Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alweer Action

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Alweer Action
    Posted: 12 Maart 2014 om 17:09
Het assortiment kan verschillen per filiaal. Ik was vanmorgen in een ander filiaal en daar lagen de gebruikelijke knutselspullen. Vanmiddag in het centrum zag ik veel meer borduurpakketten, klein en groot, pakjes om armbandjes of krinkelkettingen te maken, origami, houten platte figuren om dingen op te plakken of op te naaien. Echt een heel assortiment knutseldingen. Er was ook veel meer kinderkleding, ik zocht een verjaarscadeau voor mijn meisje in Sri Lanka, iets dat door de brievenbus kan, en in het centrum vond ik een elastisch minirokje, een t-shirt, een witte comfortbra maatje S en leuke boxershorts. In het andere filiaal alleen meisjessokken. Er lag ook een aparte kleur wit van Lisa. Niet ecru of crème.

Vilt hebben ze ook in allerleipakketten en kleine knutselboekjes over vilt, breien, papier etc voor kinderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 17:11
Dat wit is een beetje grijzig .Klopt dat magtelt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 17:17
Ja, dat is hem. Ik wist niet hie ik het moest beschrijven, het deed me aan een gepleisterde muur denken. Ik weet nog niet waar ik het voor ga gebruiken.

wat rozengeur.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2014 om 17:29
Ik heb hem in de caldeken gebruikt en daar valt het niet op .Al les van die deken is van lisa
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 09:40
Vanaf volgende week gaan de folderaanbiedingen pas op woensdag in.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 10:23
bij ons hadden ze niets nieuws gisteren
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 12:06
Allemaal op naar Apeldoorn. Oh nee, liever niet, dan blijft er voor mij niets over.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.516 seconden.
Lang Yarns