patronen babycocoon/mutsjes e.d. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Dith ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Juni 2011 om 14:20 |
Ik ben op zoek naar een patroon van een babycocoon, leuke mutsjes.
In Amerika zie je zoveel, alleen het zijn allemaal engelse patronen. Die zijn haast niet te vertalen. Heeft iemand tips of leuke patronen voor mij? Alvast bedankt, Dith |
|
Wie kan mij helpen aan vertaalde amerikaanse brei of haakpatronen voor ouderen.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merendeel wat wij hier hebben is ook Engels. Met een vertaalschema kom je wel een heel eind en de mensen hier op het forum kunnen je altijd helpen als je even vast loopt in het patroon.
|
|
![]() |
|
Dith ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Ik heb een patroon gekocht in het engels, maar met de vertaal machine kom je uit op hele gekke zinnen.............
Wie het patroon wilt ontvangen om er naar te kijken, graag! Ik mail het door. Groetjes Dith |
|
Wie kan mij helpen aan vertaalde amerikaanse brei of haakpatronen voor ouderen.
|
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
op koekeridoo.nl staat een goed vertaal schema.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |