Polyester bewerken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
spandoek ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Juli 2014 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2014 om 20:25 |
Het is wel geen vraag over een patroon, maar hopelijk kunnen jullie me helpen. Voor mijn spandoeken dacht ik goedkoop stof te kopen uit Polen. Achteraf gezien is het polyester en toen ik aan het schilderen was zag ik dat het lelijk werd omdat de verf erdoorheen loopt. Toen ging ik googlen en zag ik dat polyester niet geschikt is om te verven. Na een extra laag ziet het er overigens goed uit, maar om nu een doek van 1,5 bij 8 m twee keer te gaan schilderen is ook weer zoiets.
Dus ik vroeg me af of er niet een soort primer of filler is die je erop kunt spuiten en zodra dat droog is een laag genoeg is?
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haarlak misschien.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij kun je doek voorbeweken met gesso en er dan overheen schilderen. Ik geloof dat ik het wel eens heb zien staan bij de Action.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |