bah, bah,bah .... |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Mei 2013 om 22:52 |
gisteren naar dokter geweest , de pijn in men onderarm was niet meer uit te houden , resultaat .................... tenniselleboog heb nu brace aan en moet al zeker een maand zware medicatie nemen waar ik echt maagpijn van heb en serieuze hoofdpijn (zou weg gaan na enige dagen die hoofdpijn)Maar nu het ergste van al , IK MAG NIET HAKEN
pffffffffffffffff voel me rot
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft hij iets van breien of naaien gezegd?
anders kun je een breiwerk opzetten of nog beter een aftelkalender naaien nee een tenniselleboog kan vreselijk pijn doen maar nu kan je nieuwe ideetjes opzoeken om na die 30 dagen terug te kunnen beginnen
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee Bep mag niks doen van handwerk en eigenlijk zou ik het nu helemaal niet kunnen hoor , te veel pijn spijtig genoeg . maar je ideetjes waren goed hoor |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
dan kun je gemakkelijk de lijn doortrekken en mag je ook niks van huishoudelijk werk doen
want een vod uitwringen doet minstens evenzeer zo niet zeerder maar daar zal de dokter wel niks over gezegd hebben denk ik dokters kennende
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
oh jawel hoor Bep , die heeft me doodleuk gezegd dat ik alleen maar mag rusten en op de vraag hoe het dan verder moet zei hij " zal je binnen 30 dagen mooi bruin zien "
ik doe natuurlijk wat ik kan maar denk dat er de eerste dagen van huishoudelijk werk toch niet veel in huis zal komen hoor
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
och arme jij.
Heel veel sterkte gewenst en een dikke
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte,misschien een legpuzzel maken of veel lezen,muziek luisteren.Beterschap en hopelijk is de ergste pijn snel verdwenen.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och, das pijnlijk!
Heel veel sterkte!! Lid worden van de bieb dan maar en niet te dikke boeken lenen |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor dikke boeken heeft Blokker een standaard met twee kettingen met verzwaarde bolletjes, zodat de bladzijden niet vanzelf omslaan. Bij Wibra zijn die kettinkjes er niet aan, ik dacht er over om zelf iets in die geest te maken.
Een legpuzzle is wel te doen met je linkerhand. Dat lijdt ook een beetje van de pijn af. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lezen, dvd kijken en lekker in het zonnetje zitten.
Ik zou nu vooral heel goed je rust nemen, des te sneller kun je misschien weer voorzichtig iets doen. Ik had pas zelf enorme pijn in mijn bovenarmen (kwam uit mijn nek), was ik ook uitgehaakt. Bij mij heeft de fysio toen enorme verlichting gegeven en nu haak ik weer, maar wel minder, want dat wil ik niet nog een keer meemaken. Heel veel sterkte ! |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte
|
|
oant Sjen
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou das flink balen zeg!
Veel sterkte! Vroeger had mijn vader ook een tennisarm zijn rechterarm. Hebben wij (zijn kinderen) een advertentie in de krant geplaatst Gezocht linkshandige tennisracket! |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
He bah wat vervelend!! Pijn is altijd vreselijk en als je dan ook al niet mag handwerken, balen hoor! Mocht je een e-reader of een tablet hebben en boeken zoeken, mail me dan, ik heb er voldoende (gewoon boek is nu misschien niet fijn omdat ze vaak zwaar zijn).
Sterkte!!
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte,
|
|
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
hartelijk dank voor het medeleven ik heb een paar boekjes gaan halen in de bib en ik ga veel wandelen nu (spijtig genoeg heeft het gisteren en vandaag wel veel geregend hier) en verder hou ik me wat bezig met de kleinkinderen , gewoon ernaar kijken is ook wel gezellig hoor Tv kijken doe ik niet zo veel (niks voor mij) en sandra een tablet of zo heb ik niet , maar wel bedankt voor het aanbod . ik hou me wel bezig hoor , moet wel e
en typen met de linker is ook al niet makkelijk
fijne dagen allemaal
|
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vervelend Linda, hoop dat het snel weer wat beter gaat.
Groetjes Omajan
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoop dat alles weer snel goed komt veel sterkte.
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jeetje meis dat is knap balen zeg. auw auw auw zullen we maar zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw minder pijn hebt. Maar blijf dan nog wel voorzichtig want het is ook zo weer terug als je het weer overbelast. Sterkte ermee
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |