Mala designs |
Reageer ![]() |
Autheur | |
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Oktober 2013 om 15:56 |
hallo ,
ik ben aan het overwegen om wat patronen aan te kopen van haar maar vroeg me af of er hier mensen ooit al eens een patroon gekocht hadden bij haar aangezien ik geen duits kan wil ik dus eerst horen of het dan wel te doen is :)
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk wel dat haar patronen dik in orde zijn, anders waren haar ontwerpen al lang een stille dood gestorven :-)
voor vertalingen kan je terecht op charami.com
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
dollydotteke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 Juli 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1169 |
bedankt :)
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Ze zijn heel duidelijk en voorzien van veel foto's
|
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Ik heb er al meerdere patronen gekocht en ze waren duidelijk, nu moet ik wel zeggen dat ik Duits spreek en schrijf maar ik denk dat je er wel uit kan komen, anders geef maar een gil
Gr. Petra |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Ik heb ook twee patronen van haar gekocht maar ik kon er niet uitkomen met duits. Het waren van die bollen met koeievoetjes en helicopter voetjes.En toen ben ik aan wat anders begonnen.,dus ik moet ze nog wel hebben
|
|
![]() |
|
ik heb me er dus aan gewaagd om een patroon te kopen , nu zat ik er naast met m'n vertaalschema , nu de afkortingen wijzen het eigenlijk op zich nog uit voor zichzelf maar die lange zinnen dat gaat wat anders worden hahaha , nu alleen nog de juiste kleuren katoen aanschaffen en kan men poging gaan wagen
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
veel succes ermee!!
Mocht je toch problemen hebben, of vragen, er zijn hier zeker leden genoeg die je verder kunnen helpen mocht je in nood zitten :-) trouwens, mogen we weten welke je gekocht hebt? of moeten we wachten tot je een foto bij 'creaties' geplaatst hebt :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
De lange zinnen kan je evt. ook overtypen op google vertalen zo heb ik het ook gedaan en anders hebben we hier ook genoeg dames om te helpen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |