voor de armsgaten. Het motief begint en eindigt met de helft van het basismotief. Kan iemand mij vertellen hoe ik dan het beste kan minderen voor een mooi resultaat? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
BvD

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 19:52
Als het om een armsgat gaat zou ik de draad afknippen en in motief verder gaan boven het tweede of derde schelpje, dat hangt af van het totale aantal steken dat je moet minderen. Aan de linker kant net zoveel motiefjes niet haken. Je kunt ook met halve vasten tot dat punt gaan, dan hoef je niet te knippen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:10
Dag Magtelt

echt super bedankt voor deze tip. Ik haak nog niet zo heel lang en soms is het nog even puzzelen om iets netjes af te werken.

Bedankt!!!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns