Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mala designs

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mala designs
    Posted: 16 Oktober 2013 om 15:56
hallo , 

ik ben aan het overwegen om wat patronen aan te kopen van haar maar vroeg me af of er hier mensen ooit al eens een patroon gekocht hadden bij haar 
aangezien ik geen duits kan wil ik dus eerst horen of het dan wel te doen is :)
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 16:08
ik denk wel dat haar patronen dik in orde zijn, anders waren haar ontwerpen al lang een stille dood gestorven :-)
voor vertalingen kan je terecht op charami.com
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 16:24
bedankt :)
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 16:26
Ze zijn heel duidelijk en voorzien van veel foto's
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 16:32
Ik heb er al meerdere patronen gekocht en ze waren duidelijk, nu moet ik wel zeggen dat ik Duits spreek en schrijf maar ik denk dat je er wel uit kan komen, anders geef maar een gil

Gr. Petra
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 17:14
Ik heb ook twee patronen van haar gekocht maar ik kon er niet uitkomen met duits. Het waren van die bollen met koeievoetjes en helicopter voetjes.En toen ben ik aan wat anders begonnen.,dus ik moet ze nog wel hebben
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 15:17
ik heb me er dus aan gewaagd om een patroon te kopen , nu zat ik er naast met m'n vertaalschema , nu de afkortingen wijzen het eigenlijk op zich nog uit voor zichzelf maar die lange zinnen dat gaat wat anders worden hahaha , nu alleen nog de juiste kleuren katoen aanschaffen en kan men poging gaan wagen 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 15:31
veel succes ermee!!
Mocht je toch problemen hebben, of vragen, er zijn hier zeker leden genoeg die je verder kunnen helpen mocht je in nood zitten :-)

trouwens, mogen we weten welke je gekocht hebt? of moeten we wachten tot je een foto bij 'creaties' geplaatst hebt :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 18:32
De lange zinnen kan je evt. ook  overtypen op  google vertalen zo heb ik het  ook  gedaan en anders hebben we hier ook  genoeg dames om te helpen

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns