steeds moe |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 September 2013 om 16:31 |
wil jullie even iets meedelen . Mijn man heeft de laatste tijd een vermoeidheid maar is eigenlijk heel de dag door . Hij eet altijd heel gezond , fietst elke dag naar zijn werk en is altijd met alles en nog wat bezig , behalve de laatste 2 weken . hij heeft geen fut en zou de hele dag alleen maar op de zetel willen liggen en slapen . loopt ook steeds te zuchten en de eetlust is ook weg . Zo ken ik deze man van mij niet en heb vrijdag de dokter laten komen . Die heeft hem onderzocht maar kon op het eerste zicht niks vinden . Heeft 3 maand geleden een groot bloedonderzoek gehad omdat hij naar de cardioloog moest (heeft in maart electro schokken moeten krijgen wegens hartritmestoornissen )en daar kwam niks uit , alles was prima met zijn bloed . Het is eigenlijk vanaf dat hij die hartritmestoornissen gehad heeft dat er bij hem iets gebroken is , daarvoor rookte hij al eens een sigaretje en dronk hij in het weekend zijn pintje bier . Van in maart doet hij dit niet meer en ik denk dat hij zich nu bewust was dat ook hij onsterfelijk is , begrijpen jullie wat ik bedoel ? Ik hoop dat hij morgen nog eens zijn bloed gaat laten checken en een paar daagjes thuis blijft want ik maak me eigenlijk best wel zorgen . Hij neemt nu dynatonic voor energie te krijgen . Hij heeft ook op de bijsluiter van zijn emconcor (die hij moet nemen van de cardioloog )gelezen dat je daar vermoeid van kan raken , maar zo extreem ?
moest dit effe kwijt hoor
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou best kunnen natuurlijk dat ie van de medicijnen zo moe is.opnieuw bloedonderzoek kan geen kwaad toch? en ja pubers denken dat ze onsterfelijk zijn, maar hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat dit niet zo is.
hoop dat er ssnel weer wat fut in je man zit en probeer niet te veel te piekeren. maar ja makkelijker gezegt dan gedaan . in ieder geval heeeeeel veel sterkte!!! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan het een burn-out zijn? Dat hij misschien onbewust zwaar genoeg heeft van zijn werk? Ik zou het zeker grondig laten onderzoeken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ikzelf heb baat bij Supradyne complex energie (Multi-vitamine).
Ik ben ook vaak erg moe, wegens chronische pijnen.
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou heel goed van de medicijnen kunnen komen, dit soort middelen staan er om bekend dat ze vermoeidheid kunnen veroorzaken, misschien eens een ander middel proberen in overleg met de arts.
Maar misschien heeft-ie wel een depressie, ik herken die klachten wel. |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is niet onbewust dat hij zwaar genoeg heeft van zijn werk Magtelt , hij is het werken gewoon kotsbeu . Hij doet al een paar jaar 4/5 de is dus de woensdag thuis en vanaf 12u de vrijdag . Hij is bijna 56 maar hij moet normaal tot 65 werken omdat hij schrijnwerker is bij de gemeente , maar dat houd hij nooit vol hoor denk ik . heeft deze morgen zijn bloed laten nemen maar is wel gaan werken nu , hij wou niet thuis blijven . Hij voelde zich eigenlijk al een beetje beter zei hij , misschien dat de dynatonic zijn werk begint te doen ? Afwachten maar .... |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
zijn dat die 2 verschillende ampulles die je moet bijeen kappen ? die heeft hij vroeger ook al een paar keer moeten nemen
|
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
ik hoop het ook want zo ken ik hem niet hoor , zal proberen breienmaar
|
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
ja eerst afwachten of er iets uit het bloedonderzoek komt en dan zou het best kunnen dat hij andere medicijnen moet proberen
|
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt allemaal lieve mensen
|
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb door ervaring geleerd dat je moet luisteren naar je lichaam, en dat wat je nu schrijft moet je man dat ook doen, en verder grondig laten onderzoeken.
Wens jullie veel sterkte |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel herkenbaar, mijn man bekende op een gegeven moment, dat hij elke dag op weg naar zijn werk moest overgeven. Hij fietste naar zijn werk en mocht van de portier vlakbij de ingang zijn fiets parkeren, maar de verdieping waar hij werkte had net geen lift, dus hij moest met zijn manke voet trappen lopen en op die verdieping was geen airco, want het was "maar" een magazijn geweest. Zijn werkgever had speciaal dispensatie gekregen om daar toch mensen een hele dag te laten werken. Een van zijn collega's dreigde mensen op de bek te slaan, als ze hem niet op een bepaalde plek lieten zitten. Ik neem aan dat het op veel werkplekken zo toegaat. En dan moeten we van Rutte een paar maandjes langer werken na ons 65ste.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel sterkte
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maak er maar jaren van. Zeker als je naar de Vut-regelingen van vroeger kijkt. Mijn man moet 11 jaar langer werken dan mijn vader destijds.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meid wat een enge dingen met je man
Hopelijk gaat hij zich wat beter voelen en komt er iets uit het bloedonderzoek Sterkte en beterschap voor je man Kan me voorstellen dat al dat gemoet en gewroet en getrek aan een mens je een keer opbreekt. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet hoe oud je man is. Mijn heeft dat rond zijn 50e gehad. Lichamelijk alles in orde, maar toch. Was toch een soort burnout. Is blijven werken op advies van de arts om in het ritme te blijven, maar wel iets rustiger in overleg met werkgever. En naar de sportschool gegaan. Deed wel al altijd aan sport, maar alleen. Hij zegt dat dat hem heel goed heeft gedaan in die tijd. Ondertussen is hij 68 en werkt nog steeds, niet meer voltijds, wil nu langzaam gaan afbouwen!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, een tablet of een zuigtablet, kun je hier gewoon bij de drogist halen. Ik geloofde er zelf niet zo in, maar ik heb ze gratis gekregen als testpannellid en ik merkte echt verschil, toen ze op waren !!! Ik neem nu zelf de zuigtabletten, 1 's morgens en 1 's avonds vind ik fijner innemen en dan is het wat meer verdeeld over de dag.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte
|
|
oant Sjen
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte. Ik herken het van mezelf, was ook dodelijk vermoeid en bij mij kwam er, na bloedonderzoek, o.a. een tekort aan vitamine B12 uit
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi hoi
ik lees dit nu pas maar waar het mij aan doet denken is dat hij misschien een allergie voor de medicijnen kan hebben. Ik herken de vermoeidheid en de lusteloosheid van dat ik medicijn vergiftiging had . Let even op zijn huidskleur en ogen als die wat gelig en troebel zijn moet je aan de huis arts vragen of hij bloed wil testen op biliburinewaarde en andere leverwaarden het kan zijn dat zijn lever het medicijn voor zijn hart niet verdraagt. Toen ik die leverfalen had door de medicijnen ben ik ook te lang doorgelopen met die vermoeidheid tot ik echt niet meer kon en mijn man ineens de gele kleur van mijjn huid en ogen ontdekte het was toen bijna te laat en dat alles door een nieuw medicijn wat niet meer samne gong met mijn oude medicijnen. Het is een idee maar beter teveel gechect dan te weinig zeg ik altijd maar dat leverfalen wordt ook wel geelzucht genoemd. dat kan dus door veel oorzaken zijn zoals ook o.a. hepatitus , maar dat hoeft dus niet. Ik zet dit erbij omdat mensen in mijn omgeving dachten dat het daardoor kwam en dat het besmettelijk was en dat ik teveel gedronken had etc. etc. Maar dat is dus allemaal niet waar. Het kan dus ook door medicijn vergiftiging komen en ik denk eraan doordat je zei dat het gekomen is nadat hij die nieuwe medicijne van de cardioloog heeft gehad . en het kan ook even duren voor dat dat tot uiting komt. sterkte ermee en ben benieuwd wat het is. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |