Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!

Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!
    Posted: 04 Februari 2015 om 14:04
De aanhouder wint loont hier zeker. De laatste 3 weken ben ik 2x per week naar de Wibra gesjouwd. De vracht komt namelijk woensdag en vrijdag.

Vanmorgen 9 bollen gescoord.
Bij ons lagen 3 kleuren: 1 met herfsttinten, 1 met alleen maar bruintinten en 1 bonte maar niet de regenboog van de vorige vracht. Daar hoopte ik wel op omdat ik daar 3 bollen van gekregen heb en dat is te weinig voor een omslagdoek.

Ik heb nu gewoon een pak meegenomen waar al wel 1 bol uit gehaald was. Ik heb de gekleurde genomen.

Succes met scoren dames!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2015 om 14:26
  Big smile morgen kan ik kijken wat ze in Middelburg hebben. Ben heel benieuwd
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2015 om 20:44
mooi. morgen sta ik in Rijssen.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2015 om 22:18
Bij ons kwam deze week helemaal geen vracht vanwege de balans telling.
Dus ook bijna geen Saskia meerThumbs Down balen!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 07:23
Dat kan toch niet??? Weten ze wel wat ze ons aandoen???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 11:19
Dinsdag hadden ze nog niets, gelukkig maar, ik moet eerst wat wol weg eten voor ik weer mag kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 11:50
In Rijssen lagen vier kleuren. Inderdaad één met bruintinten (vond ik niet echt mooi), een bonte met fletsere kleuren als de vorige regenboog (meer pastel), wel aardig, kan ik wel iets leuks mee voor iemand.
Een soortement van herfstkleuren is wel goed omschreven denk ik. Lijkt wel een beetje op één van de kleuren in de vorige levering.

En toen kwam ik bij de kassa en vroeg of ze maar drie kleuren hadden en de dame zegt: Er moet ook nog een blauwe zijn, ergens onderin het schap.
Nou op een holletje en een fantastisch mooie kleur gevonden. Blauw/groen/zwartig... Heel erg mooi. Zag direct allemaal mooie dingen voor mezelf ontstaan. Helaas echter maar vier bollen aanwezig. De vestigingen in Deventer en Nijverdal gebeld, maar die krijgen pas volgende week een levering en doen niet aan achteruit leggen.... AAARGHHHH.

By the weg: De Wibra heeft ook door dat het populair is. De prijs is omhoog gegaan met 20 cent per bolletje tot 1,99 Euro.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 12:25
Huh? Ik heb gisteren gewoon 1,79 betaald hoor! Staat ook op de wikkel.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 13:20
heeft er al iemand een foto van de bollen. Ik mag mogen bellen, maar durf niet alles weg te laten leggen :)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 14:06
@Jips, dan ben ik toch echt benieuwd of je niet nog wat oude bollen gevonden hebt.
Zie foto hieronder: Deze drie kleuren heb ik. Op de wikkel kun je zien dat er toch echt 1,99 staat.

Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 17:01
Au, ik wordt jaloers. Misschien morgen dan toch maar naar Dordrecht fietsen. Wie weet hebben ze daar nog wat binnengekregen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 17:27
Slechts 3 bolletjes bruintinten kunnen kopen tussen de middag. Rest was op. 😕 prijs 1.99
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 17:47
zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:01
Wow, die blauwe is mooi, die had ik nog niet eerder gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:25
Ja, die blauwe is echt schitterend... vandaar waarschijnlijk ook dat die al grotendeels op was... zucht...
Nog twee wibra's in de buurt, allebei krijgen ze pas op woensdag a.s. een bevoorrading. En achteruit leggen doen ze niet (zeggen ze).
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:34
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????

hosternokke, natuurlijk ken ik die kreetLOL
Back to Top
Feya View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Feya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:49
En dit!!

Lama ketalanka

Kan iemand dat vertalen? 😊
Back to Top
Feya View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Feya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:50
Zo is het beter geschreven

Lama kettalanka
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2015 om 19:52
laat maar zitten want ik heb het al lang Wink
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2015 om 10:22
Haha Hulten, 'k heb die van m'n schone zus geleerd ;-) waddun mooike eei ;-) en die van Feya zal ik strax googelen...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns