Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tis weer gezellig

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tis weer gezellig
    Posted: 29 April 2014 om 19:44
2 leden online, 30 kijkers, die niet mee willen doen. Wat een gezellig forum is dit toch.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 19:47
Jaja, t is druk in de bibliotheek, maar niet in de koffiecorner!
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 19:55
och te druk dat je niet meer weet wie wat wilt is ook niet handig
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 20:47
Ze komen de newby alleen voor de heb,
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 20:54
Ik ben de butler aan het kijken, die moet gezien vóór 28 juni !!!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 21:08
ha die magtelt, tis niet altijd breien en beppenLOL
maar mee eens dat er de laatste tijd wel veel ''nieuwe'' komen ''halen''
zonder te blijven.
iwt naar de butler zitten kijken?
aan t werk zetten die man!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 22:14
Ben er ook heel even.
Te moe om te haken of te breien.
Dus.... Zit lekker NCIS te kijken.
Super gezellig hier.... Ook in de koffiecorner
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 22:26
En ik heb net weer een aflevering uit het tweede seizoen van Penoza gekeken.
Ja, ik ben altijd laat... nadat verschillende mensen me getipt hadden dat dit echt een heel leuke serie was, toch maar eens een seizoen aangeschaft en toen nog een en vandaag is seizoen III alvast per post aangekomen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 10:35
Ik moest lachen om dat speelgoedtreintje in NCIS LA.

In de gouden tijd van het forum kwamen mensen laat thuis van een feestje of nachtdienst en ze moesten gewoonweg even inloggen om het nieuws te lezen of zelf iets te melden. Er was ook altijd nieuws. We deelden nieuw gevonden patronen en steken met elkaar en echt niet altijd uit Verweggistan. We lachten om onze eigen handwerkproblemen en om andere dingen.

Ik moet het 3e seizoen Game of thrones nog zien. De boeken had ik verkocht, het eind beviel me niet, hup, plaats in de kast, de DVD's nemen minder ruimte in.

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 12:59
Hè Magtelt,ik volg nu seizoen4 van de game of thrones.Spannend wordt het joh,
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 13:32
Hoi Magtelt,

Leverde dat nog wat op? Het verkopen van de boeken van de Game of Thrones bedoel ik?

Ik heb alle al uitgekomen delen nu in de boekenkast staan en naast dat het veel te veel plaats in neemt, had ik ook steeds meer moeite de boeken uit te lezen, vooral het feit dat hoofdpersonen (waarvan er sowieso al teveel zijn) opeens een heel andere naam krijgen begon me steeds meer te irriteren.
Kortom: Te koop aangeboden: zeven hardcover Game of Thrones boeken, zo goed als nieuw en zeker nog geschikt om als cadeau weg te geven ....

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 13:49
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

ha die magtelt, tis niet altijd breien en beppenLOL
maar mee eens dat er de laatste tijd wel veel ''nieuwe'' komen ''halen''
zonder te blijven.
iwt naar de butler zitten kijken?
aan t werk zetten die man!
Ik keek naar de film over de butler van de verenigde staten. Ik snapte de helft niet omdat ik niet zo op de hoogte ben wat er
allemaal na Rosa Parks in the US of A gebeurd is. Doe mij dan maar een voice-over denk ik dan.
Ik had ook niet gedacht Lenny Kravitz ooit onaantrekkelijk te vinden, maar dat is hij in deze film wel.
En gelukkig doet Mariah Carey haar mond niet open om te kwelen.

Iets leuks vertellen, dat als je je de-weg-kwijt-zijnde moeder een breiboek of patronen boek in de handen duwt ze
daar heerlijk rustig in kan gaan zitten bladeren. En ik heb gelukkig veel breiboeken !
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 16:39
C4th, ik heb ze op Marktplaats verkocht en heel toevallig kwam er een echte Amsterdammer langs, die zijn vrouw wilde verwennen voor haar verjaardag, voor € 70 kreeg hij ze mee in een doos met cadeapapier eromheen. Maar de 13 delige serie Het Rad des Tijds raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Ja, € 30 voor de hele zwik, nou dan blijven ze achter de schotten op zolder staan.

Ik vond dat meisje met die draken zo leuk, maar die kwam soms in een heel deel niet voor. Nu wel in de serie, dan kunnen ze weer wat bloot laten zien.

Ik heb noch Lenny Kravitz noch Mariah Carey opgemerkt in The Butler. Ik zat natuurlijk wel op te letten wanneer Alan Rickman eindelijk opdook als Reagan. Een minuut of 3. En daar keek ik voor.

Professor Dumbledore uit Harry Potter is ook dol op breiboeken, hij steelt er zelfs één in The halfblood Prince.

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 17:03
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook alleen kijk maar niet inlog. Het zou eigenlijk beter zijn als je alleen maar dingen kunt lezen als je ingelogd bent. Dan zou het hier denk ik ook wel actiever worden.

Ik ben net begonnen met het kijken naar de Game of Thrones, zit nu pas bij aflevering 7 van het eerste deel. Ik heb hem wel met de Engelse ondertiteling omdat ik anders het Engels niet kan volgen. Zou m liever met Nederlandse ondertiteling hebben maar och, nu haal ik mijn Engels ook weer wat op.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 18:23
Wat vreemd, mijne zijn gewoon Nederlands ondertiteld. Ik kijk naar BBC wel vaak met Engelse ondertitels, anders kan ik de detectives niet volgen.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 20:13
Ik heb weer een newby die gelijk maar een PM stuurt voor een patroon.
verder zullen we er weinig van zien of horen denk ik.
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 22:01
Je weet het niet... ze kunnen hopeloos komen te verzanden in een patroon (me and winnie).
Oh speakin' off... Beer zelf is af, op wenkbrouwen (nee geen typefout.. staat letterlijk zo in het patroon LOL) ogen en mond na.
Ik ga morgen beginnen met het truitje.
Als het beessie echt af is, dan show ik uiteraard een foto (kan ik ook niet anders, heb zoveel hulp gehad van dezen en of genen)..

30 euro voor een boekenserie en je laat ze op zolder staan?
Heb ook een tijd zo gedacht, alleen dan heb je die rotzooi er staan... dan is in mijn optiek 30 Euro meer dan niets.
Heb nog zeker zo'n 300 boeken op zolder staan die ik te koop heb staan.... leveren soms (tweedehandsverkoop bij bol.com), na aftrek verzendkosten amper 50 cent op... maar ja, houden wil ik ze toch niet, dan liever 50 cent dan niets (dat gaat dan niet over zo goed als nieuwe hardcovers).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 10:40
Ik vind Bol inhalig. Dan maar leuren op MP, maar het versturen met de post wordt tegenwoordig zo duur dat ik een pauze
ingelast heb. Als je amper wat verkoopt vraag je je wel eens af . . . waar doe ik het voor.
Zelf gisteren gevallen voor een boek op ebay . . . ik had er een automatische zoekopdracht voor staan en als ze er dan eindelijk
een pond voor vragen ipv van 15, ja wat moet je dan ? Embarrassed
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 11:46
Ja, Bol is mega inhalig en dan krijg je vervolgens ook nog een bericht dat je je prijzen moet aanpassen omdat de boeken "nieuw" op bol.com goedkoper zijn geworden dan dat jij ze te koop aanbiedt...
Maar ja, als je dat doet, dan moet je gaan bijbetalen als je het boek verkocht hebt....

Voordeel is wel dat zij ervoor zorgen dat je ook echt betaald wordt, scheelt een hoop rompslomp.
En ja, met de prijzen die ze tegenwoordig bij de post durven vragen....

Ik ben dan weer zo'n zielige centenschraper dat ik net voor oud en nieuw voor zo'n 200 euro aan postzegels heb gekocht... scheelt vier cent per postzegel Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 12:00
Misschien gaat HBO Het rad des tijds ook nog eens verfilmen. Ik geloof dat het wel 20 jaar geduurd heeft van deel 1 tot en met het laatste deel, ik vond het enorm tijdrekken en geld trekken van de schrijver. De boeken staan vol overbodige details, zodat je je fantasie niet hoeft te gebruiken, en dat in Fantasyboeken. Tussen de serie door schreef hij nog een boek over alle verzonnen folklore en begon hij aan een serie die er net vóór speelde. En toen ging hij dood en kreeg een andere achrijver zijn materiaal om er een eind aan te breien, nou dat lukte in een boek of 3.

Nee, ik wacht nog even met verkopen, er duikt vast wel een liefhebber op en tot nu toe heb ik op Marktplaats geen complete serie gezien.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.684 seconden.
Lang Yarns