Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kaasfondue

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kaasfondue
    Posted: 27 Augustus 2014 om 22:02
Wij(mijn man en ik) kaasfonduen nogal graag,Neem het ook altijd(zomer en winter) mee als we met de camper weggaan.

Vorige week zaterdag gebeurde er iets raars tijdens het eten,de kaas begon zich te scheiden van het vocht.Vreemd! maar het fonduen was wel over.Een mailtje gestuurd naar Emmi(fabriek) en kreeg netjes een mail terug dat ze blij waren met mijn bericht,zodat ze altijd op de hoogte bleven van hun kwaliteit en er bij klachten wat aan konden doen.Vandaag zaten er twee pakken kaasfondue in mijn brievenbus!!!! Service!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 23:42
Wow service inderdaad! Ik vind die kaasfondue ook altijd heel lekker :)
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 09:06
Heb dat van m'n leven nog nooit gegeten.

Groetjes Creananske

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 09:17
Heerlijk! met stokbrood en stukken paprika.lekker door de kaas heen halen.glaasje wijn erbij.mmmm.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 10:05
Ik ben ook heel tevreden over de Emmi- had ze een vraag gesteld of ze bonenmeel gebruiken (mijn schoonmoeder is allergisch) en kreeg binnen een paar uur antwoord terug. Na twee en een halve week vakantie in Zwitserland moet ik wel zeggen dat vers gemaakt in een Zwitsers restaurant lekkerder is dan uit een pakje, maar er zit tenminste de juiste kaas in - er is in België niet aan de juiste kaas te komen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 10:15
o,vers zal zeker lekkerder zijn.geloof het meteen,Heb het helaas nog nooit zelf geproefd.Ook ikben heel tevreden over Emmi,alleen die ene keer niet.Heb ze ook gevraagd of ik misschien zelf ietd fouf had gedaan.Maar dat was niet zo.Jammer dat het jullie niet te krijgen is.helemaal geen kaasfondue?
deze zomer waren wij in Bretagne,en ik dacht daar in een supermarkt kaasfondue gekocht te hebben(mijn frans is niet al te best haha) vond het wel raar dat het allemaal (12 stuks) kleine verpakkingen waren,maarja..landswijs landseer...hup in de pan,nou dat begon me toch een partij te spetteren , pan meteen aangebrand,was het smeerkaas !
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:06
Dat lijkt me nu ook heerlijk, maar mijn man lust geen kaas daarom doen we het nooit.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:07
ja engeline, dat is idd een meevaller van een service en fondue au fromage is dus niet hetzelfde als fromage fondu
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:08
haha nee,dat weet ik nu ook.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:24
Wat netjes!
Als wij kaasfondue doen gebruiken we nooit kantenklare maar kopen zelf verschillende soorten kaas.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 11:52
wat een service, nog nooit gegeten, hier hanteren ze (man en koters) het gezegde wat de boer niet kent da eet ie nie!
jammer hoor! hachee/courgettes/knoflook ed maak ik alleen voor me and meselfs! maar om nou in je eendje kaas te gaan fonduen das net een stap te ver
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:03
Ik at het wel in de jaren 60/70, zelfgemaakt, inderdaad. Het komt ook voor in Asterix en de Helvetiërs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:32
Heb het ook jaren niet gegeten,maar was ooit eens opzoek naar eten wat ik mee kon nemen met de camper.Daar kwam ik dit tegen.Sindsdien eten we het regelmatig.Zelf heb ik het nog nooit gemaakt,misschien toch eens proberen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 16:09
Waar kun je zo'n zakje kopen? Lijkt me ook wel lekker om eens te proberen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 16:20
Bij de Jumbo AH.je hebt kleine en grote verpakkingen(4 pers.) Nou moet ik wel bij zeggen,wij eten met gemak met zijn tweeen de 4 persoonsverpakking op.Lekker wat nootmuskaat erdoor heen roeren tijdens het verwarmen en evt.de pot waar het ingaat met een teentje knoflook insmeren.hmmm.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:44
Bedankt, ik ga eens kijken.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 19:58
Oeps! vandaag nog twee verpakkingen kaasfondue ontvangen?
maandag even bedanken,zal wel een foutje zijn....maar toch lekker.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 20:19
ze moeten misschien van hun slechte voorraad af
maar niettemin heeeeeeel vriendelijke service
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 20:31
Onnederlandse service en klantvriendelijkheid! Thumbs Up Misschien krijg je een jaar lang gratis fondue? Smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 20:33
om de twee dagen, 2 pakken in de bus.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns