Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 20:26
Oeh, das waar ook. Wanneer is de kleine meid 'gepland'?

Vanmiddag een rokje en een blouse gekocht voor een zeer zacht prijs
je. Altijd leuk...
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 19:49

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Oeh, das waar ook. Wanneer is de kleine meid 'gepland'?

volgende week zaterdag. Maar dan kan het nog een week of twee duren. Al kan ze er ook morgen al zijn. Spannende tijden hier...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 19:53
dat zal wel koningsdochter spannende tijden letterlijk en
figuurlijk
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:25
Net bij de zeeman leuke dingen gekocht
Bij de laatste uitverkoop artikelen was het 2 plus 3 gratis .
Voor mijn jongens had ik 2 handige fleece vesten.
Dus ik mocht nog 3 dingen die goedkoper waren gratis.
Hing er toch een grote paars/ aubergine poncho gebreid. Echt tot op de
knie . Wil die nu gaan opleuken.
En ik heb een bloesje gekocht voor een baby meisje erg leuk stofje.
Helemaal uitelkaar gehaalt. Resultaat 8 leuke knoopjes behoorlijk wat
stof en twee randjes kant!!
Voor mijn konijntjes!!
En nog een badspons :)

En dat voor 8 euro:)
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:51
van de week het boek kesrtballen breien van van arne en carlos inclusief breipakket via marktplaats aangeschaft voor een leuke prijs Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 23:39
Uhmmmmm.....ik heb vandaag gekocht: Broccollie, pistoletjes, spagettie, schoonmaakdoekjes.....en toen ik bij m'n moeder in het verzorgingstehuis was 2 koffie en 2 stukken taart  , die trouwens heel erg lekker was
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 08:50

ja heb ook wat gekocht

7 bollen catania 2 wit 1 fuchsia 1 rose 1 lila 1 blauw en 1 grijs

voor mijn vestje

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 16:52
Een blokfluit (van de hema. speciale kinderblokfluit) en een soort tolapparaatje voor Manuel. Moeilijk uit te leggen dat laatste. Nu is zijn cadeautjes tas voor de kraamtijd klaar. Als ik straks in het kraambed lig mag hij elke dag een cadeautje uit de tas pakken. Tot de kraamverzorgster weg is. Ik heb er echt van alles in zitten. Van cd's (in de uitverkoopbak) tot stiften en van een laptopje die we vorig jaar op de koninginnedag markt hebben gekocht tot een potje lijm. Allemaal kleine dingetjes die niet veel hebben gekost. Maar waar hij zich straks hopelijk wel erg goed mee gaat vermaken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 17:12

Ik heb me vanmiddag met de jongste in de laatste uitverkoop gestort.

Resultaat: een oranje t-shirt met straaljager erop, 1 gaaf skijack in frisse kleuren (van 69,-- voor 10,--!!!) en een nep leren pilotenjack (van 49,95 voor 7,--!!!) beide jacks zijn voor volgende winter, een paar leren schoenen voor het voorjaar/zomer (van 49,95 voor 15,--) en ik heb zelf bij M&S mode een hele gave zwarte omslagdoek met bontrand gekocht voor 15,--

Ik ben gek op de uitverkoop!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 17:26
Ik ging vanmiddag naar het Kruidvat voor wat voedingssupplementen en toen had die ene geen omega 3-6-9 capsules, tja toen moest ik een omweg maken langs Zeeman en Wibra naar de andere. Zeeman had zwartwitgrijze gemeleerde wol in gewoon glad en in fluffy, ideaal voor knuffels en Wibra had een felblauwe, die ik nog niet had. En die gemene Zeeman had weliswaar de capsules, maar ook een rood gestippeld poppenserviesje.

Laat nu die ijstijd waar ze ons voor waarschuwen maar komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 13:52
De echte koopjesjagerdag is hier à.s donderdag. Gisteren bij de Hema
wel twee leuke rokjes een t shirt en een agenda gekocht, de rokjes en
het t shirt zijn voor de vakantie begin mei in turkije. Door af te vallen
ben ik nu 2 maten kleiner geworden, helaas is mijn verstand het daar
nog niet mee eens, resultaat ? 1 rok kan zo door naar dochterlief, is mij
te groot en ruilen kan niet.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 14:37

Ik heb een montageset gekocht om het fietszitje achterop mijn fiets te kunnen zetten, kan ik met oppaskindje fijn fietsen.
Mijn moeder heeft voor het meisje met obesitas en weinig geld leuke kleding gekocht.
Zeeman had hier ook 2 halen, 3 gratis meenemen. Dus hebben we 2 leggings met 2 tuniekjes en een shirt gekocht. 5 stuks voor 9 euro bij elkaar. Dat is nog eens goedkoop kleding kopen.

Het meisje is helaas weer aangekomen en heeft zo goed als niets meer aan te trekken...

Voor mezelf heb ik een super leuk zeegroen gebreid jurkje gekocht. Met schuine kabels.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 20:32
Niets gekocht
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 15:44
Ook niets gekocht. Wilde gisteren naar de markt in Alblasserdam. Had een auto en  moest er heen. Kon me toch echt niet meer bedenken waarom. Dus ben voor het gemak maar niet gegaan. Kan je ook niets uitgeven. 's Avonds (toen de markt uiteraard al lang en breed weer weg was) wist ik het weer. Ik moet nog een witte rits van 43 cm voor de slaapzak die ik gebreid heb voor de kleine.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 15:49

Ik heb vanmiddag de kringloop weer leeg gekocht:

-2 limonadeglazen van Asteris & Obelix voor de jongens
-een rode glazen bloempot voor mijn schoonouders hun trouwdag a.s. vrijdag, die laat ik vullen met hyacinten oid
-een skibroek voor de oudste, hij gaat zaterdag schaatsen met de scouting en hij valt altijd waardoor zijn broek nat wordt en hij vervolgens steenkoud
-6 nog in onze collectie missende Suske & Wiske strips

En....................waar ik helemaal warm van binnen van werd: het oeroude spelletje "Stap Op". Het is geweldig, ik deed het vroeger als kind met mijn opa en oma in groningen tijdens logeerpartijtjes. Het spelletje was toen al oud, het is van mijn moeder (59 jaar) en haar broer (61 jaar) geweest toen zij kinderen waren ooit gekregen voor Sinterklaas.

Ik heb nu hetzelfde doosje, later is het in een ander doosje uitgegeven. Super leuk! Nu hopen dat mijn jongens het ook leuk vinden, zal wel want het zijn echte spelletjesmonsters

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 17:25
De boekjes mini hondjes haken en een kadootje voor mijn zwager die vandaag jarig is
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 18:15
Heb een paar boodschappen gekocht, groenten, fruit, kaas, toffees en kauwgom 
Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 20:18
Hele leuke kaartjes bij de kringloop, met van die gezellige ouderwetse
plaatjes
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 21:23
[QUOTE=Jips]

En....................waar ik helemaal warm van binnen van werd: het oeroude spelletje "Stap Op". Het is geweldig, ik deed het vroeger als kind met mijn opa en oma in groningen tijdens logeerpartijtjes. Het spelletje was toen al oud, het is van mijn moeder (59 jaar) en haar broer (61 jaar) geweest toen zij kinderen waren ooit gekregen voor Sinterklaas.

ik ken het spel. Ik vond het als kind ook geweldig. Ik deed het altijd bij een oom en tante en later hebben mijn ouders het ook gekocht.

Maar ik heb natuurlijk vandaag ook wat gekocht. Het boekje mini hondjes haken. Bij het kruitvat gehaald voor 2,50. Kinderen vinden hem geweldig. Ben dus gelijk begonnen met haken 

groetjes Karina
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2012 om 14:28

Maar even naar de Kringloop geweest. Ik had zin en tijd

Een leuke buit:
-een camouflage broek voor de oudste voor de scouting
-een knaloranje racejack van Brunotti voor de oudste (voor maar 3,--!!!)
-een gaaf leesboek met echte foto's van Wallace & Gromit de film aan een wollen draadje voor de jongste (wij zijn allemaal Wallace & Gromit gek, het is echt geweldig)
-4 in onze verzameling nog missende Suske & Wiske albums

En.............. als slagroom op het ijsje:

 -Een retro/vintage jaren 60 poppen boxje, helemaal geweldig en voor 1,--!!!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns