Wat eet jij vanavond? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Mei 2013 om 14:53 |
||
Geïnspireerd door Lauwtjes topic met "wat heb jij vandaag allemaal gegeten" dacht ik, misschien is een "wat eet jij vanavond" ook leuk? Wie weet wat voor leuke ideetjes voorbij komen voor het avondeten (soms heb ik echt geen inspiratie ).
Vanavond maak ik gebakken aardappeltjes, witlofsla met een granny smit, sla dressing, mozzarella en een eitje en een flinke scheut ketchup. Wat maak jij vanavond voor het avondeten?
|
|||
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Klinkt goed!
Wij eten vanavond gestoomde worteltjes, gebakken aardappeltjes uit de oven en een vleessie uit de vriezer. |
|||
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gekookte piepers, broccoli en cordon blue.
|
|||
|
|||
lauwtje
Duizendpoot Lid sinds: 04 Augustus 2012 Locatie: hardenberg Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik heb stamppot andijvi gegeten met een slavink
|
|||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dank je! Gestoomde worteltjes klinkt ook lekker, worden ze daar lekker zacht van??
Oooh cordon blue is altijd zo lekker!!
Lekker!!
|
|||
Bo'tje
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gestoomde worteltjes zijn inderdaad lekker!En ze worden zo zacht als je zelf wilt.
Eigenlijk stoom ik altijd alle groenten. Zo blijven de vitamines behouden en de kleur blijft ook mooi! Ik heb destijds een stoominzet gekocht bij de ikea en ik gebruik hem dus bijna dagelijks. Zo handig! |
|||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Oh als ik weer eens bij IKEA ben ga ik zeker even naar zo'n stoominzet kijken, dankjewel Bo!
|
|||
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
ik heb er ook een, gebruik hem nooit meer maar die komt (ooit) van de blokker wij hadden vanavond ovenschotel met prei, kerrie en gehakt
|
|||
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Wij hadden kapucijners (makkelijk uit pot) met uitgebakken spekjes, gebakken uitjes erdoor, gekookte aardappels en speklapjes.
|
|||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|||
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik weet het voor vanavond nog niet, maar over het stomen, ik heb een stoompan met twee inzetpannen op elkaar. De aardappelen doe ik onderin en de groente boven. Ik vind het ideaal, heb ik de rest van de pitten vrij voor andere dingen.
|
|||
Groet,
Yobsje |
|||
lauwtje
Duizendpoot Lid sinds: 04 Augustus 2012 Locatie: hardenberg Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Patatties
|
|||
Bo'tje
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dat klinkt inderdaad nog beter!!! Stoom je de groenten en de aardappelen dan allemaal even lang? waar heb je die vandaan? |
|||
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Noodle omelet
|
|||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|||
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Het hangt van de groente af hoe lang ik ze stoom, sperziebonen bijvoorbeeld wel tegelijk, maar broccoli doe ik later. Ik kreeg de inzet bij aankoop van een BK pannenset. We hebben ook een stoomoven maar die gebruik ik bijna nooit, is veel te omslachtig en veel schoonmaken.
|
|||
Groet,
Yobsje |
|||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gisteravond had ik worteltjes, aardappel en zo'n lekker filetlapje van de Lidl (zijn heerlijke gekruide lapjes) en vanavond ga ik aan de aardappels, bietjes en VIS. Nu houd ik helemaal niet van vis, behalve kibbeling, lekkerbekjes en vissticks dus het zal mij benieuwen of ik deze koolvisfilet lekker vind.
Mocht iemand nog tips hebben over het kruiden en bakken ervan, roept u maar!
|
|||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik asperges -waren in de aanbieding - met ham en ei Mijn man bietjes -daar is die dol op -en karbonade en natuurlijk een kruimige aardappel .
|
|||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Preischotel uit de vriezer, lekker hoor!
|
|||
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
gestampte andijvie met een gehaktbal.
|
|||
|
|||
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hier verse spinazie gestoofd met aardappelen en gepanneerd varkenslapje.
Van vis vind ik gegrilde zalm met rozemarijn en knoflook heerlijk of zalm met tomaten en mozarella in de oven. Mmm |
|||
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
gekookte aardappelen, gekookte sperziebonen, spare-ribs
|
|||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |