kaasfondue |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2014 om 22:02 |
Wij(mijn man en ik) kaasfonduen nogal graag,Neem het ook altijd(zomer en winter) mee als we met de camper weggaan.
Vorige week zaterdag gebeurde er iets raars tijdens het eten,de kaas begon zich te scheiden van het vocht.Vreemd! maar het fonduen was wel over.Een mailtje gestuurd naar Emmi(fabriek) en kreeg netjes een mail terug dat ze blij waren met mijn bericht,zodat ze altijd op de hoogte bleven van hun kwaliteit en er bij klachten wat aan konden doen.Vandaag zaten er twee pakken kaasfondue in mijn brievenbus!!!! Service! |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow service inderdaad! Ik vind die kaasfondue ook altijd heel lekker :)
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb dat van m'n leven nog nooit gegeten.
|
|
Groetjes Creananske
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk! met stokbrood en stukken paprika.lekker door de kaas heen halen.glaasje wijn erbij.mmmm.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook heel tevreden over de Emmi- had ze een vraag gesteld of ze bonenmeel gebruiken (mijn schoonmoeder is allergisch) en kreeg binnen een paar uur antwoord terug. Na twee en een halve week vakantie in Zwitserland moet ik wel zeggen dat vers gemaakt in een Zwitsers restaurant lekkerder is dan uit een pakje, maar er zit tenminste de juiste kaas in - er is in België niet aan de juiste kaas te komen.
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
o,vers zal zeker lekkerder zijn.geloof het meteen,Heb het helaas nog nooit zelf geproefd.Ook ikben heel tevreden over Emmi,alleen die ene keer niet.Heb ze ook gevraagd of ik misschien zelf ietd fouf had gedaan.Maar dat was niet zo.Jammer dat het jullie niet te krijgen is.helemaal geen kaasfondue?
deze zomer waren wij in Bretagne,en ik dacht daar in een supermarkt kaasfondue gekocht te hebben(mijn frans is niet al te best haha) vond het wel raar dat het allemaal (12 stuks) kleine verpakkingen waren,maarja..landswijs landseer...hup in de pan,nou dat begon me toch een partij te spetteren , pan meteen aangebrand,was het smeerkaas ! |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat lijkt me nu ook heerlijk, maar mijn man lust geen kaas daarom doen we het nooit.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja engeline, dat is idd een meevaller van een service en fondue au fromage is dus niet hetzelfde als fromage fondu
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
haha nee,dat weet ik nu ook.
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat netjes!
Als wij kaasfondue doen gebruiken we nooit kantenklare maar kopen zelf verschillende soorten kaas.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een service, nog nooit gegeten, hier hanteren ze (man en koters) het gezegde wat de boer niet kent da eet ie nie!
jammer hoor! hachee/courgettes/knoflook ed maak ik alleen voor me and meselfs! maar om nou in je eendje kaas te gaan fonduen das net een stap te ver |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik at het wel in de jaren 60/70, zelfgemaakt, inderdaad. Het komt ook voor in Asterix en de Helvetiërs.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het ook jaren niet gegeten,maar was ooit eens opzoek naar eten wat ik mee kon nemen met de camper.Daar kwam ik dit tegen.Sindsdien eten we het regelmatig.Zelf heb ik het nog nooit gemaakt,misschien toch eens proberen.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar kun je zo'n zakje kopen? Lijkt me ook wel lekker om eens te proberen.
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de Jumbo AH.je hebt kleine en grote verpakkingen(4 pers.) Nou moet ik wel bij zeggen,wij eten met gemak met zijn tweeen de 4 persoonsverpakking op.Lekker wat nootmuskaat erdoor heen roeren tijdens het verwarmen en evt.de pot waar het ingaat met een teentje knoflook insmeren.hmmm.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt, ik ga eens kijken.
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps! vandaag nog twee verpakkingen kaasfondue ontvangen?
maandag even bedanken,zal wel een foutje zijn....maar toch lekker. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ze moeten misschien van hun slechte voorraad af
maar niettemin heeeeeeel vriendelijke service |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onnederlandse service en klantvriendelijkheid! Misschien krijg je een jaar lang gratis fondue?
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
om de twee dagen, 2 pakken in de bus.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |