Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bah, bah,bah ....

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bah, bah,bah ....
    Posted: 07 Mei 2013 om 22:52

ConfusedConfusedConfused gisteren naar dokter geweest , de pijn in men onderarm was niet meer uit te houden , resultaat .................... tenniselleboog ShockedShockedShocked

heb nu brace aan en moet al zeker een maand zware medicatie nemen waar ik echt maagpijn van heb en serieuze hoofdpijn (zou weg gaan na enige dagen die hoofdpijn)
Maar nu het ergste van al , IK MAG NIET HAKEN CryCryCry

pffffffffffffffff voel me rot
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 23:03
heeft hij iets van breien of naaien gezegd?
anders kun je een breiwerk opzetten of nog beter een aftelkalender naaien Wink
nee een tenniselleboog kan vreselijk pijn doen
maar nu kan je nieuwe ideetjes opzoeken om na die 30 dagen terug te kunnen beginnen
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 23:09

nee Bep mag niks doen van handwerk Confused en eigenlijk zou ik het nu helemaal niet kunnen hoor , te veel pijn spijtig genoeg . maar je ideetjes waren goed hoor Wink

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 23:18
dan kun je gemakkelijk de lijn doortrekken en mag je ook niks van huishoudelijk werk doen
want een vod uitwringen doet minstens evenzeer zo niet zeerder
maar daar zal de dokter wel niks over gezegd hebben denk ik dokters kennende
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 23:42
oh jawel hoor Bep , die heeft me doodleuk gezegd dat ik alleen maar mag rusten en op de vraag hoe het dan verder moet zei hij " zal je binnen 30 dagen mooi bruin zien Tongue"
ik doe natuurlijk wat ik kan maar denk dat er de eerste dagen van huishoudelijk werk toch niet veel in huis zal komen hoor
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 00:19
och arme jij. 
Heel veel sterkte gewenst en een dikke HugHug
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 06:41
Heel veel sterkte,misschien een legpuzzel maken of veel lezen,muziek luisteren.Beterschap en hopelijk is de ergste pijn snel verdwenen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 08:39
Och, das pijnlijk!
Heel veel sterkte!!
Lid worden van de bieb dan maar en niet te dikke boeken lenen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 09:11
Voor dikke boeken heeft Blokker een standaard met twee kettingen met verzwaarde bolletjes, zodat de bladzijden niet vanzelf omslaan. Bij Wibra zijn die kettinkjes er niet aan, ik dacht er over om zelf iets in die geest te maken.

Een legpuzzle is wel te doen met je linkerhand. Dat lijdt ook een beetje van de pijn af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 09:35
Lezen, dvd kijken en lekker in het zonnetje zitten.

Ik zou nu vooral heel goed je rust nemen, des te sneller kun je misschien weer voorzichtig iets doen.

Ik had pas zelf enorme pijn in mijn bovenarmen (kwam uit mijn nek), was ik ook uitgehaakt. Bij mij heeft de fysio toen enorme verlichting gegeven en nu haak ik weer, maar wel minder, want dat wil ik niet nog een keer meemaken.

Heel veel sterkte !
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 12:54
sterkte
oant Sjen
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 13:09
Nou das flink balen zeg!
Veel sterkte!

Vroeger had mijn vader ook een tennisarm
zijn rechterarm.
Hebben wij (zijn kinderen) een advertentie in de krant geplaatst

Gezocht linkshandige tennisracket!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 15:51
He bah wat vervelend!! Pijn is altijd vreselijk en als je dan ook al niet mag handwerken, balen hoor! Mocht je een e-reader of een tablet hebben en boeken zoeken, mail me dan, ik heb er voldoende (gewoon boek is nu misschien niet fijn omdat ze vaak zwaar zijn).

Sterkte!!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 16:31
heel veel sterkte,
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 19:09

hartelijk dank  voor het medeleven Hug ik heb een paar boekjes gaan halen in de bib en ik ga veel wandelen nu (spijtig genoeg heeft het gisteren en vandaag wel veel geregend hier) en verder hou ik me wat bezig met de kleinkinderen , gewoon ernaar kijken is ook wel gezellig hoor Wink Tv kijken doe ik niet zo veel (niks voor mij) en sandra een tablet of zo heb ik niet , maar wel bedankt voor het aanbod .

ik hou me wel bezig hoor , moet wel e
en typen met de linker is ook al niet makkelijk Thumbs Down

fijne dagen allemaal
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 19:19
Wat vervelend Linda, hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Groetjes
Omajan
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 20:54
hoop dat alles weer snel goed komt veel sterkte.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 00:44
Oh jeetje meis dat is  knap balen zeg. auw auw auw  zullen we maar zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw minder pijn hebt. Maar blijf dan nog wel voorzichtig want  het  is ook zo weer terug als je het weer overbelast.

Sterkte ermeeTongue

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 13:52
Originally posted by macheri macheri wrote:

Oh jeetje meis dat is  knap balen zeg. auw auw auw  zullen we maar zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw minder pijn hebt. Maar blijf dan nog wel voorzichtig want  het  is ook zo weer terug als je het weer overbelast.

Sterkte ermeeTongue
HugHugHug
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 13:54
Originally posted by omajan omajan wrote:

Wat vervelend Linda, hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Groetjes
Omajan
ja ik ook omajan , maar tot hiertoe zit er nog niet veel beterschap ik . Bedankt hoor !!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns