Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 16:49
ooooohhhhhhhhhhh  DAT KLOPT.........kijk ik net op de klok....zo alweer kwart voor 5 . ik dus alvast mijn bloemkool gewassen en verse soep gemaakt........en ja hoor een uur te vroeg.........Confused

dit heb ik nog nooit in al die jaren meegemaakt.........EmbarrassedSleepyConfused
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 16:52
Nou wij hebben al gegeten, hoor, op het klokje van onze honger. Het toetje stellen we nog even uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 17:02
ik heb net de patatpan aan gezet.
wij doen makkelijk vandaag.
afsluiting an een weekje vakantie van de kids.
morgen mogen ze weer naar school.
 
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 17:20
Wij hebben ook maar een beetje op de gok gegeten en gedronken. Nu zit het spul voor Battlestar Gallactica, de film. Leuk hoor dat mijn kinderen van 12 en 9 dat soort dingen leuk vinden Big smile
 
Ik zit erbij met de laptop op schoot en mijn omslagdoek om. Ik loop al 2 dagen te rillen, watten in mijn hoofd en dik verkouden. Toch een soort griep in mijn lijf maar door de griepprik wordt ik niet echt ziek.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:15
Goed humeur... WOW echt wel!! Gisteren zalig met zijn 2 naar de efteling geweest. Wat een prachtig weer!! Droog met geregeld de zon. Druk maar niet te druk dus we hebben heel veel kunnen doen. Geen standaard pretparkvoedsel als slappe frieten en lauwe frikandellen maar een broodje doner en turkse pizza waarvan de prijs ook redelijk normaal was. 
Als afsluiting was er een waanzinnig mooie show van water(orgel?). Ik was total loss toen we thuis kwamen maar volgend jaar zien ze me weer in de efteling :-))
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:25
Blijft een leuk park de Efteling .
Wij waren zaterdag in drievliet , leuk klein park, maar voor de kinderen echt geweldig.

Het weer werkt trouwens niet mee aan mijn goede humeur!!

Wel dat ik vandaag mijn hexagons voor mijn deken klaar heb
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:25
O heerlijke Simone, dat is genieten! Big smile
 
Maandag is altijd mijn dagje thuis. Dan probeer ik thuis zoveel mogelijk te doen en 's middags even op de fiets wat boodschappen halen. Het regent wel een beetje, maar we zijn niet van suiker zeg ik altijd! Big smile
En het zonnetje probeert echt wel door te komen.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:41
Goede morgen, het kan nog net zie ik.
Het miezert hier een beetje, heb vandaag besloten dat ik volgende week weer naar mijn werkhuis ga, het thuiszitten en nadenken over al de klachten die de medicijnen mij geven maakt me nog zieker en vervelender, ga weer over tot de order van de dag, misschien helpt het wel en kom ik weer een beetje tot mezelf. Bleh ziek thuis zitten is niet echt mijn ding ik word er vreselijk depressief van.

Nu iets positiefs, nog 5 weekjes en dan word ik oma .
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:05
Vandaag heerlijk bezig geweest: een pan snert gekookt voor mijn liefste (ik lust het écht niet maar kook het wel voor hem), de bedden verschoond, boven gestoft en gezogen en een heerlijk recept uitgeprobeerd uit mijn nieuwe kookboek. En nu lekker rustig zitten en straks lekker haken of breien, daar ben ik nog niet uit 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:17
since gister echt last van een kou, heb me dus ziek gemeld. niet fijn voor me werk maar ik ga dit ff rustig uitzieken en intussen kan ik rustig aan brei projecten werken.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:20
het weekend Duinrell was super! Zo'n mooi weer dat we gehad hebben.

Ik ga er nog een hele tijd blij over zijn ;)





http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:01
Gisteren besloten: Eerst alle halve projecten maar eens af maken. Tel er maar zo 6 a 7, maar ik zal nog wel wat vergeten zijn ... En geen gezeur, dit geeft vast een goed humeur! Wink

Goed bezig ElleBelle!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:06
ja, ik ben nu aan het uitpakken van afgelopen weekend, en tegelijkertijd aan het inpakken voor ons volgende weekend. We hebben een chaletje gehuurd in (belgisch) Limburg.

Het gaat goed met mijn humeur op deze manier ;-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:07
Nou, helemaal goed bezig! Ik ben jaloers!

Schieten er me nog twee halve projecten te binnen ...  Embarrassed 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:14
daarna is het gedaan met weekendjes voor dit jaar.
Dan gaan we ons helemaal focussen op de pup die binnenkort bij ons komt wonen.

Jaja, alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht :)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:14
Nou ook leuk een pup! Nog even en ik kom bij je wonen met al die leuke dingen! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:16
dat mag, maar alleen als je je goed humeur meebrengt ;-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:20
Oh dat is geen enkel probleem! Smile
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 08:58
Gisteren een trui afgemaakt waar ik al 3 jaar mee bezig was. Heb hem nu mare ven in de wasmachine gestopt. Hotelletje geboekt voor3 dagen aan het eind van de maand. Nu vol goede moed verder met de volgende projecten die nog afgemaakt moeten worden
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 13:08

Ik ben hier nog bezig met mijn vest, ben pinterest onveilig aan het maken.

Heb gisteren veel gedaan, dus moet ik vandaag even rustig aan doen.
Misschien vanmiddag nog even met de jongste t bos in wandelen. Nu nog mooi weer, morgen weer jakkie bah.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns