zelf vertalen? |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 September 2013 om 10:30 |
Wie kan of wil mij uitleggen hoe ik via de computer een patroon zelf kan vertalen?
Heb bij Etsy een leuk vintage patroon gekocht van een stola,volgens mij Amerikaans,zou het graag zelf willen proberen te vertalen.
Wie helpt!?
|
|
madebyhome
Groupie Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kunt delen proberen te kopieren en naar google translate kopieren dan doet de computer het werk
|
|
liefs madebyhome
http://made-by-home.blogspot.nl/ http://www.etsy.com/nl/shop/HandmadeByChantal |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
op charami.com heb je ook veel vertaallijsten!!! Die site gebruik ik wanneer nodig :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou,de halve middag bezig geweest met dochter,ook iets geinstalleerd,maar helaas,Kennelijk lukt het niet omdat het over een kopie van een patroon gaat? Ik ga het zonder de vertaling maar eens proberen.maar mijn hartlijke dank voor jullie reactie
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op het boekenfestijn vind je vaak haakboeken in het Engels of Amerikaans, heel goedkoop. Je zou in het boek kunnen kijken naar de uitgever, is die Engels of Amerikaans? En dan van allebei een boek kopen. Dan heb je de goede haaktermen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik iets heel ingewikkelds heb gekocht,Hairpin Lace Stole no 716 op Etsy.
Ziet er prachtig uit maar zoals ik het probeer te lezen???? snap ik er helemaal niets van.Heeft iemand ooit Hairpin gehaakt? Helllllp!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hairpin is guimpe haken en dat doe je met een speciale naald .
of was dat niet je probleem ???
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat ik een leuk patroon had gekocht om een stola te haken,(amerikaans patroon uit 1950) Kwam er niet uit. en ben net op youtube gaan kijken wat Hairpin lace überhaupt is!? nou dat had ik beter eerst kunnen doen.Tis een prachtige stola maar hier ga ik nog even over nadenken.moet trouwens dan eerst een of ander apparaat(haarpin) kopen om er mee aan de gang te gaan Heeft iemand dit al eens gedaan?
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
o ik zie dat guimpe haken ook met zo'n naald gebeurd nooit van gehoord.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja in een ver verleden heb ik dat geleerd .
Ik heb ook nog zo'n guimpe naald (er zijn maten in ). Op zich is het niet moeilijk maar het is wel heel iets anders dan gewoon haken |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel eens een klein stukje gedaan om te proberen. Op zich niet moeilijk.
Op Pinterest heb ik ooit eens gezien dat ze door een leeg closetrolletje aan beide uiteinden een breinaald doorstaken tot aan het bolletje, en onderaan de naalden weer een closetrolletje. Zo heb je een soort " hairpin" om te oefenen, |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Slim.... wie weet ga ik het nog eens proberen. bedankt voor het meedenken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |