Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bericht van de dochter van Joke (Josl)

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:40

Gite r

ook ik kende jou moeder alleen van de berichtjs van dit forum

heb haar nooit persoonlijk ontmoet

wat fijn dat ook jij je net als jou moeder hier thuisvoelt

dit is ook een erg leuk gezellig en hartelijk forum

 

heel veel sterkte de komende tijd

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:33

Ik zal hier absoluut terugkomen, jullie voelen als een warme deken. Ik weet zeker dat mijn moeder het heel fijn vindt dat ik hier een bericht voor jullie geplaatst heb, en wat zal ze blij zijn op jullie reacties naar mij toe. Ik begrijp nu precies waarom mijn moeder zich hier zo thuisvoelde en ze zo ontzettend genoot van alles wat ze deed.

Voor mij ook een beetje "thuiskomen".

xx

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:23

Ik heb Joke nooit mogen lezen, daarvoor ben ik nog maar te kort op dit forum.  Maar als ik zo de reakties lees, dan kan ik me niet van de gedachte ontdoen dat het een lieve hartverwarmende vrouw moet zijn geweest.

Ook de ode die jij aan je mama geeft, bevestigd dit gevoel.

Ik hoop dan ook, dat je dit grote verlies een plaatsje kan geven en dat je steeds met een glimlach aan je lieve mama mag blijven herinnerd worden in de kleine dingen van het leven.

Het gaat je goed, en laat die navelstreng maar nooit helemaal door geknipt worden.  Laat je mama in jouw en je naasten verder leven.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:15
Ach lieve Gite en familie, inderdaad, wát een ontroerend monument plaats je op ons forum voor je lieve moeder..ik ben er van overtuigd dat haar genen ook in jou zitten, vooral de lieve, hartelijke en meelevende genen....de zin van de navelstreng ontroerde me nog het meest...en die zal nooit doorgesneden worden, daar verandert haar dood niets aan...ze blijft in JOU en jullie doorleven ook al hadden jullie haar nog graag minstens 30jaar langer hier willen houden, kan me dat zó goed indenken.....sterkte nu de stilte komt en vooral het gemis..kom af en toe hier langs om wat moederwarmte te halen, als je wilt!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:14

Ik ben zo blij met al jullie lieve reacties over mijn moeder. Het bevestigd voor mij alleen maar meer en meer mijn gevoel wat een bijzondere vrouw ze was.

Knufs, Gite

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 18:49
Gite, wat fijn dat je deze brief kon schrijven.
Ik denk dat jouw moeder jou iets heel fijns heeft doorgegeven, nl. liefde en naastenliefde.
Heel veel sterkte.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 18:42
Gite, dank je wel voor je berichtje!
Ja, wat is het snel gegaan... maar fijn dat haar veel leed bespaard is gebleven.

Wat zal dit voor jullie moeilijk zijn, om verder te gaan.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 18:32
Zit met kippevel en tranen in m'n ogen je "brief" te lezen,Brigite! Wat heb je het pakkend,helder en open geschreven...dankjewel hiervoor! Wens jou en de rest van jullie familie veel sterkte, veel kracht uit alle mooie herrinneringen en op den duur nog vele mooie momenten samen, met een mama die altijd in jullie harten aanwezig zal blijven en met een lach van "boven"mee kijkt!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 16:12
Heel veel sterkte. In deze zware tijd.
Ik heb er geen woorden voor .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 16:12
Wat een pracht van een moeder ,ik wens jullie heel veel sterkte
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 16:05

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 16:04
Wat een mooie woorden, wat knap wat sterk. Jammer dat ik je moeder persoonlijk niet gekend hebt maar wat ik zo lees en zelf ervaren heb was het een heel mooi mens.
Veel sterkte
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 15:47

Bedankt voor Joke's verhaal. Ik kende haar niet zo goed als vele andere hobbydoosjes, en wist eigenlijk ook niet dat het allemaal zó enorm snel was gegaan. Dat ze weinig heeft hoeven lijden, kan een troost voor jullie zijn, maar het zal de pijn niet minder maken. Tussen de regels van je verhaal door 'hoor' ik toch een positieve inslag, ik hoop dat die houding jou en de rest van Joke's familie en vrienden er doorheen kan slepen. Heel veel sterkte!

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 14:11

Wat een warm verhaal, sterkte.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 13:41

Wij wensen jullie heel veel sterke.

Dank je wel voor je verhaal,het zal niet makkelijk

geweest zijn voor.In gedachten zijn we bij jullie.

Een dikke knuffel van ons voor jullie.

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 13:15

Gite, wat lief en wat een moed dat je hier dit stukje over je Mama schrijft.

Ik heb haar persoonlijk ook leren kennen op de hobbydoosdag in April bij Corrie,en jullie hebben helemaal gelijk,het was een sprankelende persoonlijkheid.Spontaan,veel lachen,leuke plagerijtjes,echt een ontzettend leuk mens.Ik heb van de zomer nog regelmatig mailcontact gehad over de dierenplaatjes van A.H.Wat zullen jullie haar missen.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. Gelukkig is lang lijden haar bespaard gebleven.Heel veel sterkte met dit ontzettend groot verlies.

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 13:10
Ik heb nog een mooie herinnering aan Joke, een gehaakt
tasje dat ze me eens op stuurde voor mijn dochter.
Dit tasje gaat nooit weg.
Back to Top
Jenco View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 12:54
Heel veel sterkte toegewenst met dit verlies van iemand die je zo lief is.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 12:53

Dank jullie wel allemaal! Mijn moeder was idd een hele mooie, energieke, lieve, humorvolle, gezellige en vooral altijd stralende vrouw. Ze heeft genoten van jullie forum, echt! Het maakte haar blij en gaf haar veel energie.

Ik heb nog een idee voor een bestemming van een deel van haar hobbyspulletjes, een kamer vol... Ik zal tzt contact met Renate opnemen over het hoe en wat (als mijn vader en zusje het er ok mee eens zijn natuurlijk). Ik weet zeker dat mijn moeder het fijn gevonden zou hebben namelijk.

Knuffel, Birgite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 12:46
Hallo Birgite,

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en heel erg bedankt voor dit berichtje ,goed van je.Liefs
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns