Beestjes haken, bij koffietijd max |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | ||
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Februari 2012 om 09:16 |
|
Vandaag om 11 uur komt op Nederland 1,
Beestjes haken bij koffietijd max. Ik heb geen idee wat we te zien krijgen maar is misschien wel leuk. |
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
als ik het ga redden wil ik wel even kijken en anders even op interne terug kijken
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Oh straks maar eventjes kijken... Haken is heel erg hip geloof ik... Mijn verloskundige zei ook al dat het zo 2012 was/is...
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Haha zo 2012! Mijn moeder haakte haar behaatjes zelf.Die was van 1920. Dat was toen voordeliger dan kopen.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
|
Ja, breien en haken is ouder dan de weg naar Rome! Maar wel leuk dat er aandacht aan besteed wordt |
||
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
|
ja en dan heb je nog mensen die vinden dat het oubollig is
oubollig of niet ik vind het nog altijd heerlijk om te doen alleen kijken dus naar de beestjes |
||
![]() |
||
Wilma00 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
|
Haha dat zijn 2 hele bekende mensen!
Christel Krukkert en Anne Marie Arts....leuk!! |
||
![]() |
||
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
|
ja heb ook gekeken die haden mooi knuffels en nu weet ik
ook hoe die dames er uit zien die zijn ook nog jong ,dus zo oubollig is het niet binnen 3kwartier weten we hoe ver ze zitten ben benieuwd |
||
![]() |
||
Wilma00 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
|
Ja heel leuk om die dames in het "echt" te zien,hele leuke vrouwen
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Ha leuk, heeft ze daar nog een patroontje van? |
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Toch maar ff op uitzendig gemist kijken... We hebben rond die tijd ff met mijn schoonzusje in Australië gebeld... Zij heeft maandagnacht een zoontje gekregen en was inmiddels weer thuis...
|
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
|
Gefeliciteerd,Marieke,
ik heb een hele map voor je gemaakt met baby(spul) patronen. Groetjes Nathalie |
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|
van harte gefeliciteerd met je neefje. ik heb het ook gemist want de middelste kwam natuurlijk net huilend thuis met een giga bult op haar hoofd. |
||
![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Nee, ze is al jaren dood. Ik heb alleen dat haakverhaal van haar gehoord, ze had een hekel aan handwerken gekregen in haar jeugd vanwege het sokkenbreien voor haar vader en twee stiefbroers, ze deed dat behaatje toen uit noodzaak, maar toen de noodzaak er niet meer was, raakte ze geen brei- of haaknaald meer aan. Tot ze kleinkinderen kreeg. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Is er behoefte aan een gehaakte bikini patroon?
|
||
![]() |
||
KaVL ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
|
is die uitzending op internet te vinden?
|
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
|
Ja even uitzending gemist intikken en dan wijst het zich vanzelf . Heb net ook even gekeken . Hele leuke dingen die ze maken .ik was niet zo verrukt van de setting maar ja smaken verschillen . |
||
![]() |
||
|
Allereerst bedankt voor de felicitaties voor mijn neefje. Alles gaat goed met vader, moeder en zoon. Naar Nigeriaanse traditie wordt er a.s. maandag een Naming Ceremony gehouden en dan wordt de naam bekend. Ben benieuwd.... En dan kan ik aan de slag met een naamslinger, naamschilderijtje en naam in gedecoreerde houten letters (voorbeelden op mijn blog).
De aflevering van koffiemax is hier te vinden: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242261 En hier maak je ook nog eens kans op een haakboekje: http://www.koffiemax.tv/?waxtrapp=yvuktOsHnHUVmBFjB Het antwoord op de vraag is: knuffels en cadeautjes Ik vond het wel zo handig zo, kon ik mooi alleen de stukjes van Christel en Annemarie kijken en de rest overslaan... |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
Dat is heel erg lief van je Nathalie. Ik ben benieuwd. Straks in April mogen we onze eigen spruit verwelkomen. Er zijn nog 3 vriendinnen zwanger (uitgerekend van nu t/m eind juni) en een neef in Australie verwacht in mei zijn tweede kindje... Ik heb genoeg te doen dus... |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
Ik vond de setting ook niet zo geweldig. Je zag jammer genoeg maar weinig van hun creaties, doordat alles zo op elkaar stond en allemaal op de achtergrond... |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |