Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een prachtig vest

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: een prachtig vest
    Posted: 16 September 2014 om 11:45
 Wie kan mij helpen, ondanks de vage omschrijving?
Zo'n jaar geleden heb ik eens op een blog een foto gezien van een prachtig oranje vest.
Het was een lang vest met op het rugpand een soort taille ingebreid.
Ik dacht dat het een patroon van Drops was,( maar dan in een andere kleur) maar ondanks avonden zoeken ben ik het nog steeds niet tegen gekomen
Iemand een idee?
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:19
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:21
GEWELDIG!!!!!!!!
DAT is hem!!!!!!
Harstikke bedanktSmile
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:25
Maar hoe kom ik bij het patroon?
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:30
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:35
Jullie zijn geweldig!

Ik had het oranje vest ooit eens ergens gezien, en werd er meteen verliefd op.
Maar werd afgeschrikt door het ingewikkelde patroon.
Maar de liefde bleef :-) Vandaar de zoektocht.
Nu weet ik wat ik de komende wintermaanden zal doen....
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 13:07
Veel plezier ermee. Ik doe het je niet na in elk geval ben benieuwd naar het eindresultaat. Dat kom je wel showen als het zover is toch?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 13:09
Als mosterd na de maaltijd plak ik even dit, stel je wil je aansluiten bij deze geweldige club;

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag
een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.
Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat
Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet,
klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je
dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken.
Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het
forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan
wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic
of daar al een antwoord staat.
Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon,
boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.
Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje
linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.
Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 14:11
Hallo Meus, bedankt dat je mijn vest zo mooi hebt gevonden dat je er naar op zoek bent gegaan.
Ik wil even zeggen dat ik het vest korter heb gemaakt als het patroon. Tel de kabels maar even na.
Mocht je bovendien niet uit het patroon komen, je zou niet de eerste zijn, wil ik je graag helpen met uitleg. Succes
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 14:42
klopt het dat ik een lila vest krijg en geen oranje
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 15:31
engeline, in het 2e berichtje op de link klikken dan krijg je het oranje vest dat Lidwina heeft gemaakt.

Ik heb de link in dat berichtje aangepast
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 15:39
Bedankt heb het mooie oranje vest gezien
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 18:34
Het is een mooi vest. Succes.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 19:41
Het is echt een super mooi vest zeg.
Wow...
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 21:56
Hij bleef maar in mijn hoofd spoken ... dus t moet.
Over 2 weken ben ik in Alkmaar waar ze een hele mooie breiwinkel hebben, daar ga ik een mooi wolletje uitzoeken . Ik verheug me er nu al op!
Als voorbereiding ga ik wel het patroon anders optekenen want ik kan het nu niet lezen zonde raar in mijn hoofd te worden.
Ik zal je op de hoogte houden.
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 18:28
Het is zeker een prachtig vest. Meus ik ben benieuwd naar jou resultaat straks. En erg benieuwd welke kleur hij gaat worden.
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 16:30
Ik ben zelf ook benieuwd welke kleur het gaat worden Geotje :-).
Heb bij de wol die Drops aanbeveelt gekeken, maar zag daar geen kleur bij die ik echt mooi vind.
Dus laat ik me in de winkel inspireren :-). Zelf hou ik van nogal felle kleuren, maar soms vindt mijn man die niet mooi ...en hij moet er tenslotte tegenaan kijken nietwaar :-) .
Ook hou ik van overlopende kleuren ( in ieder geval voor sokken) maar omdat dit vest al mooi genoeg is qua patroon zal ie wel effen worden
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 17:24
Misschien die stone washed jeans garens? Daar zit een wit tintje in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 17:32
Voor mijn vest, het oranje vest waar jullie het over hebben, heb ik Numero Uno van Lana Grossa gebruikt. Gebreid op pen 4,5. Dat kwam prima uit met het patroon.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 22:30
Pen 4,5 .... dat schiet wel lekker op :-)
En dan wat met pen 3,5 moet met pen 4?
Het oranje vind ik prachtig maar past niet echt bij me, toch wil ik een kleur die er net zo " fris" uitziet ... hoewel zilvergrijs me ook mooi lijkt  ... afijn we zullen wel zien wat voor moois ze hebben in de wolwinkel, ik zal het jullie wel laten weten.
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns