TIME OUT |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Augustus 2018 om 11:53 |
Wegens een verhuizing en veel opknap werk zal ik de komende tijd niet veel op HD te vinden zijn. |
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem óók aan het verhuizen. Druk, druk, druk. Ikke ook. Sterkte |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte en succes met al het zware werk. Als je zin hebt om 's avonds even te komen uitblazen op het forum... welkom.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte met de verhuizing, en probeer ook tussen door even te ontspannen.
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel succes met de verhuizing
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
plezant iets nieuw inrichten en opgeruimd terug beginnen.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal er ook weinig zijn maar om een andere reden .
Ik ben helemaal niet goed geworden en moet naar het ziekenhuis . Mijn vraag is nu hoe kan ik deze berichten allemaal verwijderen ? Of kan dat niet ? Dan loopt alles vol . Of kan je het stop zetten . ? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte voor de verhuizers. Gelukkig is het niet meer zo tropisch warm. En Mutti, beterschap en sterkte.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti toch! Sterkte!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte beterschap, Mutti!
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, als je ingelogd bent, dan zie je rechtbovenaan de pagina's je naam staan. Klik daar op en je komt bij je privë pagina. Daar kun je instellingen wijzigen, ook de email meldingen stopzetten. En natuurlijk veel sterkte gewenst, maar vooral: snel weer beter worden!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie wel Mutti staan ,maar als ik daar op klik log ik uit .
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Boven in je bericht zie je "post options" staan. Daar klik je op en dan kan je kiezen tussen reageren, citeren, wijzigen en verwijderen. Als er geen berichten na jou gekomen zijn, kan je jouw laatste bericht verwijderen. Als er wel berichten achteraan gekomen zijn, kan je nog wijzigen. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Kamilla bedankt
,Maar dat zijn mijn eigen berichten ,maar ik zou zo graag willen dat er geen enkel bericht van jullie voor een poosje niet binnenkomt . Niet omdat ik een hekel aan jullie heb ,maar omdat er hier verder in huis niemand is de met de PC om kan gaan en ik bang ben dat alle berichten die jullie sturen en ook bij mij komen dan mijn PC vol doen lopen . Net zoals je kunt vragen of de krant een poosje niet bij jou niet bezorgd wordt . Ik ben hem nu goed aan het schonen ,dat scheelt hopelijk . Ik wil niet pessimistisch doen ,maar hoe kan je dan van hobbydoos afkomen als iemand overleden is ? Zit je er dan eeuwig aan vast ? |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Overigens iedereen sterkte met de komende verhuizingen .
Jouw huis had toch een tijd te koop gestaan Bloem ? |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, dan zou ik eens naar je "member control panel" gaan. Klik dan op "bewerk profiel" en daar alle opties op NEE zetten en niet vergeten te bevestigen. Dan komt er helemaal niets meer jouw kant op. Wanneer je weer toe bent aan een intensief forumleven, kan je alles in een handomdraai weer herstellen.
In principe kan iemand zichzelf niet uitschakelen op een forum. Als je definitief van een forum verwijderd wilt worden, schrijf je een mail naar de moderator of admin, Renske in dit geval, met het verzoek tot uitschrijving. In geval van overlijden blijft iemand lid tenzij nabestaanden de moeite nemen dit te regelen. Nogmaals beterschap en geen zorgen maken over het forum. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti veel sterkte.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
mutti sterkte toegewenst |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
bloem succes met de verhuizing
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel succes Bloem. En Mutty veel sterkte.
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |