Wibra nieuw garen |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Mei 2014 om 11:12 |
Wan af morgen bij wibra nieuw garen bij wibra nieuw garen binnen .gemeleerd en bijpassend uni .heel mooi in 4 kleuren ik kijk er naar uit.
|
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben benieuwd
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Euh.... Gewoon nieuwschierig.
Wat kun je allemaal met dat garen? Is het voor haken of breien Ben in de wol leer |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beide
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké, dank je |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Garen is een verzamelnaam voor materiaal wat we gebruiken, dus katoen, wol, acryl etc. Dit voor de mensen die het niet wisten of alles wat ze gebruiken wol noemen
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Het is zeker leuk garen heb acht bollen ge scoord .100 gr voor 2 € voor pen drieen half of vier maar het lijkt heel erg op katoen maar het is honderd procent acryl in uni en gemeleerd
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
welke kleuren gemêleerd hadden ze bij jullie?
Bij ons alleen de zandkleurige, maar wel drie kleuren uni waar onder paars. groetjes Cormout |
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Lichtbruin paars en groen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan het niet terugvinden op de site van Wibra. Welke naam staat er op de wikkels?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Esra of ezra magteld maar het stond niet in de folder .had het toevallig opgevangen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag maar één gemeleerde kleur liggen, maar die was 70 procent acryl, 30 procent wol. Ik heb wel de dunnere Elijah met schittereffect gekocht in lichtblauw en snotgroen en Ezra lag er in paars, het is acryl maar lijkt op katoen, verder hadden ze twee mooie blauwe Saskia's kleur 45, een beetje turquoize/zeeblauw. Ik moest die wel van de bovenste plank meppen met een set lange breinaalden. Wie niet lang is moet slim zijn.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder zei altijd dan moet je je broek uittrekken en op je pijpen gaan staan - ik snap die uitdrukking na al die jaren nog steeds niet.
Een lange kerel trouwen is ook een oplossing, alhoewel je die niet altijd mee naar de Wibra zeulen kunt
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad ik heb wel een lange kerel getrouwd, maar die gaat echt niet mee naar de Wibra. Als er geen lange breinaalden zijn om de wol uit het bovenste schap te zwiepen, hebben ze ook bezemstelen. Mijn peettante zei altijd: Wie zich niet weet te behelpen, is het niet waard dat hij armoe lijdt.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach dames,
laat ik nou lang zijn (en dik) bukken das nou weer mijn probleem, dat katoenen garen bij de wibra ligt bijkans op de grond, knielen en door mn hurken(waar zitten die dingen) gaat niet meer dus sta bijkans op mn kop daar |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dan kun jij de bezemsteel in de Wibra gebruiken om de onderste wollebollen op te pakken. Of zo'n grijper meenemen (ik heb er één op zolder en één in de keuken).
|
|
wat rozengeur. |
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed ik krijg ik dinsdag 5 bollen ezra in een gemeleerde samenstelling. Had ze op internet ergens gezien op een foto, maar de wibra's in mijn omgeving hebben/hadden het niet. Nu heb ik een hele lieve collega die bij haar in de stad is gaan kijken voor me en zij heeft gevonden wat ik zocht. Ben heel benieuwd naar de buit
|
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus nog even geduld! Wat wil je er van gaan maken?
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben helemaal gelukkig gemaakt door mijn lieve collega. Ze heeft 5 bollen Ezra meegenomen voor me, in een verloop van groen, paars, roze en geel. Nu nog even tijd vrijmaken om een leuke poncho voor mijn bijna 6-jarige dochter te maken
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedoel je dat het 5 verschillende bollen zijn, ieder met zijn eigen kleur verloop? Vreemd dat het nergens te vinden is op internet, dat ze het verkopen. Bij ons verkochten ze alleen een paar zandkleurig verlopende bollen.
groetjes Cormout |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |