Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :) |
Reageer | Pagina 123 10> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Februari 2013 om 14:57 |
Wat vinden jullie van zaterdag 25 mei? In de hoop dat we lekker in de tuin kunnen zitten Wegens het aanwezig zijn van de rest van het gezin wil ik jullie verzoeken niet vóór 10.00 aanwezig te zijn. Ik wil om uiterlijk 16.00 uur afsluiten. Meer info staat in dit bericht: http://forum.hobbydoos.nl/hobbydoosdag-hoera_topic32675.html We doen een SWAP; je haakt/breit iets en pakt dit in zodat het niet gezien kan worden. We doen het in een mand en iedereen die iets gemaakt heeft, mag er ook iets uitpakken. De lijst met deelnemers: -Jessica: koffie/thee - SWAP -Magtelt: citroenwolkentaart - SWAP -Frea: tomaat / komkommer - SWAP -Diny183 (2 personen): mini kozakken - SWAP -Simonevv: tomatensoep - SWAP -Diana: balletjes & cocktailworstjes - ? -Clara: pannenkoekentaart - SWAP??? -Corrie: marmelade - SWAP -Reghaakmaaraan: salade - SWAP??? -Gerbera: kaas/worst - SWAP Misschien: -Prideke
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik persoonlijk zou het wel fijn vinden als er al een datum bekend zou zijn,jips ik heb je een pm gestuurd,
|
|
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kom en breng mijn schoondochter mee, een hobbyiste die linkshandig is.
Ik breng in ieder geval mini kozakken mee en zal even denken wat we nog meer meebrengen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
O die kozakken waren lekker, hemels gewoon. Heeft je linkse schoondochter mijn linkse haakboekje al?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk Diny, ik ben ook linkshandig
Haakt zij ook? |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat vinden we van zaterdag 25 mei? In de hoop op "in de tuin zit weer"?
|
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
@magtelt, nee dat boekje heeft ze nog niet, @ lori , ze is een paar maanden geleden begonnen met haken, via youtube filmpjes gezocht , ik kon het haar niet leren, wat of welke filmpjes ze gevolgd heeft weet ik niet maar ze kan nu prachtig haken. Heb van haar een prachtig mooi hartje gekregen, zal het welbij de creaties zetten.
|
|
|
|
diny183
Post Options
Thanks(0)
|
Yes ik kan op die datum. En natuurlijk brengen wij ook een swap mee. 2 zelfs |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijstje groeit dames! Leuk, leuk, leuk .....................
|
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je mag voor mij de eerste melding noteren, dus swap en vruchtensapjes, mits er nog ergens gebrek aan is.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat het weer betreft. Onze zoon is 27 mei jarig en dan is er ALTIJD mooi weer. Behalve in 1983 toen regende het en was het koud. Hoe ik dat zo precies weet? Mijn schoonzusje, zijn jongste tante, trouwde toen en hij werd 12 en ik had mooi weer voorspeld!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
28 mei 1973 was er een hittegolf. Dat was onze trouwdag. Mei is heel wisselvallig, soms mochten onze kinderen in badgoed naar school om onder de brandslang te gaan, soms is het bibberen. En dat is dan als je al in maart in de tuin kon zitten.
Maar wij brengen de zon wel mee. Zet maar op het lijstje. |
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo Magtelt, dan ben jij dus dit jaar 40 jaar getrouwd. Ik zei toch al, altijd prachtig weer, behalve dat ene jaar. Ik heb op alle kinderfeestjes en latere verjaardagen van onze zoon altijd met gebak moeten rennen om het uit de zon te houden. Voor de goede orde, zijn verjaardag werd in 1983 een week later gevierd: prachtig weer.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Soms kropen de jaren, soms vlogen ze voorbij. Met veel humor en geduld is het wel te doen, 40 jaar en wat er nog bij komt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Zo, Magtelt dit jaar 40 jaar getrouwd en ik ben van 5 augustus 1973, dus ik word dit jaar 40
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan ben je even oud als mijn jongste dochter Jips .Die wordt dan ook 40 .
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
40 worden is echt niet naar of moeilijk, het gebeurt gewoon en je bent het ook weer snel vergeten.
|
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor Magtelt, ben ik met je eens! Het maakt me ook niets uit hoor
Ik heb het 1e bericht weer aangepast, even Sannes kleding-verzoek er ook in gezet.
|
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ jessica; dank je wel. Het zusje van het jongetje (12 jaar) in het 2e verzoek is 13.
Zowel het jongetje als het meisje zijn klein voor hun leeftijd.
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ook graag komen maar zou iemand mij dan van de trein kunnen halen,
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |