schapen |
Reageer |
Autheur | |
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Januari 2017 om 15:20 |
Vanmorgen heb ik een schaap gekocht, om voor de sier in de kamer te zetten:
Nu ik hem zo op de foto van de zijkant zie vind ik het eigenlijk meer op een hond lijken. Ja, en dan wil ik nu toch ook eigenlijk wel graag het schapenkussen gaan maken (zie bij links). Eens op zoek naar garen daarvoor, want ga het niet van dat dure garen maken dat in het patroon staat vermeld. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn zoveel schapenrassen. Het Drentse heideschaap en de Texelaar lijken ook niet op elkaar. Op internet heb ik wel langharige schapen gevonden die op de jouwe lijken, maar die hebben hoorns. Misschien maakt dat het verschil met de hondachtige uitstraling.
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van de zijkant lijkt het inderdaad wel een beetje op een hond. Maar recht van voren is het een schaap. Ik vind schapen en dan vooral lammetjes zo leuk en hoort echt bij de lente.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bij Action garen gekocht voor mijn 'schaap'
Made bij Me 200 gram 100 meter pendikte: 9 - 10 €2.99 per bol |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is geen Action en ik kom weinig in winkels buiten dit dorp. We hebben hier wel een handwerkzaak kijk daar wel een keer of zoek online.
Och heb niet zo'n haast heb nog zat andere dingen te doen. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het ook voor je kunnen kopen en dan opsturen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Nee joh, ik kijk nog wel. Zou best naar een plaats met een Action kunnen gaan, maar ik ben een heel erge huismus, die toch eigenlijk ook wel momenten heeft dat ze de hort op wil.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor dat soort tripjes heb je een vriendin nodig. Ze hoeft niet eens een wolletjesfan te zijn, er is genoeg te zien in Action. Maar dan is het een leuk uitje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
van opzij lijkt hij idd op een afghaanse windhond.
|
|
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mee eens Bep.
|
|
december2011
|
|
JMB
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, vond ik ook, kon alleen niet op de naam Afgaanse windhond, komen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |