Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wibra nieuw garen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wibra nieuw garen
    Posted: 14 Mei 2014 om 11:12
Wan af morgen bij wibra nieuw garen bij wibra nieuw garen binnen .gemeleerd en bijpassend uni .heel mooi in 4 kleuren ik kijk er naar uit.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 12:29
ben benieuwd
quality=
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 12:34
Euh.... Gewoon nieuwschierig.
Wat kun je allemaal met dat garen?
Is het voor haken of breien
Ben in de wol leer
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 12:53
Beide
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 13:14
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Beide

Oké, dank je
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2014 om 22:46
Garen is een verzamelnaam voor materiaal wat we gebruiken, dus katoen, wol, acryl etc. Dit voor de mensen die het niet wisten of alles wat ze gebruiken wol noemen LOL
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2014 om 15:40
Het is zeker leuk garen heb acht bollen ge scoord .100 gr voor 2 € voor pen drieen half of vier maar het lijkt heel erg op katoen maar het is honderd procent acryl in uni en gemeleerd
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2014 om 22:05
welke kleuren gemêleerd hadden ze bij jullie?
Bij ons alleen de zandkleurige, maar wel drie kleuren uni waar onder paars.

groetjes Cormout
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2014 om 22:13
Lichtbruin paars en groen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2014 om 09:51
Ik kan het niet terugvinden op de site van Wibra. Welke naam staat er op de wikkels?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2014 om 10:42
Esra of ezra magteld maar het stond niet in de folder .had het toevallig opgevangen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2014 om 17:58
Ik zag maar één gemeleerde kleur liggen, maar die was 70 procent acryl, 30 procent wol. Ik heb wel de dunnere Elijah met schittereffect gekocht in lichtblauw en snotgroen en Ezra lag er in paars, het is acryl maar lijkt op katoen, verder hadden ze twee mooie blauwe Saskia's kleur 45, een beetje turquoize/zeeblauw. Ik moest die wel van de bovenste plank meppen met een set lange breinaalden. Wie niet lang is moet slim zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2014 om 21:35
Mijn moeder zei altijd dan moet je je broek uittrekken en op je pijpen gaan staan - ik snap die uitdrukking na al die jaren nog steeds niet.
Een lange kerel trouwen is ook een oplossing, alhoewel je die niet altijd mee naar de Wibra zeulen kunt LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2014 om 09:00
Inderdaad ik heb wel een lange kerel getrouwd, maar die gaat echt niet mee naar de Wibra. Als er geen lange breinaalden zijn om de wol uit het bovenste schap te zwiepen, hebben ze ook bezemstelen. Mijn peettante zei altijd: Wie zich niet weet te behelpen, is het niet waard dat hij armoe lijdt.

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2014 om 11:54
ach dames,
laat ik nou lang zijn (en dik) bukken das nou weer mijn probleem, dat katoenen garen bij de wibra ligt bijkans op de grond, knielen en door mn hurken(waar zitten die dingen) gaat niet meer dus sta bijkans op mn kop daarLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2014 om 21:18
Dan kun jij de bezemsteel in de Wibra gebruiken om de onderste wollebollen op te pakken. Of zo'n grijper meenemen (ik heb er één op zolder en één in de keuken).

wat rozengeur.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2014 om 09:16
Als het goed ik krijg ik dinsdag 5 bollen ezra in een gemeleerde samenstelling. Had ze op internet ergens gezien op een foto, maar de wibra's in mijn omgeving hebben/hadden het niet. Nu heb ik een hele lieve collega die bij haar in de stad is gaan kijken voor me en zij heeft gevonden wat ik zocht. Ben heel benieuwd naar de buit
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2014 om 12:28
Dus nog even geduld! Wat wil je er van gaan maken?
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 18:22
Ben helemaal gelukkig gemaakt door mijn lieve collega. Ze heeft 5 bollen Ezra meegenomen voor me, in een verloop van groen, paars, roze en geel. Nu nog even tijd vrijmaken om een leuke poncho voor mijn bijna 6-jarige dochter te maken
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 20:13
bedoel je dat het 5 verschillende bollen zijn, ieder met zijn eigen kleur verloop? Vreemd dat het nergens te vinden is op internet, dat ze het verkopen. Bij ons verkochten ze alleen een paar zandkleurig verlopende bollen.

groetjes Cormout
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.145 seconden.
Lang Yarns