Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIk zoek........een boek

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Ik zoek........een boek
    Posted: 22 Maart 2010 om 11:37
Ik ben op zoek naar het boek WAM omslag def wie heeft hem liggen en wil hem kwijt of kan mij hier iets over vertellen...

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 11:40

nu ga ik heel vlauw doen hoor!!!

waar als de wind waaid val je dan af want dan wil ik die wind hier ook graag langs hebben

maar ik kan je helaas ook iet helpen. hebben ze hem in de bieb niet. daar hebben ze ook heel veel afslankboeken.

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 11:42
was die wind ermaar, wat zou ik dan met die wind waaien, oeps niet eens aan de bieb gedacht.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 11:48
 Zag net op internet dat hijis de bieb ligt ga strax gauw kijken. of het wat is

Back to Top
klamadi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 12:47
val je daar echt van af??????????????????????
groetjes
        KLAZIEN
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 12:58
het gaat om geen lightprodukten en geen toegevoegde suiker, ga strax naar de bieb en heteens  door kijken.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 13:16

Succes Eugenie!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 14:50
Ik ben heel erg benieuwd wat het is volgens mij ga je er winden van laten
Groetjes Teunie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 16:05

Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Ik ben heel erg benieuwd wat het is volgens mij ga je er winden van laten

Als ze dan naar appeltjes ruiken..

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 16:45
Het is voornamelijk een verminderd calorieën-dieet (zoals alle diëten die echt iets doen) maar dan op basis van gezonde, volwaardige en eerlijke voeding.
Pierre Wind is een topkok, vooral ook op het gebied van presentatie, en toen ik hem laatst op teevee zag was hij nog maar een scháduw van de man die hij vroeger was, (ik herkénde hem zelfs nauwelijks) dus het dieet zal wel aardig werken.
Het boek is mij echter volslagen onbekend, maar als hij het zelf geschreven heeft, moet het een aanrader zijn. Geweldige schrijfstijl.

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 17:13
Hij staat op marktplaats voor €12,00
http://link.marktplaats.nl/317802229
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 17:52
Ik heb hem bij de bieb gehaald. Ik heb er een goed gevoel bij. ik ga beginnen......

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 18:13
IK ben heel benieuwd Eugenie! Tegen de wind in fietsen helpt ook 
Light producten is echt funest als je die wil gebruiken om af te vallen, je komt er (vaak) van aan. Zodra bij mij de cola light op is (niemand anders drinkt het en van de verjaardag staan er nog 8!! flessen ) koop ik het niet meer. Vriendinnetje is 5 weken geleden gestopt met cola light te drinken en is al menig kilo kwijt. dat wil ik ook
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 18:32
Ik ben ook heel benieuwd Eugenie.
Hier ook bezig met poging 1289, maar nu met minder eten en meer bewegen al 12 kilo kwijt in 4 maanden tijd.
Ik heb arthrose en zodra ik op dieet ga en veel minder suiker en vet eet, dan heb ik veel minder pijnstillers nodig.
Misschien morgen ook maar eens tegen de wind in naar de bieb fietsen en kijken of ze het boek hier ook hebben.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2010 om 19:25

ik ben vandaag weer begonnen met Sonja.

maar ik ga mijn dochter even vragen om het mee te nemen uit de bieb. die werkt daar. makkelijk kan het niet.

ben benieuwd. want ik wil ook wel aardig wat kilo's kwijt.

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 06:48
Ik heb half november ergens te horen gekregendat ik suikerziekte heb, dus ik MOET gewoon afvallen, niks dieet proberen. Minstens 40 kilo, uiteindelijk liefst rond de zestig. Maar dat mag maar met twee kilo in de maand ongeveer, dus een normaal, goed vol te houden dieet via de dietiste, dat overigens veel fruit en zuivel bevat dat ik voorheen niet at.
Verder is het voornamelijk de knop omzetten en andere dingen gaan doen als je wilt snaaien. Soms lukt dat beter dan andere keren, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van de knop omzetten.
Ik heb er nu iets van zes kilo af, dus nog heeeeel veel te gaan en dieetboekjes hoef ik dus niet te proberen omdat ik ook heel veel andere dingen niet of nauwelijks meer mag (zoals alles met witmeel, en liefst ook geen geraffineerde suiker). Gewoon gezond dus, maar meestal is dat best wel lekker.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 07:13

maar met dat dieet moet je nu toch ook koolhydraten tellen?

Ik moet ook afvallen het liefst 45 kilo! ik heb artrose(knie) die toch wel steeds erger word, ik heb al heel veel gedaan tot aan therapie enz. als ik geen suiker eet dan gaat mijn eczeem ook weg.Dus eigenlijk moet ik afvallen omdat mijn lichaam erom vraagt.

ik heb ookaltijd de neiging om mij teverdedigen naar maar knie, ik had al artrose voor ik dik waas, de artrose is niet het gevolg an overgewicht maar de oorzaak, als je 20 bent en krijgt tehoren ga maar naar huis en leer er maar mee leven... dat ging dus niet op nou ja , ik vrat het op.

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 08:21
Nee hoor, ik hoef niks te tellen, Gewoon normale gezonde maaltijden eten. Ik heb natuurlijk geen diabetes I, waarbij je insuline moet spuiten en PRECIES moet weten wat je binnenkrijgt. Ik heb gewoon de 'overgewicht'- vorm Diabetes II.

Het is voornamelijk een overzicht van welke maaltijdcomponenten en tussendoortjes ik uit kan kiezen, en dan daarbij vermeld of dat altijd mag, soms mag of bij hoge uitzondering. Uiteindelijk MAG ik alles, er zijn geen verboden producten, maar de keus voor volkoren boven wit, minder vet boven vet en minder zout boven zout (ja, het zijn allemaal open deuren, ik weet het) is altijd de beste. Dat was natuurlijk ook al zo VOOR ik het zo ver had laten komen.

Belangrijkste is dat je geen honger krijgt, en je suikerspiegel in je bloed de hele dag ongeveer op gelijk nivea blijft en niet teveel schommelt. In de praktijk zijn dan 's ochtends 2 bruine boterhammen, 1 tussendoor en 's middags weer twee. Tussendoor fruit en optimel en volkoren crackers en koekjes oid (minder naarmate ik meer moet afvallen nog) en 's avonds een normale warme maaltijd, met als ik pasta eet de volkorenvariant en mager vlees. Groente en rauwkost onbeperkt toegestaan. Prima te doen.
Daarbij zoetjes in de koffie en light completa (ik lust geen koffiemelk) . En natuurlijk probéren niet de hele dag op mijn krent te zitten. Nu het weer weer wat beter is , gaat dat wel lukken. Gisteren lekker naar Nederland gefietst ; 28 kilometer !
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 12:23
sucses klinkt ook goed op die manier.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 14:23

kunnen we dan geen afval topic maken, ik moet ook nog flink wat kilos kwijt ging eerst best maar momenteel is het weer hopeloos

misschien kunnen we elkaar wat door de zwakke momenten loodsen of heb ik die alleen

kreeg met mijn verjaardag nog een tegeltje met de volgende spreuk

Heer, als u me niet slank kunt maken,

maak dan aub mijn vrienden dik

maar ja dat kan ik ze toch ook niet aan doen wel

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns