Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenho eens even

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: ho eens even
    Posted: 02 Februari 2009 om 12:31
Even een opmerking. Ik weet dat ik waarschijnlijk inmiddels de reputatie heb gekweekt dat ik heel veel patronen heb en dat je altijd alles mag vragen. Prima, hartstikke leuk! Ik stuur ook graag dingen door, vandaar de kadootjeslijst.
Maar er zijn wel grenzen hoor! Ik heb de laatste week behoorlijk wat e-mails gehad waarin mensen de halve alan dart lijst vragen en dan breekt toch echt mijn klomp!
Voel je vooral vrij om te blijven vragen maar denk er wel even bij na. Je zou zelf ook geen 50 mails gaan verzenden, denk eens aan de tijd die dit kost! Alleen het uploaden duurt per patroon vaak al een half uur. Bovendien is de kans niet erg groot dat je op korte termijn 50 poppen gaat maken, dus hoef je het ook niet in 1 dag allemaal te hebben. Vraag anders elke week een paar of zo, dan houden we het gezellig.
Wil je nou altijd de nieuwste patronen (en ja mensen er is veel meer op de wereld dan alan dart), geef me dan gewoon je emailadres.
Voor de andere ziljoenen mails die ik heb gehad: nee ik heb geen lijst met alan dart-fans die ik uitsluitend alan dart-patronen toemail. Als je op de kadootjeslijst staat, kun je allerlei patronen verwachten. Dus:
a. word niet kwaad als je iets anders krijgt
b. als je niet elke week iets krijgt, ook graag geen boze mail. Je krijgt dingen wanneer ik ze zelf krijg.
c. ik hoef dit niet te doen en zou het dan ook fijn vinden om sowieso geen boze reacties te krijgen voor iets waar je je zelf voor opgeeft! alleen omdat je liever iets anders wilde hebben

dus...hopelijk kunnen we op gezellige voet verder
voel je niet bezwaard om te blijven vragen maar met mate. en voel je niet verplicht om te bedanken, als je maar niet continu moppert.

ps. en ja er zijn ook heel veel lieve hobbydoosjes die nooit klagen en blij zijn met de patroontjes. daar word ik ook blij van
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 12:54
Je hebt groot gelijk dat je dit zegt. Iedereen moet gewoon blij zijn met wat je van iemand krijgt. En sowieso dat iemand je een patroon door wil mailen.

En euh ga vooral gewoon zo door met de kadootjes lijst, ik ben blij met alles. En als er dan eens een keer iets tussen zit wat ik niet zo mooi vind dan is dat jammer.
Knitalot, bij deze bedankt voor alle leuke patroontjes die ik tot nu toe heb mogen ontvangen. Ga vooral zo door maar voel je vooral nergens toe verplicht.

Jij behoort zelf ook tot de lieve hobbydoosjes hoor
Back to Top
Spekkie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 13:03

Ben het helemaal met Marianneke eens,

Het is zeker geen verplichting, en ben blij met alle patronen.

Dus van mij ook een dikke

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 13:10

Lieve Knitalot,

Ben volledig akkoord met Marianneke, en weet je... het is toch iedere keer een verrassing weer als we een mailke krijgen met een kadootje !!! Dus aub als het kan doe dan verder met de kadootjeslijst !!!

Ik vind het echt zo fijn dat je dit voor ons wil doen !!! Dus van harte :

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 13:11

je hebt groot gelijk dat je dit even zegt, en vrienden moeten dit toch tegen elkaar kunnen zeggen, kun je hier niet tegen ben je geen vriend

zelf ben ik vindt ik zelf niet van het vraagerig soort, omdat ik zelf weet je kunt alles toch niet maken, daarom sta ik ook niet op je lijstje

maar lief dat je dit allemaal doet, en je moet gewoon die zeurderige types schrappen, moet toch gezellig blijven of niet

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 13:31

Hoi Knitalot, nu hoop ik toch dat je je niet gestraft voelt voor alle lieve en leuke mailtjes (kadootjes) die je verstuurd.

Kan me voorstellen dat je nu een heel klein beetje pissed off bent!

Niet doen, ook geen NEE zeggen, merken ze vanzelf wel. Heel goed dat je dit eventjes van je af hebt geschreven en NOGMAALS: heel veel dank voor alle leuks maar voel je zeker niet verplicht!!!

liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 13:39

Prima dat je het even hier neer zet hoor dat is beter als je zelf maar zitten opvreten

Ik kan je heel goed begrijpen hoor en ben zelf ook altijd heel blij met de patroontjes die we krijgen door ze aan elkaar door te sturen en het niet van 1 persoon te verwachten

groetjes Lenie
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:32
..........Hoi knitalot, goed dat je dit van je afgeschreven hebt,dit moet kunnen,vind het heel normaal ..................maar is mij iets ontgaan ?????????????? wat is dat ??kadootjeslijst
groetjes geesje
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:33
 Groot gelijk!
Geniet van elke dag!
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:34

Hoi Knitalot,

Het viel mij vorige week wel op dat er veel verkeer was voor Alan Dart patronen, maar dat de liefhebbers je zo bevragen, vind ik heel vervelend voor je. Ik moet je zeggen dat ik vind dat je reactie hierop heel stijlvol en weloverwogen is. Tot nu toe zijn de reacties begripvol en ik hoop ook dat dit zo blijft, want je reactie is terecht.

Ik wil hier nogmaals melden dat ik heel blij ben met jouw mailtjes, het zijn echt cadeautjes, iets waar ik met plezier naar uit kijk.

groetjes Daisy
Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:36

Ik behoor tot de gelukkigen die op de kadootjeslijst staan en ik vind het super! Al het werk dat je hierin steekt enzo. Ik ben er heel blij mee! Ik zou het zelf ook niet kunnen begrijpen als mensen dan boos reageren.

Dus knitalot ... Nog eens heel erg bedankt! Je bent geweldig!

Groetjes

Nathalie
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:40

ben altijd heel blij met de kadootjes die ik van je krijg

ben het met bovenstaande schrijvers eens

groetjes breinaald

quality=
Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:57

GOED GESPROKEN

....en voor alles wat je reeds toezond, wat je nu mailt en wat je zal versrpeiden bedankt

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:58

he Knitalot,

Persoonlijk vraag ik hier eigenlijk nog niet echt patroontjes, in iedergeval mondjesmaat, want inderdaad je kunt toch niet alles (direct) maken. Al zitten er hele mooie tussen. en ik heb de vaardigheden nog niet tot alles, maar in de toekomst vast, maar ook dan kan niet alles tegelijk. Ik ben het dan helemaal met je eens.

Daarom wil ik even laten weten, dat ik vindt dat je dit heel goed en netjes hebt begrepen. Ik weet niet precies wat de cadeautjeslijst is, maar begrijp wel dat iests leuk is wat je moet waarderen. en niet moet verprutsen door te klagen. denk maar beter iets dan niets!

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:12
Hoi Knitalot,

Prima onder de aandacht gebracht. Het viel mij ook op dat Alan Dart helemaal hot is. Ook vroeg ik me af waar dan al de creaties hiervan bleven....
Ik vind het geweldige uitvoeringen, en zoek vaak ook na om welk patroon het gaat. Maar ben meer een praktische breister. Dus gebruiksdingen als sjaal, poppenkleren o.i.d.
Af en toe laat ik me aansluiten bij een ketting-patroon-mail. Maar de praktijk leert dat je niet zo snel kunt maken als dat je binnen krijgt bij een vraag. Verder kun je al een heleboel vinden via de knop zoeken van hobbydoos, zodat iemand niet opnieuw hoeft te gaan zoeken in archief. Het zoeken kost tijd. Maar je komt heel veel dingen tegen, en leert heel veel. En... je hoeft niet te vragen.
Knitalot, bescherm jezelf. Het zou jammer zijn, als we je kwamen te verliezen....

Rosemarie
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:20

Nu wilde ik toch net die hele lijst gaan vragen aan je..........Ik begrijp zowieso niet hoe iemand nu boos kan reageren op het feit dat ze het verkeerde of geen patroontje ontvangen van je. Je bent toch tot niks verplicht.

Goed dat je het even van je af hebt geschreven. Zou toch heel jammer zijn als je de groep hierom zou gaan verlaten (of zo iets, zulke taferelen hebben we al eens eerder gehad).

Ik zou zelf niet al die tijd eraan spenderen zoals jij doet ...petje af hoor!!!!

odette
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:25
Hoi Knitalot, voor mij heb je groot gelijk en ik wil je gewoon even laten weten dat ik heel blij ben met de patroontjes.  Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:32
hoi knitalot, goed om dat van je af te schrijven, ik ben zelf blij dat ik op je lijst sta, en ben steeds weer blij met het patroontje dat je verstuurd. jij bent top meid
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:54

Halo Knitalot

ik ben het er ook mee eens, je moet je hart luchten, en we moeten blij zijn met  wat we krijgen, en...we krijgen veel, maar zoals geesje zegt,  wat is een kadootjeslijst?

groetjes rita

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 15:59

Halo Knitalot

ben nog wat verbgeten,

BEDANKT voor al hetgeen we al gekregen hebben

groetjes rita

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns