Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fitnes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fitnes
    Posted: 15 April 2011 om 12:43
ik ben beginnen te sporten sinds vorige week .En mijn spieren zijn al een beetje verstevigd en de rig doet iets minder pijn maar de kalk op de heup voel ik nog goed.De spuit zal dus niet zo veel opgebracht hebben maar volgende week om de 2de spuit en zullen we wel zien ,maar het bewegen doet me goed
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 12:56
goed van je zeg!
ik zou ook moeten

sterkte met je heup...hopen dat die ook nog goed opknapt!
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 13:05
Hoi Pralientje, weet niet met wat voor sport je begonnen bent, maar heb je al eens aan zwemmen gedacht ? Goede beweging in al je spieren en het is onbelast ! Zelf zwem ik al 10 jaar bij een vereniging die een speciaal uur heeft voor mensen met een fysieke beperking, het water is dan ook een beetje warmer. 
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 15:10
Dat is een kwartier waar je armen en benen bewegen een half uurtje fietsen en dan oefeningen voor de onder rug en schouders terug sterker te maken onder toezicht van een kini.Die zijn in ons dorp nieuw geopenend  en vanaf volgende week ga ik proberen voor alle dagen te gaan ik doe geen belastende oefeningen dus gaan we er voor en zwemmen doe ik soms maar dan is het beste voor mij craw maar dar kan ik niet
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 16:19
doe zo verder Conny
het kan alleen maar beteren

veel beterschap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 18:57

ik denk ook dat sporten beter is dan die prikken, wat had ik daar een hekel aan, brrrr!

veel beterschap!

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 20:07

Bewegen is ook goed voor je lichaam,lekker volhouden.

groetjes Frea.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 09:08
Die prikken daar heb ik geen schrik van hoor ,ik gaf al op mijn 18 jaar bloed maar mag spijtig genoeg niet meer geven ik heb in de laatse heup operatie bloed gekregen met hepatities B en ik heb imuun stoffen aangemaakt en mag dan geen meer geven na 80 keren te geven
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 10:47

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Die prikken daar heb ik geen schrik van hoor ,ik gaf al op mijn 18 jaar bloed maar mag spijtig genoeg niet meer geven ik heb in de laatse heup operatie bloed gekregen met hepatities B en ik heb imuun stoffen aangemaakt en mag dan geen meer geven na 80 keren te geven

nee, de prikken op zich ik ook niet, maar het hielp gwoon niet voldoede... en dat was toch uiteindelijk de bedoeling, hé...

goh, al sinds je 18! vind ik heel tof van je!!! kan me voorstellen dat er daar heel veel mensen mee gehlopen zijn!  jammer dat het nie meer kan dan, maar jij hebt ect wel je best gedaan, nu aan de volgenden maar overlaten, hé...

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns