Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

e-reader

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: e-reader
    Posted: 05 September 2012 om 08:44
Gisterenavond vroeg ik me af of er ook patronen bestaan die je op je e-reader kunt zetten?
Weet iemand van jullie dit?
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 08:56
Op een e reader kun je in principe ook pdf bestanden zetten. Maar om ze te kunnen lezen moet je ze heel erg uitvergroten en dan nog kun je het moeilijk zien. Geen goede optie daarvoor dus.
Op een tablet kan het wel. Die gebruik ik daar no ook voor. Lezen gaat perfect, alles is heel duidelijk en het bespaart inkt hihi!

Hoop dat je iets kunt met dit antwoord. Heb je al een e reader of denk je erover om er een te kopen?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:01
Dus als ik het goed begrijp Seeke kan ik alle patronen vanaf een tablet lezen. Vanaf iedere, of zijn daar ook weer verschillen in? Mijn man heeft nl een iPad. Hij droomt van een nieuwe en als ik nu de oude voor dit doel zou kunnen gebruiken..... Voel je hem?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:05
Gelijk inpikken dat ding Lida! Als je adobe reader erop hebt zitten , of iets anders waarmee je pdf kunt lezen, zit je helemaal goed! En iets voor word bestanden zal er ook wel voor te vinden zijn.
Weet niet hoe het met I pad apps zit, ik heb een samsung tablet, maar het moet zeker kunnen! Even googlen en je weet het zo denk ik :-)

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:10

Dank je wel José. Ben zo bang dat ik ook nog op de bank zit te hobbydozen ipv van breien/haken!

Groetjes, Lida.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:13
Het is wel verleidelijk ja

Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:28
Het is zeker verleidelijk, ik zit eigenlijk altijd via de Ipad op het forum,( vind ik overzichtelijker) gezellig tijdens het tv kijken, maar daardoor komt er van haken niet zoveel mijn patronen lees ik ook altijd via de Ipad, gewoon in Ibooks, dit is een standaard app, de pdf bestanden die ik op internet vind kan ik gelijk hierin opslaan, het downloaden van mijnbestamd.nl doe ik via Idownloads, alleen de bestanden via wetransfer moeten via de pc. Vaak zit ik gewoon even door mijn patroontjes te snuffelen en zie dan al dat leuks weer voorbij komen en bedenk me dan dat ik wel het eeuwige leven mag hebben om alles nog te maken wat ik leuk vind
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:38
Ik heb al een paar jaar een e-reader en die bevalt me uitstekend. Hij weegt nog geen 200 gram en bevat inmiddels een kleine 300 boeken. Ideaal.

Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:53
ik lees ook alles via de ipad. Daarnaast heb ik dropbox geinstalleerd en daar mijn patronen op gezet. Zo kan ik, op welke computer dan ook bij mijn patronen.
Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 09:54
Ik doe ook het merendeel via mijn ipad, echt perfect. Ik heb vanaf dag 1 een ipad en het is echt helemaal mijn ding, heb ondertussen pas een nieuwe gehad van mijn mams (heel lief) en de oude (wat is oud) wordt gewoon gebruikt oor mijn  man en dochter. Nu op vakantie is het ook heerlijk, geen stapels boeken en papieren meenemen, maar alleen de ipad.
PDFjes staan gewoon in ibooks en ook de gewone boeken kan je er fijn op lezen, en er is natuurlijk heel veel te vinden via internet. Ik heb denk ik 20000 boeken waaronder heel recente (via nieuwsgroepen), lezen is ook een van mijn hobby's. 
Ik haak nog niet zo lang, maar er staan al heel wat patronen op mijn ipad en ook tijdschriften. 
Ik hou via de app notities bij waar ik ben in een patroon, dus ik heb altijd alles bij de hand als ik in mijn hoekje op de bank zit. Heerlijk!!! 
Ik zou zeggen doen!!!!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:15
En worddocumenten?
Groetjes, Lida.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:18
word documenten kun je ook gewoon lezen geen probleem.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:28
En ik maar denken dat hier alleen maar allemaal half-digibeten zaten... Wink
Blessed to be a blessing
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:28
Dank jullie wel. Moet ik mijn man dus gaan stimuleren om een nieuw apparaat te kopen voor zichzelf!
Zal héél moeilijk worden! Ha, ha!
Groetjes, Lida.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:32
Oh,oh allemaal nieuwe informatie over de i pad, ik heb een ipad en kan pdf bestanden lezen, wist niet dat je ook op een patroon notities kunt bijvoegen en hoe je mijnbestanden moest openen, weer wat geleerd nu nog in praktijk brengen.
Boeken lezen gaat ook prima, kan alleen niet veel gratis nederlandse boeken vinden, meestal zijn het dan stokoude boeken die me niet kunnen boeien.
Ga maar eens kijken hoe het met de bestanden opslaan gaat, kan ik ook via de ipad downloaden.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 11:38
Ik heb geen i-pad, mijn dochter wel en die heb ik weleens geprobeerd, maar ik vindt het prettiger om van een e-reader een boek te lezen, minder vermoeiend voor de ogen, dat heeft volgens mij met de samenstelling van het scherm te maken. Ik betaal nooit voor een boek. Mijn man download ze altijd, geen idee hoe of waarvan, maar ik heb de nieuwste boeken altijd binnen de korste keren op mijn e-reader staan.

Back to Top
Brenmar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brenmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:07
Als je een bepaald boek zoekt laat het maar weten hoor, dan kan ik kijken of ik hem heb en naar je toe sturen.
Ik heb nog niet veel patronen, maar boeken zat.
Het scherm van de ipad kan je instellen tijdens het lezen, ik heb het licht altijd zachter staan en ik vind het fijn dat je zonder een lamp erbij kan lezen. Maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren, mooi toch!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:34
Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Oh,oh allemaal nieuwe informatie over de i pad, ik heb een ipad en kan pdf bestanden lezen, wist niet dat je ook op een patroon notities kunt bijvoegen en hoe je mijnbestanden moest openen, weer wat geleerd nu nog in praktijk brengen.
Boeken lezen gaat ook prima, kan alleen niet veel gratis nederlandse boeken vinden, meestal zijn het dan stokoude boeken die me niet kunnen boeien.
Ga maar eens kijken hoe het met de bestanden opslaan gaat, kan ik ook via de ipad downloaden.

Welke boeken zoek je? Help ik je meezoeken :-) Ik download mijn boeken ook heb ik zo mijn plekjes voor :-).

Stuur me maar een pm als je wil.

Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:35
Ik heb een e reader en tablet van Samsung maar ik vind de e reader niet zo geschikt voor patronen zoals hier boven genoemd werd, maar me tablet werkt prima zowel als voor PDF of word documenten en natuurlijk kan ik op de bank ook internet af zoeken.

Maar ik zou niet graag boeken op me tablet lezen e inkt is veel prettiger zeker in de zon of schaduw het beeld spiegelt niet zo als van een tablet of i pad.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:57
Ik heb ook een e-reader en had een cd-rom met 4000 boeken op, helaas de cd-rom eens uitgeleend en nu werkt die niet meer ;.((
Ik ben een fervente lezer van vrolijke romans en thrillers. Soms durf ik er downloaden via epubbud.com, er zijn ook nederlands-talige te vinden ;.))
Maar nu ik alles kwijt ben kan ik de moed niet meer opbrengen om ze overal opnieuw te gaan opzoeken en downloaden, jammer...komt waarschijnlijk wel weer terug ;.))
Maar mocht mijn e-reader stuk zijn, koop ik opnieuw een e-reader enkel en alleen voor boeken. Ik vind een Ipad niet zo geschikt qua lichtschakering, heb snel hoofdpijn met ipad en niet met een e-reader.
Patronen daarentegen zijn beter op een ipad ;.)) is mijn mening hoor
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns