Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

good bye

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
EllenC View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllenC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: good bye
    Posted: 25 Maart 2011 om 12:00
hierbij meld ik mij af als lid van deze club.

Ik erger me groen en geel aan de vaak agressieve manier waarop sommigen menen met anderen om te moeten gaan. Op het onbeschofte af., daar wil ik geen deel van uitmaken .Ik ben al jaren lid van diverse forums zowel in Nederland als in het buitenland maar zoals het hier soms toegaat  heb ik nog nergens gezien.

Niet bepaald een leuk visite kaartje voor deze meestal heel behulpzame en gezellige  site.

dames (en 1 heer ) allemaal bedankt voor jullie hulp, veel brei -haak en knutsel plezier verder

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:07

Hoi wat jammer.

Ik ben nu sinds deze maand hier actief en ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal nog niets van gemerkt heb.

Ik vind het juist hier lekker vriendelijk en rustig.

veel succes met alles

Back to Top
willywol View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:20

Hoi,

Er zijn inderdaad een paar scherpe opmerkingen gegeven.

Nu moeten we ook eerlijk zijn de inhoud was misschien toch wel terecht.

Ik ben hier nu al even ,heb nog nooit een scherpe opmerking gehad

Als je inschrijft en begnit naar alles te kijken merk  je ook het mapje voorstellen.

Daarover gaat het eigenlijk allemaal een beetje.

Gelijk welk forum of groep je bij bent,er zal wel steeds een ongenoegen zijn van een of andere persoon.

Praat het aub uit mensen maar ga niet natrappen.

Misschien ben ik hier eoigenlijk nog niet lang genoeg om dit toch voor te stellen.

Helaas het moest me van het hart.

Vriendelijke groeten.

IngeDeV

;

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:46

Jammer Ellen!
Ik ervaar het ook helemaal niet zo. De mensen zijn behulpzaam en vriendelijk en we zijn heel gezellig onder elkaar.

Ik vind het jammer dat jij het anders ervaart!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:48
hier snap ik even niets van
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:51

Originally posted by diny183 diny183 wrote:

hier snap ik even niets van

Ik ook niet, Diny!  

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 12:55
Kees van Kooten zou zeggen: "hou je d'r buiten Cock" maar dat zou ik niet fair vinden tegenover Magtelt en tegenover Spikey's mum....Sja, soms barst hier een bom en terecht of niet, het is jammer want het schrikt af....Ik erger me ook geregeld als mensen meteen patronen vragen zonder zich voor te stellen(was in dit geval niet nodig want Sp.Mm. is allang lid) en attendeer daar voorzichtig op...ik ben ook lid van een ander forum en als je je daar niet binnen 24u hebt voorgesteld wordt je niet toegelaten maar zo werkt dat hier niet. Ook realiseert niet iedereen zich dat je je moet voorstellen want dat wordt niet vermeld als je je inschrijft....Mijn voorstel is dan ook, als er irritatie onstaat omdat per p.m. te doen, is dat een idee..dat doe ik geregeld als ik iemand er op wil wijzen om eerst voor te stellen ipv te vragen...soms doe ik het ook in het topic zelf. Ik hoop van harte dat het ''rustig'wordt en blijft ook al begrijp ik de irritaties....dit is toch ook een forum waar heel veel gedeeld wordt, niet alleen patronen maar ook lief en leed, houden zo zou ik zeggen !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:00
Ik denk dat het mijn schuld is. Iemand vroeg om Disney patroontjes en een paar goedwillende doosjes, die ze zelf niet hadden, gaven links door, die ze dus zelf hadden moeten opzoeken (tijd en moeite). Ik vond de reactie daarop nogal arrogant en bot afwijzend en reageerde vanuit mijn Amsterdamse-tweezussen-afkomst. Onder het bekvechten gaf ik de dame nog wel een paar tips over hoe de patronen te vinden, ze waren net door anderen aangesneden op Koffiecorner en Gezocht.

Overigens is een forum of panel een groep mensen die vragen beantwoorden, waar een ander niet uitkomt. Dat we gratis patronen leveren is maar een terzijde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:12

Och,och,och toch...beide dames waren inderdaad fel aan het reageren,maar jeetje dat weegt toch echt niet op tegen alle behulpzaamheid en gezelligheid hier,hoor!!

Jouw reactie,Ellen,roept een beetje hetzelfde bij me op als wat het bij Magteld waarschijnlijk deed...ga maar niet schrijven wat ik nu allemaal denk!! Hoe lang was jij ook alweer op het forum???

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:16
Iedereen is vrij om te gaan en staan waar ze willen. Niemand is verplicht om lid te zijn of blijven van dit forum.
Echt realiseer je wel dat wij hier als een grote vergaarbak cq bibliotheek worden gezien waar je maar te pas en onpas mag roepen wat je hebben wil. Vaak zonder enig bedankje achteraf.
Dit is een forum zoals velen en wij willen het met iedereen gezellig hebben. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten en nieuwe mensen zijn alleen maar welkom, immers waren we allemaal ooit "nieuw" hier.

Wat Magtelt zegt: Overigens is een forum of panel een groep mensen die vragen beantwoorden, waar een ander niet uitkomt. Dat we gratis patronen leveren is maar een terzijde.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Hopelijk zien mensen dat eens in dat we welwillend zijn maar niet gelijk in het lid hoeven te springen om je van alles te voorzien waar je zelf met een beetje moeite ook aan had kunnen komen. Dit soort situaties verpesten het voor leden die hier al een poos lid zijn ook.

Dus de tip blijft; voordat je gaat roepen probeer eerst op de site te kijken of jouw vraag al eerder is gesteld, dan vind je vaak ook het antwoord

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:23

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vond de reactie daarop nogal arrogant en bot afwijzend en reageerde vanuit mijn Amsterdamse-tweezussen-afkomst.

wat is amsterdamse tweezussen afkomst? amsterdam snap ik maar tweezussen afkomst?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:32
oh, heel jammer... ik weet niet meer van wanneer ik lid ben (kan je recht wel zien), ondertussen al enkele maanden denk ik, en mij is dit ook nog niet echt opgevallen hoor.
Ik vin het wel logisch dat als er weer eens naar hetzelfde patroon wordt gevraagd ze zeggen dat je het op het forum al kan vinden... Maar verder vind ik iedereen hier super vriendelijk.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:37
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vond de reactie daarop nogal arrogant en bot afwijzend en reageerde vanuit mijn Amsterdamse-tweezussen-afkomst.

wat is amsterdamse tweezussen afkomst? amsterdam snap ik maar tweezussen afkomst?

Ik had één jongere broer en een oudere en een jongere zus om mijn tong aan te slijpen. En Amsterdamsen nemen zeker geen blad voor de mond.

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:43
oke had er nog nooit van gehoord.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:43

Misschien mag ik ook iets zeggen,al draai ik ook nog maar pas 1 jaartje mee.

Ik ben het met de hobbydoosjes eens ,die ook vinden dat het niet leuk overkomt als mensen zomaar om een patroontje vragen bij de eerste post en daarna niets meer van zich laten horen.

WANT: als men zich eerst even zou verdiepen in de meeste topics dan zou men kunnen zien/lezen dat de hobbydozen zich niet voor 100 maar voor 200% inzetten om vragen te beantwoorden/patronen door te mailen etc.EN MAGTELT LOOPT MEESTAL VOOROP> Ik ben het dus niet eens met Ellen dat wij ons onbeschoft gedragen.

p.s. ik denk dat Sp.Mm zich ook iets meer is gaan verdiepen in het forum,ben haar naam vandaag vaker tegengekomen. ZAND EROVER, Het zal niet de laatste keer zijn dat er iemand over dit onderwerp uit zijn slof schiet.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:44
Ellen ik vind het spijtig dat je je uitschrijft,ik ben hier al enkele jaren en vind het nog altijd een oergezellig forum.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:47
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

oke had er nog nooit van gehoord.

Het was thuistaal.

wat rozengeur.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 13:52

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ellen ik vind het spijtig dat je je uitschrijft,ik ben hier al enkele jaren en vind het nog altijd een oergezellig forum.

Laat gaaaaaaaaaaaaaan, de meeste onder ons,weten wel beter,toch!!!! Ben hier ook nog niet zo lang en heb ook de nodige beginnersfoutjes gemaakt en ook wel eens op mn vingers getikt! Dan kun je 2 dingen doen, boos worden en boos blijven of het geheel eens van een afstandje bekijken en denken,verhip...ze hebben gelijk! En de wereld die dan voor je opengaat....dat maakt een topicje modder gooien ( en als je het van een afstandje leest, moet je er nog mee lachen ook!) echt niet kapot hoor!!!

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 14:12
Ach, deze discussie komt om de haverklap weer boven drijven. Zet nu eenmaal meer dan vier vrouwen in een groep bij elkaar, en het knalt zo af en toe.
En meer dan eens gaat het inderdaad om de patronenweggeverij waarin de een of de ander zich gepasseerd of tekort gedaan voelt. (Terwijl van de 10 patronen die je verstuurt je er maximaal of nog niet eens één weer gemaakt terugziet ; het is voornamelijk hamsteren wat er gebeurd).

Zelf erger ik me ook groen en geel aan nieuwelingen die meteen komen bedelen, voor de 15.000 keer dezelfde vraag komen stellen of nog altijd niet weten hoe een forum (en voorál de zoekfuntie) werkt, of hoe je een link of een foto plaatst. Maar dan hou ik mezelf voor wat de doelgroep / gemiddelde leeftijd hier is, en probeer ik er maar een beetje begrip voor te hebben (en het soms zelfs voor de zoveelste keer uit te leggen). Zo heel af en toe heb ik een patroon weg te geven en dan zeg ik nadrukkelijk PB even je mailadres, en dan nóg krijg je driekwart van de mailtjes zonder mailadres (dat heus wel te vinden is met wat zoeken, maar dat was nu net de bedoeling niet) of verzoeken in de draad zelf. Ook daar hou ik dan maar rekening mee, maar het motiveert niet om vaker patronen te delen, want je bent er meteen dagen zoet mee op die manier.

Maar de Hobbydoos is nu eenmaal de Hobbydoos, en het hoort er een beetje bij zullen we maar zeggen. Dat is geen reden om het hele forum dan maar vaarwel te zeggen, want er blijft altijd meer dan genoeg gezelligs, interessants, leerzaams of informatiefs over. De persoonlijke draden (zwangerschappen, scheidingen, ziektegeschiedenissen) lees ik ook liever niet, maar ik weet dat er een groot deel van de community juist ook daarvoor hier zit. Ik zag dat liever anders, veel meer nadruk op de technische/creatieve kant, maar ook dat is nu eenmaal historisch zo gegroeid en hoort er bij. Gelukkig is niemand verplicht alles te lezen, laat staan overal op te reageren.

De Hobbydoos is wat hij is, en biedt voor elk wat wils, maar ook voor elk wat ergerlijks. Wie zich daar niet overheen kan zetten, kan inderdaad beter een ander stekkie zoeken, en voor de rest kunnen wij volgens mij prima met én naast elkaar 'leven' hier. Zolang er zo af en toe wat gebeurt, zit er tenminste ook nog leven in. En dat is een groot goed, want ik heb heel wat dooie fora meegemaakt, en dat is inderdaad pas écht vervelend.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 15:22

Ha Magtelt

Normaal gesproken zou je zeggen.....even je gal spugen.Maar dat kan bij jou toch niet meer

En voor de nieuwelingen:Magtelt staat altijd klaar met goede raad en och er is overal wel eens wat.Zand erover aub.

Het is gewoon een gezellig forum Ik geniet van al het nieuws/url's en mooie patronen die voorbij komen.

En L33ntje ik ben bezig hoor aan het haaknaalden etui en als hij klaar is stuur ik je een foto!

Zonnige dag verder, Wilma

wil
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.389 seconden.
Lang Yarns