Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

engeltjes voor het Lindenhofje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: engeltjes voor het Lindenhofje
    Posted: 31 December 2014 om 15:38
[/IMG]

Voor wie heeft meegedaan met het haken voor het kinderhospice Het Lindenhofje: Samen met andere verkoop heeft het al met al €350 opgebracht. Dank jullie wel daarvoor. Helaas gaat de Kunstgalerie dicht. Nu gaat mijn man 200 km schaatsen voor het Lindenhofje (en ik ga ook, maar wel minder km!) Dan moet ik natuurlijk wel trainen maar ik heb eerst maar 120 engeltjes gehaakt. Die zijn voorzien van een kaartje en gebruikt als kerstkaart. En uitgedeeld aan kennissen en bekenden. Ze gingen hard, vooral ook omdat op kerstavond er een uitzending was van Het Lindenhofje bij Kerst op de Dam. Jamai (zanger) had er een dagje meegelopen. Dat scheelde een hoop uitleggen. Nu ben ik bezig met sneeuwvlokjes. Die vind ik wel bij de wintersport passen en ze gaan veel sneller dan de engeltjes. Behalve dan het afhechten van die draadjes. Dat is geen fijn klusje maar zolang de keus is haken of hardlopen weet ik het antwoord wel.

Allemaal een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Hanny
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2014 om 17:11
dat is wel een mooi resultaat voor het Lindenhofje.

en het is nu toch te koud om te lopen dan kan je beter gezellig binnen zitten te haken.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 16:49
Wat een mooi bedrag is het voor het Lindenhofje.
Je engeltjes zijn leuk!
Succes met het schaatsen en de sneeuwvlokjes haken.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 20:31
De engeltjes waren erg populair. Van een collega kreeg ik een foto dat hij/zij?? in de boom hing. Mijn kleindochter had zich de engel van mijn schoondochter toegeëigend en hem in de poppenwagen gelegd. Ondertussen heb ik net drie kwartier op de crosstrainer gestaan. En.........buikspieroefeningen gedaan. Man, man, man, ik lijkt wel een omgekeerde schildpad. Als ik eenmaal op mijn rug lig kom ik niet meer overeind. tot grote hilariteit van mijn man die wel klaar is voor zijn 200 km. Hij kan alleen nog niet haken. Dat dan weer niet.Smile 
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns